SAP Cloud for Customer – Co je nového ve vydání 1811
V listopadu 2018 byla na trh uvedena nová verze řešení SAP Cloud for Customer 1811. Mezi klíčové inovace a další vylepšení patří změny uživatelského rozhraní Fiori, nové funkce související s plněním požadavků GDPR, zdokonalení strojového učení, zlepšení funkcí zákaznického chatu v reálném čase a další.
15. ledna 2019
Prohlédněte si vybrané funkce, jež vám přináší nová verze řešení SAP Cloud for Customer z listopadu 2018!
Získejte jasnou představu o inovacích přímo od týmu pro produktový management a zjistěte, co je nového v oblasti prodeje, servisu a platformy. Prohlédněte si videa v přiloženém playlistu.
Obecné aktualizace:
Změny uživatelského rozhraní Fiori (např. komfortní/kompaktní režim, nové barevné motivy) jsou přizpůsobeny pro lepší výkon obrazovky a optimalizují bílé místo, proto se na obrazovce zobrazuje více informací.
Podporován je nově i prohlížeč Microsoft Edge, takže zákazníci mají možnost využívat další celosvětově používaný internetový prohlížeč.
Aplikace Fiori Client nyní umožňuje kopírování a vkládání seznamů (např. kopírovat produkty do nabídky pro zákazníka), přičemž je možné kopírovat data z Excelu nebo podobného tabulkového zdrojového datového souboru.
Poslední položky v nápovědě zadávání – Nápověda zadávání si nyní pamatuje nedávná vyhledávání, která uživatel provedl.
Rychlé schválení pomocí oznámení v mobilním telefonu, díky kterému může odpovědná osoba schválit úlohu nebo ji odeslat zpět i bez spuštění aplikace.
Nastavení Fiori dashboardu a další vylepšení Business Analytics – nové možnosti návrhů nástěnky založeného na rozhraní Fiori umožňují uživateli vizualizovat data v návrhovém režimu. Přináší také další možnosti personalizace jako například změnu zobrazovaného jména, typu grafu atd.
Uživatelské pracovní rozhraní a Zobrazení objednávek všech uživatelů.
Zdokonalení správy transportů.
Nové funkce související s plněním požadavků GDPR.
Různá vylepšení týkající se předpřipravené integrace.
Co je nového v oblasti Sales:
Nová obchodní pole – nyní je dostupná cenová skupina i ceník. Tyto oblasti jsou nyní k dispozici pro podporu integrace případů užití (use cases) se systémem SAP ECC.
Zdokonalení strojového učení (Machine learning) pro lepší přehled o prodejích.
Prodejní objednávka/nabídka nyní zobrazuje celkovou hmotnost všech produktů – pokud základní data produktů obsahují informace o čisté a hrubé hmotnosti a objemu, jsou tato data použita pro výpočty v prodejní objednávce/nabídce. Nabídky využívající externí ceny nebo obousměrnou integraci přijímají data přímo ze systému SAP ECC.
Vymezení oblastí (geofencing) pro návštěvy zákazníků – pokud uživatel opustil určité prostory vyhrazené pro návštěvu a neodhlásil se, může být vyzván, aby se odhlásil. To pomáhá snížit nesrovnalosti v datech a zajistit správné sledování časů, kdy byly návštěvy uskutečněny.
Perfect Store (uskutečnění návštěvy maloobchodu) s vizualizací obchodu a hodnocením obchodu – nyní mohou prodávající společnosti filtrovat zprávy návštěvníků a vytvářet přehledy speciálně pro návštěvy prostředí Perfect Store. Používání filtrovaných seznamů obsahujících relevantní osoby zlepšuje využitelnost a snižuje čas potřebný na vyhledávání.
Co je nového v oblasti Service:
Funkce zákaznického chatu v reálném čase jsou k dispozici ve Fiori Client (Tikety mohou být vytvořeny na základě obsahu chatu, konverzace jsou uloženy v přepisu).
Přenos telefonních hovorů je nyní k dispozici pro integraci do kontaktního centra (CCtr) prostřednictvím webového widgetu.
Editor e-mailu nyní podporuje výběr více podpisů (jsou podporovány firemní i osobní podpisy).
Katalogy pro více služeb (Multiple Service Catalogs) závisející na typu lístků.
U servisních dokladů je možné skenování čárového kódu produktu.
Zlepšení integrace vědomostní databáze SAP JAM.
Zdokonalení strojového učení (Machine learning) pro snazší řešení problémů.