SAP Cloud for Customer – Co je nového – Únor 2019

SAP Cloud for Customer – Co je nového ve vydání 1902 | con4PAS

Nová verze řešení SAP Cloud for Customer 1902 byla spuštěna 16. února 2019 pro produktivní tenanty systému. SAP učinil strategické rozhodnutí, při vydání verze v květnu 2019 ukončí podporu aplikací rozšířené edice SAP Cloud for Customer v operačním systému Windows 10 Mobile a Windows 8.1.

27. února 2019

Jak již bylo oznámeno při vydání verze 1808, bude při vydání verze 1911 ve vztahu ke všem uživatelům ukončeno používání uživatelského rozhraní HTML5. Poslední oficiálně otestovaná verze uživatelského rozhraní HTML5 bude vydána v srpnu 2019. Toto uživatelské rozhraní přestane z důvodu technických omezení fungovat po vydání upgradované verze 1911 a bude je možné používat pouze do listopadu 2019.

 

Prohlédněte si vybrané funkce, jež vám přináší nová verze řešení SAP Cloud for Customer z listopadu 2018!

Získejte jasnou představu o inovacích přímo od týmu pro produktový management a zjistěte, co je nového v oblasti prodeje, servisu a platformy. Prohlédněte si videa v přiloženém playlistu.

 

Co je nového v oblasti Sales:

  • Dávkové zpracování produktů pomocí příkazu kopírovat a vložit – umožňuje zkopírování řádkových položek z MS Excelu do tabulky produktů, takže rychle nakopírujete produkty do určité obchodní příležitosti.
  • Integrace Datahug – přináší grafickou vizualizaci přehledu obchodních příležitostí, která umožňuje zjistit skutečný potenciál obchodních příležitostí a uzavřít v kratší době více obchodů.
  • Vyhledávání potenciálních zákazníků a obchodních příležitostí podle sériového ID – umožňuje vyhledávání nabídky dražšího výrobku, cross selling nebo obnovení potenciálních zákazníků a obchodních příležitostí podle sériového ID produktu, který daný zákazník již vlastní.
  • Z jedné cenové nabídky lze vytvořit více objednávek.
  • Na úrovni položek cenové nabídky lze stanovit prioritu dodávky.
  • Rychlejší upload příloh obsahujících fotografie na mobilním zařízení.
 

Co je nového v oblasti Service:

  • Hromadná aktualizace dílčích ticketů u ticketů na konkrétní činnost – uživatelé nyní mohou aktualizovat více dílčích ticketů najednou u těchto činností: Přidat poznámku, Nastavit status, Nastavit prioritu, Přidělit mně, Přidělit týmu.
  • Zobrazování cenových ujednání SAP ECC ve smlouvách.
  • U instalace lze nyní u příloh nastavit typ dokumentu podle zákazníka.
  • Vyskakovací oznámení jsou nyní podporována na dvou zařízeních téhož uživatele zároveň – techničtí pracovníci mohou být přihlášeni na dvou zařízeních a na obou zařízeních se budou zobrazovat vyskakovací oznámení.
 

Platforma a integrace:

  • Strukturální podpora nové knihovny se složkami (stávající knihovna bude po vydání verze 1911 vyřazena z provozu a veškeré dokumenty budou automaticky přesunuty do nové knihovny).
  • Pro množinu dat je k dispozici nový typ kruhového diagramu (tzv. donut charts) (až čtyři diagramy).
  • Nastavení žirového účtu – na jedné obrazovce jsou nyní k dispozici různé typy nastavení (např. Moje nastavení, nastavení Numerické klávesnice, nastavení Mého pozadí, nastavení Personalizace apod.).
  • Změna loga a obrázku na pozadí na přihlašovací stránce – na přihlašovací stránce lze nastavit vlastní motiv.
  • Jako výchozí nastavení je nyní k dispozici zobrazení přes celou obrazovku.
  • Poznámky ve více jazycích.

 

Kde získáte další informace?

Sales Features 1902

Service Features 1902

kbEoTd4UH.iwR7b

Webový formulář

 

Související produkty 

Přečtěte si více o řešeních z oblasti péče o zákazníka a příběhy úspěšně realizovaných projektů.

SAP C4C SAP CRM SAP CCtr