SAP Cloud for Customer – Co je nového – Květen 2019

SAP Cloud for Customer – Co je nového ve vydání 1905 | con4PAS

O víkendu 27. dubna společnost SAP upgradovala všechny testovací tenanty na novou verzi řešení SAP Cloud for Customer 1905. Produktivní tenanty následovaly o víkendu 11. května. SAP učinil strategické rozhodnutí, při vydání verze v květnu 2019 ukončí podporu aplikací rozšířené edice SAP Cloud for Customer v operačním systému Windows 10 Mobile a Windows 8.1.

15. května 2019

Jak bylo oznámeno s verzí 1808, společnost SAP učinila strategické rozhodnutí ukončit s květnovým výdaním podporu aplikací rozšířené edice SAP Cloud for Customer v operačním systému Windows 10 Mobile a Windows 8.1. HTML5 UI přestane fungovat, jakmile se v listopadu 2019 objeví produktivní upgrade, který nelze kvůli technickým omezením rozšířit.


Prohlédněte si vybrané funkce, jež vám přináší nová verze řešení SAP Cloud for Customer z května 2019!

Získejte jasnou představu o inovacích přímo od týmu pro produktový management a zjistěte, co je nového v oblasti prodeje, servisu a platformy. Prohlédněte si videa v přiloženém playlistu.


Klient Fiori se od verze 1908 stává výchozím klientem:

  • Aktivní vývoj pro systém Windows Mobile byl ukončen
  • Windows 8.1 se blíží ke konci své životnosti
  • Řešení SAP Cloud for Customer nadále podporuje použití Windows 8.1, pokud je používáno prostřednictvím prohlížeče
  • V rámci snahy nabízet konzistentní uživatelské zkušenosti napříč všemi produkty C/4 HANA byly přidány dvě nové funkce:
    • Grafický motiv Fiori 3
    • Nové navigační menu (menu nelze kompletně skrýt)
  • Nastavení externích ID hlavních klientů – Nyní můžete definovat hlavní externí identifikátory pro účty, kontakty a zaměstnance. Hlavní externí ID jsou nově dostupné i pro OData služby pro relevantní obchodní partnery:
    • Každý replikovaný objekt / objekt výměny může mít více než jedno externí ID
    • Správce nyní může definovat, které externí ID se mají zobrazovat v seznamech a nabídce Value Help (stejně tak jako v dalších oblastech jako je tisk formulářů a analytika)
  • Nový kontakt z kontaktů v nabídce Value Help – můžete vytvořit kontakt z nabídky pro výběr hodnoty a tento kontakt bude zpětně zapsán do kontaktního pole aplikace
  • Je dostupná nová verze rozšířené edice aplikace pro chytré telefony:
    • Push notifikace týkající se pravidel průběhu práce (iOS a Android)
    • Veškerá analytická rozhraní byla optimalizována pro lepší prohlížení na chytrých telefonech (použití ikon režimu zobrazení u hlášení, přepínání mezi zobrazením hlášení v režimu na výšku nebo na šířku)
  • Automatické přizpůsobení šířky sloupce (prohlížeče Microsoft Internet Explorer a Microsof Edge ve verzi 16 a starší tuto možnost nepodporují):
    • Automaticky přizpůsobí šířku sloupce tabulek, aby se správně zobrazil obsah a minimalizoval bílý prostor
    • Pokud je text hlavičky sloupce moc dlouhý, automaticky se zalomí do 2 řádků
  • Fiori Client nově nabízí funkce pro správce. Jsou dostupná následující pracoviště (dostupná pouze na prohlížečích stolních zařízení):
    • Správce
    • Podniková konfigurace
    • Centrum řízení služeb
    • Ochrana údajů a soukromí
    • Podnikové analytické funkce (vytváření hlášení, datových zdrojů, klíčových ukazatelů, KPI atd.)

Beta funkce ve verzi 1905:

  • Editovatelné datové soubory – uživatelé mohou rychle editovat položku v seznamu, aniž by museli otevřít konkrétní stránku objektu s detailními informacemi
  • Nový rychlý náhled – uživatelé mohou chtít rychle zobrazit náhled informací a editovat specifické pole nebo provést činnost na úrovni objektu, a to bez nutnosti otevírat stránku s detaily daného obchodního objektu

Co je nového v sekci prodeje:

  • Okamžité hromadné mazání produktů v části Příležitosti pomocí možnosti odstranit
  • Přiřaďte vlastní partnerské role, abyste v rychlosti založili/zobrazili přehled cenových nabídek / prodejních objednávek (v uživatelském rozhraní můžete přidat až 3 pole pro zadání vlastní partnerské role – tato funkce však není podporována v režimu offline)
  • Prodejní objednávka – Offline výpočet ceny na základě hmotnosti netto a hmotnosti brutto
    • Zákazníci, kteří k výpočtu ceny používají hmotnost produktu, mohou povolit druhy podmínek pro výpočet ceny na základě hrubé nebo čisté hmotnosti produktu
  • Prodejní objednávka – Založení objednávky pro příjemce materiálu z nabídky Návštěvy
  • Prodejní objednávka – Zobrazení externích ID pro zúčastněné strany
  • Prodejní objednávka – Podpora přepočtu měn při offline výpočtu ceny
  • Výchozí doba trvání pro návštěvy během vytváření (může být upřesněna správcem)

Co je nového v sekci servisu:

  • Do e-mailového editoru byl zaveden nový nástroj pro správu podpisů (podporuje firemní i osobní podpisy, které mohou být definovány v centru pro tvorbu šablon)
  • Zákazník nyní může spravovat hovory týkající se objednávek přímo z nabídky Live Activity
  • Zástupci mohou prohledávat prodejní objednávky a potvrzovat zákazníky přímo z objednávky bez nutnosti přecházet do jiných zobrazení
  • E-maily podporují výběr několika příloh najednou (limitace zpětné vazby uživateli  na případy, kdy velikost e-mailu překročí 20 MB – limit velikosti závisí na velikosti příloh + textu + vložených obrázků)
  • Vysílání zpráv souboru uživatelů (příjemci mohou být všichni uživatelé nebo skupina uživatelů vybraná na základě obchodní organizace, podnikové role nebo specifických uživatelů)
  • Uživatelé nyní mohou přidávat další pole v pokročilém vyhledávání:
    • Kategorie služeb
    • Kategorie objektu
    • Kategorie události
    • Kategorie příčiny
  • Kategorie řešení v pokročilém vyhledávání a seznam pro Tickety v oknech Účet, Kontakt a Jednotlivý zákazník
  • Místo instalace lze nyní zobrazit na mapě
  • Na základě předem definované sítě můžete v nástroji Smartforms vytvářet bezpečnostní štítky dle směrnice ISO-7010
  • Bezpečnostní prvky jsou viditelné na všech mobilních platformách
  • Uživatelé mají nyní v nástroji Utilities 360 k dispozici možnost třetího typu zobrazení:
    • Hierarchie
    • Zobrazení seznamu
    • Nastavitelná hierarchie

 

Kde získáte další informace?

Sales Features 1905

Service Features 1905

kbEoTd4UH.iwR7b

Webový formulář

 

Související produkty 

Přečtěte si více o řešeních z oblasti péče o zákazníka a příběhy úspěšně realizovaných projektů.

SAP C4C SAP CRM SAP CCtr