Řízení vztahu se zákazníky

Disponujete velkým množstvím zákaznických dat, pro které nemáte jednotnou podobu a platformu? Uvítali byste přehled historie zákazníka a jeho komunikace v konsolidované formě? Chtěli byste díky správně zacílené kampani oslovit a získat nové zákazníky? Nemohly by být Vaše servisní služby zákazníkům ještě rychlejší a poskytovat jim v čase více informací o jejich reklamaci?

SAP Customer Relationship Management - od nové akvizice zákazníka, péči o něj až po servisní obsluhu.

SAP CRM disponuje širokou škálou end-to-end procesů pro marketing, prodej a servis. Díky své funkcionalitě se stane nepostradatelným pomocníkem při řízení vztahů se zákazníkem. Vystupuje také jako jednotná platforma pro kompletní přehled o zákazníkovi a historii komunikace. Se SAP CRM tak získáte okamžitý přehled o zákazníkovi, jeho bonitě a potřebách.

Potěšte své zákazníky!

SAP CRM pomáhá podpořit spolupráci mezi Vaší firmou a Vašimi zákazníky, usnadňuje kvalitnější komunikaci a vede k získávání lepších zkušeností s využitím všech komunikačních kanálů.

Posilte své obchodní týmy!

SAP CRM podporuje Vaše zaměstnance při provádění obchodních aktivit a řízení komunikace se zákazníky, a to kdekoliv a kdykoliv. Pomocí SAP CRM budete moci využít komplexní přehledy všech údajů o zákaznících v reálném čase.

Podpořte růst své firmy!

SAP CRM nabízí zjednodušený přístup k informacím o Vašich zákaznících a umožňuje tak odlišení a růst Vaší společnosti.

Referenční projekty

SAP CRM – Plzeňský Prazdroj

SAP CRM – Plzeňský Prazdroj

Implementace SAP CRM

Chtěli jsme řešení, které by splňovalo naše dnešní potřeby, stejně jako budoucí výzvy. SAP Mobile Sales byla správná volba. Software pomohl našemu obchodnímu oddělení posunout se od základního obchodu ke skutečné obchodní síle.

Ing. Pavel Pučelík, Sales Systems Manager, Plzeňský Prazdroj, a. s.
SAP CRM – Pražská energetika

SAP CRM – Pražská energetika

Implementace SAP CRM

Zavedením SAP CRM jsme dosáhli lepší efektivity obchodních procesů, jakož i většího přehledu o zákaznících. Od té doby, co máme SAP CRM dokonale integrované s balíkem SAP pro utility, můžeme poskytovat našim zákazníkům lepší služby a reagovat na jejich potřeby a problémy.

Ing. Miroslav Hübner, MBA, ředitel IT, Pražská energetika, a.s.
SAP CCtr & SAP CRM – Vodňanská drůbež

SAP CCtr & SAP CRM – Vodňanská drůbež

Implementace kontaktního centra (SAP CCtr & SAP CRM)

Přechod kontaktního centra pro příchozí komunikaci s našimi zákazníky na platformu SAP nám přináší vhodné nástroje pro efektivní řízení produktivity našeho Kontaktního centra a je prvním krokem ke komplexní vícekanálové komunikaci naší společnosti v budoucnu.

Ing. Pavla Bublíková, finanční ředitelka, Vodňanská drůbež, a.s.