Přečtěte si, co říkají naši zákazníci

SAP CCtr - TESCOMA

Implementace kontaktního centra (SAP CCtr)

Rozhodnutí nasadit řešení od společnosti SAP se na základě dosažených benefitů, doby implementace 6 týdnů a jeho nativní integraci na již existující systém pro obsluhu zákazníků ukázalo jako správné. V dnešní době kontaktní centrum je plnohodnotně začleněno do procesu péče o zákazníky a představuje jeden z našich významných obchodních kanálů.

Michal Robek, vedoucí IT, Tescoma, s.r.o.
SAP CCtr - Plzeňský Prazdroj

Implementace centralizovaného kontaktního centra (SAP CCtr)

Plzeňský Prazdroj neustále reaguje na změny v tržím prostředí České republiky. SAP CCtr plně pokrylo požadavky obchodu a stalo se nezbytnou součástí moderního kontaktního centra.

Jaroslav Ulč, vedoucí implementace SAP BCM, Plzeňský Prazdroj, a.s.
SAP CCtr - Pražská energetika

Implementace kontaktního centra (SAP CCtr)

Zavedením SAP CC jsme dosáhli lepší efektivity marketingových procesů, jakož i většího přehledu o zákaznících. Od té doby co máme SAP CC dokonale integrované s ostatními řešeními SAP, můžeme poskytovat našim zákazníkům lepší služby a flexibilněji reagovat na jejich potřeby a problémy.

Ing. Miroslav Hübner, MBA, ředitel IT, Pražská energetika, a.s.
Nahrávám...