Implementace workflow u zákazníka Česká pojišťovna
Jednodušší přístup ke schvalování, zpřehlednění, snadná administrace a využití organizační struktury byly hlavními cíli implementace řešení UNIPROCESS® pro Českou pojišťovnu. Zároveň bylo umožněno snadné propojení stávajících a nových Workflow a jednoduchá změna procesu schvalování.
Rozsah implementovaného řešení UNIPROCESS®
Workflow nad nákupními doklady a fakturami pro Českou pojišťovnu
Workflow nad nákupními doklady a fakturami pro dceřinou společnost PPF Generali services
Workflow pro zadávání nových účtů hlavní knihy
Workflow expresní účty hlavní knihy
Výhody řešení
Implementací řešení UNIPROCESS® se vyřešily problémy s oběhem dokumentů. Bylo zajištěno sjednocení schvalovacího prostředí pro všechna Workflow, které přineslo značnou úsporu času. Velkým benefitem je také přehledné monitorování schvalovacího procesu a jednoduchá administrativa. Mezi další benefity patří:
60% úspora času na administraci workflow
30% dodání podkladů pro auditory a zpětné dohledání historie schvalování
30% snížení chybovosti u oběhu dokladů
30% snížení pracnosti
Implementace řešení UNIPROCESS®
Hlavní přínos workflow využívajících UNIPROCESS® je sjednocení procesu administrace WF a predikce cest schvalování.
Petr Spanilý, Konzultant FI a WF, Česká pojišťovna, a.s.