Automatizace v rámci procesu workflow zrychlila schvalování dokladů
Cílem společnosti Telefónica byla implementace vhodného řešení pro nastavení jednotného schvalovacího procesu napříč moduly SAP a procesy v SRM a jejich urychlení.
Rozsah implementovaného řešení UNIPROCESS®
WF AM (škodní události, zatřiďovaní protokoly)
WF FI (likvidace faktur, platební výměry – penále, odchody zaměstnanců)
WF HR (změna platebního zařazení, změna pracovní pozice, hromadné změny platu, nábor nové pozice, lékařské prohlídky ….)
WF IM (požadavek na investiční opatření)
WF MM, QM (výdej materiálu ze skladu, pohyby kabelů, objednávky, rezervace)
WF SRM (nákupní koše, objednávky, kontrakty)
Výhody řešení
Implementace nového schvalovacího procesu přinesla zjednodušenou údržbu schvalovacích cest napříč moduly SAP a minimalizaci budoucích zákaznických úprav až o 80%. Jednotné schvalovací prostředí pro jednodušší orientaci všech uživatelů a schvalovatelů. Automatizace v rámci procesu workflow zrychlila schvalování dokladů a schopnost lepšího plánování Cash Flow v rámci závazků. Další výhodou bylo také napojení schvalování na SAP NW Portal.
50% zrychlení schvalování dokladů ve WF
70% zjednodušení a zrychlení údržby schvalovacích cest
Implementace řešení UNIPROCESS®
Přečtěte si údaje provozních benefitů v detailu reference, které uvedl
Mgr. Pavel Volejníček, MBA, Manažer pro Rozvoj podpůrných systémů, Telefónica Czech Republic, a.s.