Automatizace v rámci procesu workflow zrychlila schvalování dokladů

Cílem společnosti Telefónica byla implementace vhodného řešení pro nastavení jednotného schvalovacího procesu napříč moduly SAP a procesy v SRM a jejich urychlení.

Rozsah implementovaného řešení UNIPROCESS®

  • WF AM (škodní události, zatřiďovaní protokoly)
  • WF FI (likvidace faktur, platební výměry – penále, odchody zaměstnanců)
  • WF HR (změna platebního zařazení, změna pracovní pozice, hromadné změny platu, nábor nové pozice, lékařské prohlídky ….)
  • WF IM (požadavek na investiční opatření)
  • WF MM, QM (výdej materiálu ze skladu, pohyby kabelů, objednávky, rezervace)
  • WF SRM (nákupní koše, objednávky, kontrakty)

 

Výhody řešení

Implementace nového schvalovacího procesu přinesla zjednodušenou údržbu schvalovacích cest napříč moduly SAP a minimalizaci budoucích zákaznických úprav až o 80%. Jednotné schvalovací prostředí pro jednodušší orientaci všech uživatelů a schvalovatelů. Automatizace v rámci procesu workflow zrychlila schvalování dokladů a schopnost lepšího plánování Cash Flow v rámci závazků. Další výhodou bylo také napojení schvalování na SAP NW Portal.

  • 50% zrychlení schvalování dokladů ve WF
  • 70% zjednodušení a zrychlení údržby schvalovacích cest
Implementace workflow u zákazníka Telefónica Czech Republic | con4PAS

Implementace řešení UNIPROCESS®

Přečtěte si údaje provozních benefitů v detailu reference, které uvedl

Mgr. Pavel Volejníček, MBA, Manažer pro Rozvoj podpůrných systémů, Telefónica Czech Republic, a.s.
Elektronické procesy v SAP