Manažerské setkání – Současné výzvy digitálního světa

Datum 23. května 2018 od 09:00 do 13:00
Místo Garden Green Hotel, Fügnerovo nám. 1865/4, 120 00 Praha 2
Téma Současné výzvy digitálního světa

Současné výzvy digitálního světa

Vážení obchodní partneři a přátelé,

přijměte, prosím, pozvání na manažerské setkání, zaměřené na současné výzvy digitálního světa v oblasti marketingu, obchodu a péče o zákazníky.

Inspirujte se na příkladech společností, které jednotlivým problémům čelí a získejte jiný pohled na možné způsoby řešení.

 

Hlavní témata a otázky konference

 

Scénáře marketingu a prodeje

 

 

Zákaznický servis, především poprodejní podpora

 

 

Proč se zákazníci rozhodli investovat do řešení SAP?

 

 

A na co se můžete těšit?

Vše nastartujeme snídaní v krásných neotřelých konferenčních prostorách Garden Green Hotelu.

V samotných prezentací, které kopírují cestu zákazníka, Vám představíme, jakým výzvám v marketingu, obchodu a péči o zákazníka čelili naši zákazníci a jak se s nimi vypořádali.

Na závěr bude pro Vás připravené bohaté občerstvení s prostorem pro networking.

 

Proč se zúčastnit?

Cílem našeho setkání je sdílet s Vámi příběhy našich zákazníků jako SIKO, Sharjah Cooperative Society, Saudská Keramika a jejích osvědčené postupy založené na úspěšně provedených projektech digitální transformace v oblasti řešení vztahů se zákazníky.

 

Registrujte se a setkejte se s odborníky con4PAS.

Pevně věříme, že vybraná témata a projekty budou pro Vás inspirací a společně s našimi hosty vytvoříme konstruktivní prostředí na zodpovězení Vašich otázek. Konference je určena nejen pro společnosti, které využívají řešení SAP CRM, ale i pro společnosti, které hledají efektivní informační systém pro péči o zákazníky.

 

Program konference

 

Dokumenty ke stažení

  Pozvánka ve formátu PDF