SAP Cloud for Customer – Co je nového – Srpen 2019

SAP Cloud for Customer – Co je nového ve vydání 1908 | con4PAS

O víkendu 27. června společnost SAP upgradovala všechny testovací tenanty na novou verzi řešení SAP Cloud for Customer 1908. Produktivní tenanty následovaly o víkendu 10. srpna. SAP učinil strategické rozhodnutí ukončit podporu HTML 5 uživatelského rozhraní k verzi 1911, verze 1908 je tedy poslední před přechodem na uživatelské rozhraní Fiori.

20. srpna 2019

Prohlédněte si vybrané funkce, jež vám přináší nová verze řešení SAP Cloud for Customer ze srpna 2019!

Získejte jasnou představu o inovacích přímo od týmu pro produktový management a zjistěte, co je nového v oblasti prodeje, servisu a platformy. Prohlédněte si videa v přiloženém playlistu.

 

Obecné informace:

  • 1908 verze (vydání srpen 2019) je poslední produktivní verzí pro HTML5 UI.
  • Upravitelné datové sady – pro mnoho datových sad je nyní možné upravovat informace přímo v seznamu objektů bez nutnosti otevření samotného objektu (příležitosti, nabídky, objednávky...).
  • Okno pro rychlý náhled objektu umožňuje nově editaci polí – umožňuje zrychlit práci uživatelů tím, že není potřeba kompletně otevírat objekty pro editaci.
  • Hlavičková pole objektů lze nově editovat po jednom bez nutnosti přepínat celý objekt do editace. To znamená efektivnější práci pro uživatele, pokud potřebuje provést pouze drobné změny u objektu.
  • Mobilita
    • Filtry pro Dashboard jsou nyní předávány do reportů v případě, že uživatel přešel k reportu přímo z Dashboardu. Možnost analyzovat data je nyní k dispozici i na mobilních zařízeních.
  • Obchodní partneři
    • Ověření validity adresy pro jednotlivé zákazníky.
  • Data Workbench
    • Podpora formátu souborů MS Excel. MS Excel je nově alternativním formátem (k formátu CSV) pro import dat. Podporuje funkci INSERT i UPSERT pro kompletní objekty.
  • Vlastní vývoj
    • Chcete-li přesunout řešení sady SDK z jednoho tenantu do jiného, nově je možné použít Transport Management.

 

Co je nového v oblasti prodeje:

  • Nyní můžete vytvořit novou kontaktní osobu v přímo v okně pro vyhledávání kontaktních osob a přiřadit ji přímo k prodejním datům.
  • Prodejní nabídky – integrace Contract Lifecycle Management (CLM)
    • Můžete integrovat Contract Lifecycle Management (CLM) přímo do prodejní nabídky na základě zvoleného typu dokladu. Výstup z CLM pak může být použit místo standardního výstupu nabídky.
  • Prodejní objednávka – barevné kódování pro ATP
    • Kódy barev pro kontrolu ATP (Available-to-Promise) jsou nyní podporovány také v rozhraní SAP Fiori UI pro prodejní objednávky. Dostupnost produktu, odvozená od požadovaného data dodání, je nyní lépe rozpoznatelná.
  • Aktivity – workflow pravidla pro e-mail
    • E-mail lze nově automaticky zaslat zákazníkovi jako odpověď na přijatý e-mail.
    • Okamžité potvrzení přijatého e-mailu od zákazníka je nyní možné i pro e-maily, které nespadají do servisního scénáře.
  • Dotazníky (Surveys) – následné úkoly z průzkumů
    • Průzkumy můžete navrhovat tak, že obchodní uživatelé budou mít možnost vytvářet následné úkoly (Tasks) z průzkumu.
    • Přínos – zefektivní postupů a reakcí na vybrané podmínky u zákazníka. Okamžité a automatické vytváření následných akcí a úkolů zvýší efektivitu komunikace se zákazníkem.
  • Perfect Store Integrace – vytváření objednávek přímo z dotazníků
    • Následné objednávky lze vytvořit na základě konkrétních odpovědí na otázky z dotazníků Perfect Store.

 

Co je nového v oblasti servisu:

  • Chat – podpora nového widgetu SAP Contact Center
    • Možnost vložení nového widgetu kontaktního centra SAP do Live Activity Center.
    • Podpora více relací chatu na widgetu při práci společně s Live Activity Center.
  • Servisní Požadavky – možnost vkládání obrázků do poznámek, popisu problému a generovaného PDF dokumentu.
    • Zákazníci můžou nově přidat podrobnosti problému spolu s obrázky do servisního požadavku, což pomůže přesněji popsat problém.
  • Mobile Field Service – nová aplikace pro FSM (Field Service Management)
    • Vlastní nastavení pro push notifikace.
    • Vlastní barvy a branding pro iOS & Android aplikace.
    • Nové UI se zaměřením na cestovní a pracovní položky.
  • Optimalizace Field Service – optimalizace tras pomocí hladových algoritmů (greedy algorithms)
    • Plně přizpůsobitelná optimalizace pro provádění služby vypočtu trasy.
    • Umožňuje snížení času, který technici tráví na cestě za zákazníky.

 

Kde získáte další informace?

Sales Features 1908

Service Features 1908

kbEoTd4UH.iwR7b

Webový formulář

 

Související produkty 

Přečtěte si více o řešeních z oblasti péče o zákazníka a příběhy úspěšně realizovaných projektů.

SAP C4C SAP CRM SAP CCtr