Co je nového ve verzi 2508 služby SAP Sales and Service Cloud?

 Co je nového ve verzi 2508 služby SAP Sales and Service Cloud?

O víkendu 2.-3. srpna 2025 provedla společnost SAP upgrade všech testovacích tenantů. Produkční tenanty byly následně upgradovány 16. srpna 2025. Jako obvykle společnost SAP představila nové funkce a vylepšení systému. Většina z nich vylepšuje již stávající funkce na základě požadavků zákazníků, ale přibyly i některé nové.

29. srpna 2025

Seznamte se s plánovanými novinkami pro verzi SAP Sales and Service Cloud a získejte více informací o nejdůležitějších novinkách v oblasti prodeje, služeb a platformy a integrace.

 

Nástroje pro přechod z V1 na V2

Vylepšení

  • Nástroj pro kontrolu připravenosti (Readiness Check Tool - RCT)
    • Nástroj pro kontrolu připravenosti byl vylepšen tak, aby zobrazoval informace o přílohách podle objektů.
    • Pomáhá nyní zjistit objem dat v přílohách ve verzi V1 a jak jsou rozložena mezi různé objekty, aby bylo možné optimalizovat odhad náročnosti během přenosu dat.

01_RTC

 

  • Nástroj pro přenos dat (Data Transfer Tool - DTT)
    • „Pouze data“ (Data Only) je nyní nastaveno jako výchozí nastavení v testovacím přenosu dat.
    • Nově jsou přidány objekty – Konkureční produkty a Oblasti (Territories)
    • Přidána je funkce Historie přenosů, která pomáhá sledovat historii přenosů dat z verze V1 do verze V2.
    • Nástroj pro přenos dat je rozšířen o přenos poznámek (Hypernotes) pro Případy a Obchodní partnery (zákazníky, individuální zákazníky i kontaktní osoby), dále o externí ID produktových skupin a rozšířující zákaznická pole - adresy a prodejní dohody.

02_DTT

 

O přístup k Nástroji pro přenos dat se žádá otevřením incidentu (na LOD-LE-MIG-CNS) a poskytnutím URL adresy systému V2 pro připojení a migraci dat z V1 do V2.

 

WalkMe Integrace

  • WalkMe Přehled
    • Digitální nástroj WalkMe je navržen tak, aby vylepšil zákazníkům používání Sales and Service Cloud (C4C) prostřednictvím návodného učení.
    • Funkce Content Flows přidaná do panelu WalkMe představuje možnosti C4C v rámci tématicky zaměřených inteligentních prohlídek.
    • Možnost propojení s WalkMe Premium pro definování vlastních content flows

03_WalkMe

 

 

Prodej

Správa příležitostí

  • Nastavení stavu příležitosti na „Získáno“, když je přidána prodejní zakázka
    • Pokud je vytvořena prodejní zakázka nebo přidána k příležitosti, její stav se automaticky nastaví na ZÍSKÁNO.
    • Obchodní zástupci tak mohou rychleji zpracovávat příležitosti, protože při vytvoření/přiřazení prodejní zakázky se stav příležitosti nastaví na ZÍSKÁNO automaticky.

04_SALES-Opportunity_Won

 

  • Akce nově dostupné v rychlém náhledu
    • Akce jsou nyní k dispozici v rychlém náhledu příležitosti. Obchodní zástupci tak mohou rychle provádět akce týkající se příležitosti, aniž by ji museli otevírat.

05_SALES-Opportunity_Quick_View

 

Vylepšení

  • Přidání jazykově nezávislého pole
    • Problém s překladem byl vyřešen pomocí jazykově nezávislého popisu pole. Dosud mohli uživatelé zobrazit ID routovacího pravidla pouze v případě, že se přihlásili v jiném jazyce, než v jakém bylo pravidlo vytvořeno.

06_SALES-Language

 

Intelligent Sales (add-on)

Guided Selling

  • Skrytí skóre nabídky pro Guided Selling
    • Skóre nabídky lze v případě Guided Selling skrýt, pokud skóre není využíváno.

07_Hide_Deal_Score

 

  • Vytvoření vlastních návodů pro Guided Selling
    • Obchodní zástupci mohou vytvářet dotazy pro své časté vyhledávání, aby měli rychlý přístup k příležitostem, na kterých pracují.

08_Custom_Guide

 

 

Service Core

Ticket Management

  • Vylepšení
    • Správce systému nyní může stahovat archivované tikety ve formátu xml v části Správce > Archivace.
  • Tiket – Následná integrace se servisní zakázkou v S/4HANA
    • Servisní agent nyní může replikovat následující objekty z tiketu do servisní zakázky v S/4HANA:
      • Produkt je replikován na kartě Referenční objekty.
      • Registrovaný produkt na kartě Referenční objekty.
      • Interní poznámka je replikována jako poznámka typu popis produktu na záložce Poznámky.
      • Zpracovatel tiketu je replikován jako odpovědný zaměstnanec.
    • Bylo aktualizováno iflow pro vytvoření následného dokladu v SAP S4 HANA ze servisního požadavku (Create Service Request Follow Up Document).
    • Jakmile je z tiketu vytvořena servisní zakázka v S/4HANA, žádné další aktualizace tiketu se do servisní zakázky v S/4HANA již nereplikují.
    • Replikace produktů a registrovaných produktů z tiketu do servisní zakázky v S/4HANA není ve výchozím nastavení aktivována, pro povolení tohoto typu replikace je nutné odeslat žádost na podporu SAP.