O víkendu 2.-3. srpna 2025 provedla společnost SAP upgrade všech testovacích tenantů. Produkční tenanty byly následně upgradovány 16. srpna 2025. Jako obvykle společnost SAP představila nové funkce a vylepšení systému. Většina z nich vylepšuje již stávající funkce na základě požadavků zákazníků, ale přibyly i některé nové.
Seznamte se s plánovanými novinkami pro verzi SAP Sales and Service Cloud a získejte více informací o nejdůležitějších novinkách v oblasti prodeje, služeb a platformy a integrace.
Nástroje pro přechod z V1 na V2
Vylepšení
- Nástroj pro kontrolu připravenosti (Readiness Check Tool - RCT)
- Nástroj pro kontrolu připravenosti byl vylepšen tak, aby zobrazoval informace o přílohách podle objektů.
- Pomáhá nyní zjistit objem dat v přílohách ve verzi V1 a jak jsou rozložena mezi různé objekty, aby bylo možné optimalizovat odhad náročnosti během přenosu dat.

- Nástroj pro přenos dat (Data Transfer Tool - DTT)
- „Pouze data“ (Data Only) je nyní nastaveno jako výchozí nastavení v testovacím přenosu dat.
- Nově jsou přidány objekty – Konkureční produkty a Oblasti (Territories)
- Přidána je funkce Historie přenosů, která pomáhá sledovat historii přenosů dat z verze V1 do verze V2.
- Nástroj pro přenos dat je rozšířen o přenos poznámek (Hypernotes) pro Případy a Obchodní partnery (zákazníky, individuální zákazníky i kontaktní osoby), dále o externí ID produktových skupin a rozšířující zákaznická pole - adresy a prodejní dohody.

O přístup k Nástroji pro přenos dat se žádá otevřením incidentu (na LOD-LE-MIG-CNS) a poskytnutím URL adresy systému V2 pro připojení a migraci dat z V1 do V2.
WalkMe Integrace
- WalkMe Přehled
- Digitální nástroj WalkMe je navržen tak, aby vylepšil zákazníkům používání Sales and Service Cloud (C4C) prostřednictvím návodného učení.
- Funkce Content Flows přidaná do panelu WalkMe představuje možnosti C4C v rámci tématicky zaměřených inteligentních prohlídek.
- Možnost propojení s WalkMe Premium pro definování vlastních content flows

Prodej
Správa příležitostí
- Nastavení stavu příležitosti na „Získáno“, když je přidána prodejní zakázka
- Pokud je vytvořena prodejní zakázka nebo přidána k příležitosti, její stav se automaticky nastaví na ZÍSKÁNO.
- Obchodní zástupci tak mohou rychleji zpracovávat příležitosti, protože při vytvoření/přiřazení prodejní zakázky se stav příležitosti nastaví na ZÍSKÁNO automaticky.

- Akce nově dostupné v rychlém náhledu
- Akce jsou nyní k dispozici v rychlém náhledu příležitosti. Obchodní zástupci tak mohou rychle provádět akce týkající se příležitosti, aniž by ji museli otevírat.

Vylepšení
- Přidání jazykově nezávislého pole
- Problém s překladem byl vyřešen pomocí jazykově nezávislého popisu pole. Dosud mohli uživatelé zobrazit ID routovacího pravidla pouze v případě, že se přihlásili v jiném jazyce, než v jakém bylo pravidlo vytvořeno.

Intelligent Sales (add-on)
Guided Selling
- Skrytí skóre nabídky pro Guided Selling
- Skóre nabídky lze v případě Guided Selling skrýt, pokud skóre není využíváno.

- Vytvoření vlastních návodů pro Guided Selling
- Obchodní zástupci mohou vytvářet dotazy pro své časté vyhledávání, aby měli rychlý přístup k příležitostem, na kterých pracují.

Service Core
Ticket Management
- Vylepšení
- Správce systému nyní může stahovat archivované tikety ve formátu xml v části Správce > Archivace.
- Tiket – Následná integrace se servisní zakázkou v S/4HANA
- Servisní agent nyní může replikovat následující objekty z tiketu do servisní zakázky v S/4HANA:
- Produkt je replikován na kartě Referenční objekty.
- Registrovaný produkt na kartě Referenční objekty.
- Interní poznámka je replikována jako poznámka typu popis produktu na záložce Poznámky.
- Zpracovatel tiketu je replikován jako odpovědný zaměstnanec.
- Bylo aktualizováno iflow pro vytvoření následného dokladu v SAP S4 HANA ze servisního požadavku (Create Service Request Follow Up Document).
- Jakmile je z tiketu vytvořena servisní zakázka v S/4HANA, žádné další aktualizace tiketu se do servisní zakázky v S/4HANA již nereplikují.
- Replikace produktů a registrovaných produktů z tiketu do servisní zakázky v S/4HANA není ve výchozím nastavení aktivována, pro povolení tohoto typu replikace je nutné odeslat žádost na podporu SAP.