Zákaznická zkušenost v moderní praxi
CRM software a CX řešení byla vyvíjena tak, aby podpořila každou interakci se zákazníkem. Podniková řešení Customer Experience společnosti SAP tak poskytují komplexní analytické přehledy a podporují obchodní, marketingová, prodejní a servisní aktivity.
Na společném setkání se budeme věnovat tématu efektivního řízení zákaznické zkušenosti. Přijďte se inspirovat a získejte nové poznatky nejen od expertů ze společností con4PAS a SAP, ale také od našeho zákazníka CERVA, se kterým se podíváme na to, jak v praxi proběhla jeho digitální transformace obchodu.
Na setkání se mimo jiné dozvíte:
- Co vede společnosti k investici do Cloudových řešení?
- Jaká jsou nejčastější očekávání a úspěšnost jejich naplnění?
- S jakými dopady lze počítat?
REGISTRACE
Prohlédněte si podrobný program a zaregistrujte se na webových stránkách setkání. Setkání proběhne 6. 6. 2023 od 9:15 (registrace od 8:30) v prostorech Metronom Business Center, Praha.
Těšíme se na osobní setkání s Vámi.
Tým con4PAS