Zlepšení služeb zákazníkům pomocí řešení SAP Mobile Sales

Plzeňský Prazdroj si stanovil jasné cíle projektu. Zautomatizovat manuální procesy prodejních objednávek pro lepší přenost a účinnost, zjednodušit a zefektivnit komunikaci mezi distribucí a obchodem a tím zvýšit spokojenost svých zákazníků.

Proč SAP řešení?

  • Úspěšné rozvinutí a užívání existujícího SAP softwaru.
  • Výkonná funkcionalita automatizace prodeje v SAP CRM.

Osvědčené postupy implementace

Jako dobrá praxe implementace řešení SAP CRM bylo včasné nasazení v mezích rozpočtu a utvoření implementačního týmu složeného z IT expertů a podnikových uživatelů.

Finanční a strategické výhody řešení

  • Zlepšení služeb zákazníkům v souladu s obchodními procesy.
  • Rozšíření vztahů se zákazníky vytvořením kontaktního centra.
  • Zvýšení retence zákazníkových znalostí.

Provozní benefity

  • 20% snížení počtu najetých kilometrů v terénu na osobu a nákladů na palivo.
  • 62% snížení chybovosti vyplňování objednávek.
  • 80% snížení nákladů na vozový park obchodních zástupců.
Implementace SAP CRM u zákazníka Plzeňský Prazdroj | con4PAS

Implementace SAP CRM

Chtěli jsme řešení, které by splňovalo naše dnešní potřeby, stejně jako budoucí výzvy. SAP Mobile Sales byla správná volba. Software pomohl našemu obchodnímu oddělení posunout se od základního obchodu ke skutečné obchodní síle.

Ing. Pavel Pučelík, Sales Systems Manager, Plzeňský Prazdroj, a. s.
Řízení vztahu se zákazníky