Jak optimalizovat a automatizovat procesy v nákupu?

Datum 8. července 2020 od 13:00 do 14:00
Místo Z pohodlí domova nebo Vaší kanceláře
Téma Nákupní procesy – elektronická komunikace s dodavateli

V dnešní době všichni šetří více než kdy dříve. Snižují se výdaje, příjmy, ale i plány a kapacity. Abychom nevypadli ze hry, musíme hledat chytrá řešení, postupy, ale i systémy s nástroji, které nás v digitální ekonomice podpoří.

Jak to dělá náš zákazník Česká pošta? Který nástroj k tomu používá a proč?

 

Přijměte pozvání na online setkání a nechte se inspirovat… Protože více než kdy dříve dává smysl nahradit některé procesy. Optimalizovat a automatizovat je tak, abychom dělali věci mnohem efektivněji, než to bylo potřeba ještě před několika měsíci.

  • Co automatizovat?
  • Jak automatizovat?
  • Co nejvíce bolí?
  • Co dělat, řešit, neřešit?

 

Pevně věříme, že tento webinář přinese zajímavé podněty pro podporu rozvoje Vaší strategie a inspiruje Vás v potenciálním rozvoji do budoucna. I malé a středně velké společnosti mohou využívat výhody komplexních technologií a získat přístup k produktům, které jsou využívané velkými hráči po celém světě.