Jak zůstat v kontaktu se zákazníky v době společenského odstupu?

Datum 27. května 2020 od 10:00 do 11:00
Místo Virtuální setkání
Téma Zákaznický servis – výzvy této doby

V dnešní době se kontakt se zákazníkem stal ještě důležitější. I když se opatření postupně uvolňují, je potřeba myslet dále a připravit se... Společnosti proto rozšiřují své služby zákaznického servisu, aby o jejich zákazníky bylo postaráno za každých podmínek.

 

Ovšem zabezpečení dostupnosti v době omezeného provozu kamenných prodejen, poboček či rozšířeného fenoménu práce z domova je zcela nový aspekt businessu. Ale proč se na to nepodívat jako na výzvu, jak posunout péči o naše zákazníky v digitálním světě inovací opět o krok dále?

 

Dovolte nám pozvat Vás touto cestou na virtuální setkání, ve kterém si představíme:

  • jak umožnit operátorům práci z domova,
  • jaké kanály lze pro komunikaci se zákazníky využít a
  • jak to dělají naší zákazníci (příklady z praxe).

 

Pevně věříme, že tento webinář přinese zajímavé podněty pro podporu rozvoje Vaší strategie a že Vás inspiruje v řešení výzev, ve které jsme se díky pandemii ocitli.