Datum | 23. května 2018 od 09:00 do 13:00 |
Místo | Garden Green Hotel, Fügnerovo nám. 1865/4, 120 00 Praha 2 |
Téma | Současné výzvy digitálního světa |
Vážení obchodní partneři a přátelé,
přijměte, prosím, pozvání na manažerské setkání, zaměřené na současné výzvy digitálního světa v oblasti marketingu, obchodu a péče o zákazníky.
Inspirujte se na příkladech společností, které jednotlivým problémům čelí a získejte jiný pohled na možné způsoby řešení.
Scénáře marketingu a prodeje
|
Zákaznický servis, především poprodejní podpora
|
Proč se zákazníci rozhodli investovat do řešení SAP?
|
Vše nastartujeme snídaní v krásných neotřelých konferenčních prostorách Garden Green Hotelu.
V samotných prezentací, které kopírují cestu zákazníka, Vám představíme, jakým výzvám v marketingu, obchodu a péči o zákazníka čelili naši zákazníci a jak se s nimi vypořádali.
Na závěr bude pro Vás připravené bohaté občerstvení s prostorem pro networking.
Cílem našeho setkání je sdílet s Vámi příběhy našich zákazníků jako SIKO, Sharjah Cooperative Society, Saudská Keramika a jejích osvědčené postupy založené na úspěšně provedených projektech digitální transformace v oblasti řešení vztahů se zákazníky.
Registrujte se a setkejte se s odborníky con4PAS.
Pevně věříme, že vybraná témata a projekty budou pro Vás inspirací a společně s našimi hosty vytvoříme konstruktivní prostředí na zodpovězení Vašich otázek. Konference je určena nejen pro společnosti, které využívají řešení SAP CRM, ale i pro společnosti, které hledají efektivní informační systém pro péči o zákazníky.
9:00 | Snídaně a registrace |
9:30 | Digitální transformace a SAP – situace dnes a zítra |
10:00 | Typický proces od marketingového přístupu ke skutečnému prodeji |
11:00 | Řízení poprodejních služeb – jak udržet zákazníky spokojené a Vaše data na jednom místě |
11:45 | Proč zvažovat řešení SAP? |
12:30 | Závěr a networking |