Konec podpory řešení SAP Contact Center: Co to znamená pro firmy?

Konec podpory řešení SAP Contact Center: Co to znamená pro firmy?

Na konci roku 2025 bude ukončena podpora řešení SAP Contact Center jako důsledek akvizice tohoto řešení společností Sinch, jak již bylo oznámeno v oficiálním vyjádření. Řešení Sinch Contact Center zůstává řešením s vyšším stupněm certifikace a je nadále plně integrováno s příslušnými řešeními SAP. 

25. června 2025

Tato změna přináší řadě organizací otázku: Jak zajistit kontinuitu podpory a provozu? 

Společnost con4PAS nabízí svou pomoc při hladkém přechodu podpory z prostředí SAPu. Na základě našich dlouholetých zkušeností se správou a rozvojem řešení SAP Contact Center pomáháme zákazníkům efektivně zvládnout toto přechodné období. 

Naší prioritou je, aby změna proběhla bez přerušení provozu a v souladu s individuálními potřebami každé organizace. 

Více informací najdete také v našem článku: Akvizice řešení Kontaktního centra společností Sinch 

channels4_banner