Jak CERVA GROUP sjednotila obchodní procesy napříč všemi obchodními divizemi

Nová obchodní strategie CERVA GROUP vyžadovala nasazení flexibilního řešení, jehož škálovatelnost, výběr jazyků a další vývoj podpoří tuto strategii v praxi pro jednotlivé obchodní týmy. Nasazení tohoto řešení umožňuje společnosti CERVA GROUP plně se zaměřit na vývoj obchodu bez jakýchkoliv technologických limitů napříč Evropou.

Cíle, výzvy & příležitosti

Hlavním cílem pro CERVA GROUP bylo sjednotit a řídit veškeré prodejní činnosti, obchodní data a interakce se zákazníkem do jednoho centrálního systému, který podporuje:

  • více jazyků (je k užití pro celou střední Evropu),
  • hlavní prodejní procesy pro obchodní zástupce a manažery.

Nejen to, implementované řešení muselo nabídnout plnou funkčnost a podporu všem B2B prodejním týmům, zatímco při zaváděné nové obchodní strategii pro zákazníka tak, aby splnilo následující výzvy a využilo příležitosti, které se naskytnou:

  • nejednotné údaje o prodeji,
  • nedostatek kontroly nad právě probíhajícími obchodními činnostmi,
  • žádná identifikace a návratnost zákazníků s vysokou hodnotou,
  • efektivní správa různých zákaznických segmentů.

Proč SAP?

SAP Sales Cloud z balíčku C/4 HANA (SAP Customer Experience) je dynamické, uživatelsky přívětivé a snadno pochopitelné řešení, které nabízí:

  • předem konfigurované funkce pro podporu více obchodních scénářů,
  • pravidelný čtvrtletní upgrade, jež automaticky implementuje nové funkce,
  • nižší realizační a provozní náklady ve srovnání s on-premise řešením,
  • připravenou integraci se SAP ERP.

Implementované řešení

Společnost CERVA GROUP se stala dalším klientem z České republiky a Slovenska, čímže se připojila ke stávajícím zákazníků v Evropě a po celém světě, kterým toto konkrétní řešení pomáhá efektivně řídit obchodní činnosti a naplno využít možnosti, jež poskytuje. Byly spuštěny následující scénáře z řešení SAP Sales Cloud:

  • správa údajů o zákaznících,
  • řízení procesu prodeje,
  • management obchodních příležitostí.

Výhody

  • Jednotné obchodní procesy napříč všemi obchodními divizemi.
  • Redukované náklady na školení interního prodejního týmu.
  • Snadný přehled o celém obchodním cyklu.
  • Sjednocení správy dat o zákaznících, která jsou dostupná managementu.

 

O zákazníkovi

Společnost CERVA GROUP dodává ochranné pracovní pomůcky do mnoha zemí. Má extrémně široké portfolio produktů s vysokou skladovou dostupností, která může být garantována díky centralizovanému skladu, stabilnímu týmu kvalifikovaných zaměstnanců a bohaté síti partnerských distributorů nejen v České republice, ale i v celé Evropské unii. Společnost spolupracuje s mnoha obchodními řetězci a doplňuje zásoby dle potřeb konkrétního obchodu. Stabilita společnosti je garantována díky vysoké finanční podpoře i díky stabilnímu portfoliu jejích dodavatelů a zákazníků v tuzemsku i zahraničí.

Nasazení řešení SAP Sales Cloud u zákazníka CERVA GROUP | con4PAS

Nasazení řešení SAP Sales Cloud

Implementace SAP Cloud Sales přinesla naší společnosti zejména sjednocení prodejních procesů, sjednocení údajů o zákaznících, obchodní vztahy a aktivity spojené se zákazníky. Současně nyní můžeme řídit a vyhodnocovat efektivitu prodejního týmu a k tomu dostávat informace o jednotlivých klíčových ukazatelích výkonnosti.

Petr Horák, Komerční ředitel, CERVA GROUP a.s.
Řízení vztahu se zákazníky v cloudu