Řízení vztahu se zákazníky v cloudu

Rádi byste se vyhnuli klasické implementaci informačního systému včetně pořizování nového hardwaru?
Je vaším cílem sjednotit obchodní procesy a zajistit jednotnou podobu obchodních reportů?
Uvítali byste nástroj, který by vám poskytl data o obchodních aktivitách celého vašeho prodejního týmu v reálném čase a komplexní podobě?

SAP Hybris Cloud for Customer je ideální služba pro vás!

SAP Hybris Cloud for Customer je řešení dimenzované jako služba, kterou lze využívat bez náročných technických předpokladů či nároků na serverovou infrastrukturu. Uživatelský interface je založený na nové standardní internetové technologii HTML5, která poskytuje ideální přizpůsobitelný interface pro širokou škálu platforem. Samozřejmostí je možnost podpory mobilního přístupu.

Řešení SAP Hybris Cloud for Customer představuje soubor funkcionalit určených pro správu a péči o vaši zákaznickou základnu nebo propagaci Vaší společnosti, tzn. podporuje nejen marketingové, obchodní a servisní aktivity, ale také sběr a správu komunikace z webových zdrojů a kanálů.

Hlavní přínosy řešení SAP Cloud for Customer pro váš tým

  • Uživatelsky intuitivní prostředí, rychlá orientace i pro pracovníky v terénu.
  • Nativní integrace s on-premise SAP řešeními a okamžitá synchronizace dat v obou systémech.
  • Mobilní flexibilní řešení nezávislé na lokalitě a čase přihlášení.
  • Rozsáhlá podpora týmové komunikace.
  • Nulové náklady na hardware.
  • Škálovatelnost řešení.
  • Sofistikované analytické funkce.
  • Automatické úpravy a rozšiřování funkcionality na čtvrtletní bázi v ceně licenčního poplatku.

Referenční projekty

  • SAP C4C – SAP Sales Cloud – SIKO KOUPELNY

    SAP C4C – SAP Sales Cloud – SIKO KOUPELNY

    Nasazení řešení SAP Sales Cloud

    Rozhodnutí implementovat řešení SAP Cloud for Sales byl prvním klíčovým krokem v SIKO strategickém plánu využít nástroje s vysokou přidanou hodnotou. Cloud platforma představuje pro nás nejvhodnější metodu, která nás udrží v čele rychle měnícího se podnikatelského prostředí.

    Tomáš Vala, Místopředseda představenstva, SIKO KOUPELNY a.s.
  • SAP C4C – SAP Sales Cloud – CERVA GROUP

    SAP C4C – SAP Sales Cloud – CERVA GROUP

    Nasazení řešení SAP Sales Cloud

    Implementace SAP Cloud Sales přinesla naší společnosti zejména sjednocení prodejních procesů, sjednocení údajů o zákaznících, obchodní vztahy a aktivity spojené se zákazníky. Současně nyní můžeme řídit a vyhodnocovat efektivitu prodejního týmu a k tomu dostávat informace o jednotlivých klíčových ukazatelích výkonnosti.

    Petr Horák, Komerční ředitel, CERVA GROUP a.s.
  • SAP C4C – SAP Service Cloud – Gulf Medical Company, Ltd.

    SAP C4C – SAP Service Cloud – Gulf Medical Company, Ltd.

    Nasazení řešení SAP Service Cloud

    Gulf Medical Company, Ltd., dodává zdravotní prostředky. Společnost nabízí snímkování, radiační onkologii, digitální radiografické přístroje, stejně tak přístroje pro lékaře se zaměřením na oblast kardiovaskulárního systému, kritické péče, anestezii, různé chirurgické zákroky a léčbu dýchacích cest. Společnost Gulf Medical Company poskytuje servis zákazníkům v zemích Perského zálivu.

  • SAP C4C – SAP Sales Cloud – HIDADA

    SAP C4C – SAP Sales Cloud – HIDADA

    Nasazení řešení SAP Sales Cloud

    Obchodní expanzi společnosti HIDADA je třeba podpořit odpovídajícími technologiemi, skrz které bude management moci efektivně reagovat na dynamicky se měnící situaci na trhu. Po pečlivém zvážení existujících IT nabídek na trhu, se HIDADA rozhodla použít řešení SAP Cloud for Customer k tomu, aby flexibilně reagovala na výzvy, jimž čelí při mezinárodním obchodování.

    Mansoor Ali, SAP Project Manager, HIDADA
  • SAP C/4HANA – SAP Sales, Service & Marketing Cloud – Saudi Ceramics Company

    SAP C/4HANA – SAP Sales, Service & Marketing Cloud – Saudi Ceramics Company

    Nasazení řešení SAP C/4HANA – SAP Sales, Service & Marketing Cloud

    Saudi Ceramic Company je předním poskytovatelem kvalitních stavebních řešení, jež zahrnují různé typy keramických produktů (keramické a porcelánové dlaždice, sanitární zařízení a doplňky), elektrické ohřívače vody a koupelnové vybavení, včetně koupelnových van, sprchových vaniček, zrcadel a baterií. Dále tato společnost dodává plasty a červené cihly.

  • SAP C4C – SAP Service Cloud – Sharjah Co-op Society

    SAP C4C – SAP Service Cloud – Sharjah Co-op Society

    Nasazení řešení SAP Service Cloud

    Z obyčejného malého obchodu v Maysalounu se společnost Sharjah Cooperative Society (SCS) rozrostla tak, že se nyní může pochlubit 20 pobočkami napříč emiráty. Její ambiciózní plán zahrnuje vybudování největšího obchodního a marketingového komplexu ve Spojených arabských emirátech.  Cílem společnosti je prodávat spotřebitelům jídlo a výživové produkty za dostupné ceny, nejnižších cen a zároveň nejlepších poskytovaných služeb chce dosáhnout díky nabídce veškerého základního zboží.

  • SAP C4C – SAP Sales Cloud – AlJomaih and Shell Lubricating Oil Company

    SAP C4C – SAP Sales Cloud – AlJomaih and Shell Lubricating Oil Company

    Nasazení řešení SAP Sales Cloud

    AlJomaih a Shell mají na saúdském trhu jasnou strategii směřující k růstu a expanzi poskytovaných služeb jak v maloobchodě, tak ve velkoobchodě. Abychom tuto strategii podpořili, rozhodli jsme se začít s takovým projektem digitální transformace, který by poháněl růst našich prodejů a expanzi, přinášel lepší kontrolu a vyšší transparentnost činností směrem k naším stávajícím i novým zákazníkům tak, abychom jim mohli poskytovat ty nejlepší možné služby.

    Muhammad Abou-ElFotoh, SAP Manager, AlJomaih and Shell Lubricating Oil Company Limited
  • SAP C/4HANA – SAP Sales & Service Cloud – Salehiya

    SAP C/4HANA – SAP Sales & Service Cloud – Salehiya

    Nasazení řešení SAP C/4HANA – SAP Sales & Service Cloud

    Aby Salehiya podpořila svůj růst, pustila se s con4PAS do transformačního projektu pro oddělení Sales & Service. Cílem projektu bylo zlepšit a zjednodušit náš prodejní proces, udělat jej efektivnější a zákaznicky přívětivější. Po úspěšné realizaci tohoto řešení jsme byli svědkem jeho rychlého přijetí napříč všemi interními odděleními. Sjednocení procesů prodeje a služeb nám nyní umožňuje podniknout další kroky transformace oddělení v souladu s našimi strategickými cíli.

    Bandar Al-Otaibi, Information & Change Management Director, Salehiya