Nasazení řešení SAP Service Cloud ve společnosti Česká zbrojovka

Česká zbrojovka hledala způsob, jak podpořit práci servisních pracovníků při vyřizování požadavků na záruční/pozáruční servis a při vyřizování dotazů nebo stížností – a tak poskytovat lepší zákaznický servis. Zvážila nabízené možnosti, a nakonec se rozhodla pro řešení SAP Service Cloud. Toto cloudové řešení bylo implementováno certifikovaným týmem společnosti con4PAS s hlubokými znalostmi v oblasti SAP řešení.

Implementace SAP Service Cloud přináší ucelený pohled na dostupné komunikační kanály. Intuitivní přehledové obrazovky v kombinaci s flexibilní analýzou umožňují České zbrojovce monitorovat poskytované servisní služby a vytvářet reporty. K integraci se stávajícím ERP (resp. SAP S/4HANA) systémem byla použita integrační platforma SAP Cloud Platform Integration.

Česká zbrojovka začala používat tento systém od dubna 2022, dnes může využívat znalostní databázi, blíže spolupracovat s partnery, být efektivnější a produktivnější, a může snadněji predikovat a analyzovat možné scénáře.

 

Výzvy a příležitosti

  • Nedostatečná podpora servisních pracovníků při vyřizování požadavků na záruční a pozáruční servis.
  • Nedostatečná podpora servisních pracovníků při vyřizování dotazů a stížností.
  • Chybějící ucelený pohled napříč komunikačními kanály.
  • Chybějící přehled o servisních aktivitách v reálném čase.

 

Cíle

  • Konsolidace servisních scénářů.
  • Dosažení uceleného pohledu napříč všemi reklamacemi a záručními/pozáručními opravami.
  • Získání aktuálního přehledu o servisních aktivitách v reálném čase.

 

Servisní scénáře

  • Nasazení řešení SAP Service Cloud:
    • reklamace,
    • záruční a pozáruční servis.
  • Zákaznické rozšíření pro výkres zbraně s jednotlivými díly.
  • Integrace se systémem SAP S/4HANA pomocí platformy SAP Cloud Integration.

 

Proč SAP?

  • Řešení je určeno na podporu servisních scénářů.
  • Řešení poskytuje ucelený pohled napříč všemi komunikačními kanály, jako je e-mail, web, chat, telefon a sociální média.
  • Řešení v sobě obsahuje výkonné analytické nástroje pro aktuální přehled o servisních aktivitách v reálném čase.
  • Všechny SAP systémy obsahují standardní integrační scénáře pro relevantní kmenová a transakční data.
  • Dostupnost řešení na mobilních zařízeních.

 

Benefity

  • Zvýšení efektivity servisních pracovníků při vyřizování požadavků na záruční a pozáruční servis nebo při vyřizování dotazů a stížností.
  • Přístup ke znalostní databázi.
  • Podpora mobilních zařízení.
  • Podpora různých komunikačních kanálů a ucelený pohled napříč všemi komunikačními kanály, jako je e-mail, web, chat, telefon a sociální média.
  • Analýza servisních aktivit v reálném čase.

 

O zákazníkovi

Česká zbrojovka a.s. se sídlem v Uherském Brodě je jednou z hlavních provozních společností holdingu Colt CZ Group SE. Je významným výrobcem a dodavatelem ručních palných zbraní pro civilní využití i ozbrojené složky. Společnost své výrobky exportuje do více než 90 zemí celého světa.

Holding Colt CZ Group SE je společně se svými dceřinými společnostmi jedním z předních světových výrobců ručních palných zbraní pro ozbrojené složky, osobní obranu, lov, sportovní střelbu a další komerční využití. Své produkty prodává především pod značkami Colt, CZ (Česká zbrojovka), Colt Canada, CZ-USA, Dan Wesson a 4M Systems. Součástí skupiny Colt CZ jsou společnosti Colt, Česká zbrojovka, Colt Canada, CZ-USA, 4M Systems a CZ Export. Skupina rovněž drží menšinový podíl ve švédském výrobci optických montážních řešení pro zbraně, společnosti Spuhr i Dalby.

Nasazení řešení SAP Service Cloud u zákazníka Česká zbrojovka | con4PAS

Nasazení řešení SAP Service Cloud

Česká zbrojovka a.s. se sídlem v Uherském Brodě je jednou z hlavních provozních společností holdingu Colt CZ Group SE. Je významným výrobcem a dodavatelem ručních palných zbraní pro civilní využití i ozbrojené složky. Společnost své výrobky exportuje do více než 90 zemí celého světa.

Řízení vztahu se zákazníky v cloudu (Sales & Service Core)