Nasazení SAP Service Cloud ve společnosti Sharjah Co-op Society

Cíle, výzvy & příležitosti

  • Digitální transformace procesu přesahujícího servis a sociální média.
  • Kompletní proces managementu stížností s výzkumem spokojenosti zákazníků.
  • Odezva prostřednictvím četných komunikačních kanálů – e-mailů, příchozích i odchozích telefonátů a SMS.
  • Plná integrace se SAP S/4 HANA back office.
  • Funkční tiketovací systém.
  • Optimalizace zpracovávání, managementu a analýzy komunikace se zákazníkem, možnost vytvořit a řídit znalostí bázi.

 

  • Neexistující jednotná platforma pro zpracování, řízení a analýzu komunikace se zákazníkem, především při řešení problémů a stížností.
  • Nejednotný proces služeb.
  • Chybějící tiketovací systém.

 

 Proč SAP?

  • Jde o flexibilní, dynamické, rychlé, uživatelsky přívětivé, snadno pochopitelné a zároveň praktické řešení, které lze snadno propojit se SAP back office.
  • Předem konfigurované funkce pro podporu obchodních procesů, jejichž implementace je rychlá a strukturovaná.
  • Pravidelné čtvrtletní aktualizace s minimálním vlivem na chod systému.
  • Již připravená integrace.

 

Implementované řešení

  • Management stížností.
  • Výzkum spokojenosti zákazníků.
  • Sociální média.
  • Analýza.

 

Výhody

  • Veškeré servisní procesy jsou sjednoceny na nové digitální platformě.
  • Zvýšená produktivita a zapojení zákazníků, díky relevantním a personalizovaným interakcím napříč kanály jsou zákazníci spokojenější a loajálnější.
  • Řešení požadavků je efektivnější díky možnosti odpovídat prostřednictvím četných komunikačních kanálů.

 

O zákazníkovi

Z obyčejného malého obchodu v Maysalounu se společnost Sharjah Cooperative Society (SCS) rozrostla tak, že se nyní může pochlubit 20 pobočkami napříč emiráty. Její ambiciózní plán zahrnuje vybudování největšího obchodního a marketingového komplexu ve Spojených arabských emirátech.  Cílem společnosti je prodávat spotřebitelům jídlo a výživové produkty za dostupné ceny, nejnižších cen a zároveň nejlepších poskytovaných služeb chce dosáhnout díky nabídce veškerého základního zboží.

Nasazení SAP Service Cloud ve společnosti Sharjah Co-op Society | con4PAS

Nasazení řešení SAP Service Cloud

Z obyčejného malého obchodu v Maysalounu se společnost Sharjah Cooperative Society (SCS) rozrostla tak, že se nyní může pochlubit 20 pobočkami napříč emiráty. Její ambiciózní plán zahrnuje vybudování největšího obchodního a marketingového komplexu ve Spojených arabských emirátech.  Cílem společnosti je prodávat spotřebitelům jídlo a výživové produkty za dostupné ceny, nejnižších cen a zároveň nejlepších poskytovaných služeb chce dosáhnout díky nabídce veškerého základního zboží.

Řízení vztahu se zákazníky v cloudu (Sales & Service Core)