Nasazení SAP C/4 HANA ve společnosti Saudi Ceramics

Cíle, výzvy a příležitosti

  • Projekt digitální transformace pro celé oddělení prodeje, marketingu a servisu.
  • Přístup k řízení změn pro servisní tým, od podpory až k hodnocení kvality.
  • Marketingový proces pokrývající všechny aspekty obchodního marketingu – sestavování rozpočtu, segmentaci zákazníků dle dat z různých zdrojů, řízení kampaní.
  • Plná integrace do SAP ERP back office.

 

  • Nejednotný systém pro přístup k datům o prodeji, marketingu a servisu.
  • Chybějící kontrola právě probíhajících činností.
  • Nedostatečná identifikace a návratnost zákazníků s vysokou hodnotou.
  • Neexistující vstupní data pro segmentaci zákazníků.

 

Proč SAP?

  • Řešení je flexibilní, dynamické, rychlé, uživatelky přívětivé, srozumitelné a snadno ovladatelné.
  • Má předem nastavené funkce, které podporují více obchodních scénářů.
  • Zahrnuje pravidelné čtvrtletní aktualizace s minimálním vlivem na běžící systém.
  • Předpřipravená integrace.

 

Implementované řešení

  • Správa dat ze zákaznických účtů.
  • Servisní management.
  • Management „Lead-to-Order“.
  • Správa marketingových kampaní.

 

Výhody

  • Jeden centrální systém pro všechna obchodní data, včetně 360° pohledu na zákazníka, managementu návštěv & úkolů a aktivit.
  • Snadná a rychlá obchodní analýza zákaznických požadavků.
  • Všechny typy prodejního procesu (showroomy, export, velkoobchod atd.) jsou pokryty jednotným řešením podporujícím obchodování se zákazníky.
  • Možnost mobilního přístupu bez dodatečných nákladů na infrastrukturu hardware.
  • Snadná analýza kontaktů a jejich zájmů díky údajům získaným z různých kanálů, umožňující segmentaci zákazníků a přesné zacílení kampaní.

 

O zákazníkovi

Saudi Ceramic Company je předním poskytovatelem kvalitních stavebních řešení, jež zahrnují různé typy keramických produktů (keramické a porcelánové dlaždice, sanitární zařízení a doplňky), elektrické ohřívače vody a koupelnové vybavení, včetně koupelnových van, sprchových vaniček, zrcadel a baterií. Dále tato společnost dodává plasty a červené cihly.

Nasazení SAP C/4 HANA ve společnosti Saudi Ceramics Company | con4PAS

Nasazení řešení SAP C/4HANA – SAP Sales, Service & Marketing Cloud

Saudi Ceramic Company je předním poskytovatelem kvalitních stavebních řešení, jež zahrnují různé typy keramických produktů (keramické a porcelánové dlaždice, sanitární zařízení a doplňky), elektrické ohřívače vody a koupelnové vybavení, včetně koupelnových van, sprchových vaniček, zrcadel a baterií. Dále tato společnost dodává plasty a červené cihly.

Řízení vztahu se zákazníky v cloudu (Sales & Service Core)