- Úvod
- Reference
- SAP CCtr & SAP CRM – Vodňanská drůbež
Nová technologie kontaktního centra přinesla flexibilitu a růst efektivity využití operátorů
Vodňanská drůbež, a.s. chtěla zajistit svým zákazníkům rychlé a profesionální služby, a v době zatím největšího rozkvětu digitální komunikace neopomenout na rozvoj tradičních osvědčených kanálů, jako je telefon, email či SMS. Implementace vícekanálového řešení kontaktního centra musela zároveň přinést zvýšení komfortu práce operátorů s dopadem na jejich efektivitu a samotnou výkonnost kontaktního centra.
Proč SAP řešení?
Vícekanálového řešení SAP Contact Center (CCtr) bylo z důvodu již existujícího SAP IT landscape a předem připravené integrace se SAP CRM přirozeným výběrem.
Hlavní důvody pro implementaci
- Plynulý procesní tok příchozích telefonních hovorů s úplnou integrací do nově implementovaného SAP CRM + SAP CCtr včetně kontroly efektivity a výkonnosti operátorek kontaktního centra.
- Flexibilní řešení jako základ, dovolující společnosti administraci dalších příchozích či odchozích komunikačních kanálů již s relativně malým týmem, které bude moci dynamicky rozšiřovat dle svých potřeb.
- Platforma plně integrovatelná i na budoucí SAP S/4 HANA verzi.
- Osvědčená technologie v SAP portfoliu.
Implementované řešení
Řešení SAP CCtr a SAP CRM implementovaného dle best practices (balíček RDS – Rapid Deployment Solution) s integrací do back-office systémů bylo dodáno a zprovozněno včetně kompletních obchodních procesních scénářů s důrazem na servis a péči o zákazníky. Zákazníci jsou tak například přímo spojeni se svým preferovaným operátorem dle předem přiřazeného obchodního partnera.
- Implementace SAP CRM v balíčku SAP RDS (Rapid Deployment Solution) se zákaznickými úpravami.
- Implementace SAP Contact Center (SAP CCtr) pro příchozí telefonní hovory.
- Integrace systémů se SAP ERP navržena tak, aby byla co nejméně invazivní.
Výhody řešení
Automatizace kontaktního centra umožňuje obchodní společnosti Vodňanská drůbež, a.s. nejen rychleji reagovat a zvýšit spokojenost zákazníků díky pravidelnému kontaktu s preferovaným operátorem, ale přináší i flexibilitu a růst efektivity využití operátorů.
- Přehledný monitoring kontaktního centra.
- Efektivní řízení produktivity kontaktního centra.
- Přehlednější kontrola efektivity a výkonnosti operátorů kontaktního centra.
- Vyšší spokojenost zákazníka díky možné preferenci komunikace s jednou operátorkou.
- Upozornění na pohledávky zákazníka přímo během probíhajícího hovoru ze systému.
O zákazníkovi
Vodňanská drůbež, a.s. je největší český zpracovatel drůbežího masa v Čechách a ve třech zpracovatelských závodech zpracovává na moderně vybavených porážkách především jateční kuřata. Společnost je také jediným českým zpracovatelem kachního masa v České republice. Přináší na trh produkty té nejvyšší kvality pod heslem: „Vždy čerstvé, vždy chutné!".
Implementace kontaktního centra (SAP CCtr & SAP CRM)
Přechod kontaktního centra pro příchozí komunikaci s našimi zákazníky na platformu SAP nám přináší vhodné nástroje pro efektivní řízení produktivity našeho Kontaktního centra a je prvním krokem ke komplexní vícekanálové komunikaci naší společnosti v budoucnu.
Ing. Pavla Bublíková, finanční ředitelka, Vodňanská drůbež, a.s.