Budování vztahu se zákazníkem pomocí SAP kontaktního centra

Centralizované kontaktní centrum, které zvýší efektivitu péče o zákazníka, zjednoduší a zefektivní komunikaci mezi distribucí, obchodem a zákazníkem, bylo hlavním cílem nasazení SAP kontaktního centra v Plzeňském Prazdroji.

Proč SAP řešení?

K rozhodnutí vydat se cestou SAP kontaktního centra (SAP CCtr) výrazně přispěla dostupnost plné integrace k provozovanému řešení SAP Customer Relationship Management (SAP CRM) a mobilního řešení obchodních zástupců. Vznikl tím plnohodnotný zákaznický servis vybudovaný na jednotné plně integrované SAP platformě.

Výhody řešení

Zákazníci z celé ČR své požadavky mohou vyřešit na jedné pobočce kontaktního centra s jednou stálou operátorkou. Centralizované řízení kontaktního centra umožňuje rychlejší reakci na řízení obchodních nabídek a čas obchodních zástupců je lépe využit a zaměřen na klíčové aktivity.

  • 80% objednávek pochází z návrhu vytvořeného CRM systémem.
  • Lehce uchopitelná měřitelnost práce operátora a úspěšnost prodejních aktivit.
  • Vyšší efektivita pracovního vytížení operátorek.

 

Implementace centralizovaného kontaktního centra (SAP CCtr) u zákazníka Plzeňský Prazdroj | con4PAS

Implementace centralizovaného kontaktního centra (SAP CCtr)

Plzeňský Prazdroj neustále reaguje na změny v tržím prostředí České republiky. SAP CCtr plně pokrylo požadavky obchodu a stalo se nezbytnou součástí moderního kontaktního centra.

Jaroslav Ulč, vedoucí implementace SAP BCM, Plzeňský Prazdroj, a.s.