Implementace kontaktního centra v šesti týdnech

Možnost využítí dat ze systému SAP CRM v průběhu telefonického hovoru se zákníkem a zjednodušení a zefektivnění komunikace vedlo společnost TESCOMA k implementaci kontaktního centra a integraci na systém SAP CRM.

Výzvy a přiležitosti

  • Neexistence jednotného sytému kontaktního centra.
  • Nutnost jednoduché integrace do již existujícího systému SAP CRM.
  • Dostupnost informací o zákazníkovi v průběhu telefonického hovoru.
  • Dostupnost historie komunikace se zákazníkem v kontaktním centru.

 

Cíle

  • Obsluha, servis zákazníků a kontakt s nimi vlastními silami díky SAP CC.
  • Vytvoření moderního kontaktního centra zacílené na potřeby zákazníka.
  • Zjednodušení a zefektivnění komunikace mezi  distribucí, obchodem a zákazníkem.

 

Proč SAP řešení?

  • Flexibilní řešení i pro malé kontaktní centrum – 3 operátoři.
  • Jednotná plně integrovaná platforma pokrývající požadavky zákazníka.
  • Integrace k provozovanému řešení SAP CRM a zákaznického vývoje pro sběr zakázek.

 

Výhody řešení

  • Implementace řešení v 6 týdnech.
  • Rychlejší vyřízení požadavků zákazníka dosáhla vyšší úrovně spokojenosti zákazníků.
  • Vyšší spokojenost zákazníka díky možné preferenci komunikace s jednou operátorkou.
  • Upozornění na nedoplatky zákazníka přímo během probíhajícího hovoru ze systému.
Implementace kontaktního centra (SAP CCtr) u zákazníka TESCOMA | con4PAS

Implementace kontaktního centra (SAP CCtr)

Rozhodnutí nasadit řešení od společnosti SAP se na základě dosažených benefitů, doby implementace 6 týdnů a jeho nativní integraci na již existující systém pro obsluhu zákazníků ukázalo jako správné. V dnešní době kontaktní centrum je plnohodnotně začleněno do procesu péče o zákazníky a představuje jeden z našich významných obchodních kanálů.

Michal Robek, vedoucí IT, Tescoma, s.r.o.
Kontaktní centrum