con4PAS, přední poskytovatel konzultačních služeb v oblasti IT pro řešení SAP a společnost Elm, poskytovatel elektronických služeb v Saúdské Arábii pro vládní i veřejný sektor, ohlásili úspěšné nasazení projektu, jehož cílem je digitální transformace, zahrnující upgrade a rozšíření Sales a Service procesů z onPremise na cloud.
Transformaci provedla společnost con4PAS s využitím svých znalostí a zkušeností v oblasti řešení SAP Cloud. Hlavním účelem tohoto transformačního projektu bylo sjednotit a zefektivnit stávající procesy za účelem vylepšení spolupráce napříč odděleními při zavádění nové strategie pro přizpůsobení stávajících a implementaci nových obchodních procesů. Toho bylo docíleno nahrazením aktuálního onPremise řešení SAP CRM za SAP Sales and Service Cloud.
Tato transformace přinesla společnosti Elm následující zlepšení:
- Konsolidovaný reporting nad prodejními a servisními daty
- Plná integrace na web pro zachycení a správu interakcí se zákazníky
- Optimalizace sales a service business procesů s ohledem na schválenou firemní komunikační strategii
„Úspěšné dokončení projektu digitální transformace pro Sales & Service naplnilo náš hlavní cíl lépe reagovat na nové výzvy trhu a umožnit nám být připraveni pružně reflektovat dynamické změny, kterými prochází současný trh,“ říká Majed Saleh Alulayet, vedoucí Elm Business transformation.
Al-Elm Information Security Company (Elm) je saúdská akciová společnost ve vlastnictví Veřejného investičního fondu, Public Investment Fund (PID). Služby Elm jsou poskytovány všem, včetně vlády, obchodního sektoru a jednotlivců.
Máte zájem o další informace?
Zeptejte se nás
Související produkty
Přečtěte si více o řešeních z oblasti péče o zákazníka a příběhy úspěšně realizovaných projektů.
SAP C4C
SAP CPQ
SAP CRM
SAP CCtr