Desktop servisního agenta, add-on pro SAP Service Cloud, nabízí klíčové funkce a informace o zákazníkovi, vše v jednom pracovním prostoru. Servisní agenti v něm rychle naleznou všechny relevantní informace pouhým kliknutím do příslušné oblasti. A push dynamika jim dodá vše potřebné.
Konzole agenta SAP Service Cloud disponuje nástroji a informacemi, které servisní agenti potřebují k tomu, aby mohli rychle pomoci zákazníkům. Přináší efektivitu, produktivitu a lepší zkušenosti pro servisní agenty i zákazníky.
Tato nová konzole agenta SAP Service Cloud s novou knihovnou UI komponent má pracovní prostor upořádaný tak, aby vše bylo efektivní a Vy jste mohli porozumět svým zákazníkům, komunikovat s nimi a poskytovat jim výjimečný zákaznický servis.
Desktop agentaVyhledání zákazníka (Search)Komunikační kanályInformace o zákazníkovi (Customer Hub)Znalostní databáze (Knowledge Base)Informace o relaci
Desktop agenta je centrálním pracovním prostředím v SAP Service Cloud. Jde o přizpůsobitelné, flexibilní a moderní prostředí. Zvyšuje produktivitu servisních agentů a umožňuje jim efektivně komunikovat se zákazníky a poskytovat podporu napříč všemi komunikačními kanály. Podpůrné nástroje desktopu agenta zahrnují automatickou identifikaci zákazníka, příp. vyhledání zákazníka, detailní informace o zákazníkovi, integrovanou znalostní databázi, vytváření tiketů a další.
Zákazník či kontakt z příchozí interakce je automaticky identifikován. Pokud není nalezen žádný odpovídající zákazník, nebo existuje více možných shod, potvrdí servisní agent správného zákazníka ručně.
SAP Service Cloud disponuje integrovaným cloudovým komunikačním stackem pro vícerelační komunikaci se zákazníky v reálném čase.
Komunikace se zákazníkem může probíhat napříč různými komunikačními kanály, od e-mailu a chatu přes hlasový hovor až po SMS zprávy. Servisní proces je zahájen přijetím příchozí stížnosti, dotazu nebo jiného požadavku. Agenti mohou pracovat na několika obchodních procesech a komunikačních položkách zároveň.
Integrace komunikačních kanálů je zajištěna poskytovateli komunikačních systémů třetích stran.
Customer Hub pomáhá rychle vyřešit problémy zákazníků v reálném čase – poskytuje detailní informace o zákazníkovi, které lze také editovat.
Customer Hub se automaticky otevře po přijetí příchozího hovoru nebo zprávy. Pokud interakce pochází od známého zákazníka nebo kontaktu, agent zde uvidí příslušné informace o daném zákazníkovi nebo kontaktu. Proběhlé interakce servisní agent najde na časové ose.
Znalostní databáze je postranní panel v desktopu agenta. V této integrované externí znalostní databázi mohou servisní agenti hledat odpovědi na otázky zákazníků. Vyhledané informační články lze přímo připojit k odpovědi zákazníkovi bez nutnosti opustit desktop agenta.
Náhled vyhledaného relevantního článku je zobrazen v bočním panelu. Článek lze otevřít na nové kartě na ploše agenta, nebo přímo ze zdrojového webu na nové kartě internetového prohlížeče. Panel obsahuje tlačítko pro zkopírování příslušné URL adresy, kterou může agent vložit do své odpovědi zákazníkovi.
Zobrazte si podrobnosti relace, změňte zákazníka, zkontrolujte propojené položky a napište si poznámky k dané interakci. Na pravé straně desktopu agenta je panel s informacemi o aktuální relaci, načtenými z komunikačního systému společnosti. Informační panel disponuje také následujícími funkcemi:
Jak pomáhá konzole agenta SAP Service Cloud servisním agentům poskytovat rychle a spolehlivě personalizovaný zákaznický servis napříč kanály? Podívejte se na demo video o zákaznickém servisu se SAP Service Cloud (v angličtině, zdroj SAP ).
SAP Help Portal: Service Agent Console Add-On for SAP Service Cloud
YouTube: SAP Cloud for Customer
YouTube: SAP Service Cloud Product Demos
Stránka SAP Cloud for Customer Community obsahuje oznámení a informace o portfoliu SAP Sales & Service Cloud. Doporučujeme všem, kteří se zajímají o SAP Sales & Service Cloud, si tuto stránku uložit.
SAP Cloud for Customer Community – SAP Sales & Service Cloud (C4C)
Přečtěte si více o řešeních z oblasti péče o zákazníka a příběhy úspěšně realizovaných projektů.
SAP C4C SAP CPQ SAP CRM Sinch Contact Pro