Za účelem snížení plánovaných prostojů v podnikání budou produkty z portfolia SAP Cloud harmonizovat čtvrtletní aktualizace verzí počínaje začátkem roku 2020. Všechna vydání nabízená v SAP Cloud budou upgradována ve stejných termínech, což zjednoduší vaše plánování chystaných prostojů.
Největší prospěch z nové strategie získají zákazníci, kteří využívají více SAP Cloud produktů. Zkrátka nepřijdou ani zákazníci s jedním SAP Cloud řešením. Kromě čtvrtletních verzí bude SAP od března 2020 nově uvolňovat inovace a opravy hotfix na měsíční bázi.
Tato harmonizace znamená, že SAP Sales Cloud (bývalé produkty CallidusCloud) mění období upgradu. Počínaje vydáním 2002 v únoru 2020 budou aktualizace produktů prováděny v sobotu ráno od 12:00 do 6:00 tichomořského času, aby se harmonizovaly s ostatními produkty SAP a lépe se přizpůsobily zákazníkům. Kromě toho se standardní sobotní intervaly údržby pro SAP Sales Cloud přesunou také do soboty ráno od 12:00 do 6:00 tichomořského času počínaje sobotou 4. ledna.
Pro získání měsíční aktualizace byste neměli dělat nic. U čtvrtletních vydání bude třeba provést přípravu, jako je školení uživatelů a plány testování.
Tento nový přístup k aktualizacím jednotlivých produktů harmonizuje proces uvolňování nových verzí vašich produktů SAP a poskytne vám funkce produktů, které potřebujete, rychleji. Tento přístup bude také vyhovovat zákazníkům, jejichž pracovní dny nebo procesy mohou začít v neděli dopoledne tichomořského času.
Wiki stránka SAP CX Sales Cloud obsahuje oznámení a informace o portfoliu SAP Sales Cloud. Doporučujeme všem, kteří se zajímají o informace o SAP Sales Cloud, si tuto stránku uložit. Pro přístup na stránku wiki je potřeba S-uživatel.
SAP Customer Experience Wiki – Sales & Service Cloud (dříve SAP Cloud for Customer)
Přečtěte si více o řešeních z oblasti péče o zákazníka a příběhy úspěšně realizovaných projektů.
SAP C4C SAP CPQ SAP CRM SAP CCtr