Implementace kontaktního centra v obchodní společnosti Vodňanská drůbež, a.s.

Implementace kontaktního centra v obchodní společnosti Vodňanská drůbež, a.s. | con4PAS

con4PAS, přední poskytovatel konzultačních služeb pro SAP Customer Experience (CRM), a Vodňanská drůbež, a.s. úspěšně spustili kontaktní centrum založené na SAP technologii.

25. srpna 2020

Vodňanská drůbež, a.s. je největší český zpracovatel drůbežího masa v Čechách a ve třech zpracovatelských závodech zpracovává na moderně vybavených porážkách především jateční kuřata. Společnost je také jediným českým zpracovatelem kachního masa v České republice. Přináší na trh produkty té nejvyšší kvality pod heslem: „Vždy čerstvé, vždy chutné!".

Aby obchodní společnost Vodňanská drůbež, a.s. zajistila svým zákazníkům rychlé a profesionální služby, rozhodla o implementaci kontaktního centra stojícího na SAP platformě. A protože již měla SAP IT landscape (SAP ERP a v budoucnu SAP S/4 HANA), bylo SAP Contact Center (CCtr) přirozeným krokem vpřed.

Hlavní důvody pro implementaci:

  • Plynulý procesní tok příchozích telefonních hovorů s úplnou integrací do nově implementovaného SAP CRM + SAP CCtr včetně kontroly efektivity a výkonnosti operátorek kontaktního centra.
  • Flexibilní řešení jako základ, dovolující společnosti administraci dalších příchozích či odchozích komunikačních kanálů již s relativně malým týmem, které bude moci dynamicky rozšiřovat dle svých potřeb.
  • Platforma systémově nezávislá, ale plně integrovatelná i na budoucí SAP S/4 HANA verzi.
  • Osvědčená technologie v SAP portfoliu.

 

SAP Contact Center bylo dodáno a zprovozněno včetně úplných procesních scénářů, jakými jsou například zpracování příchozích hovorů včetně preferovaných operátorů přiřazených určeným obchodním partnerům.

Automatizace kontaktního centra umožňuje obchodní společnosti Vodňanská drůbež, a.s. rychleji reagovat, zvýšit spokojenost zákazníků díky pravidelnému kontaktu s preferovaným operátorem a přináší i flexibilitu a růst efektivity využití operátorů.

 

„Přechod kontaktního centra pro příchozí komunikaci s našimi zákazníky na platformu SAP nám přináší vhodné nástroje pro efektivní řízení produktivity našeho Kontaktního centra a je prvním krokem ke komplexní vícekanálové komunikaci naší společnosti v budoucnu,“ sdělila finanční ředitelka Ing. Pavla Bublíková.

 

 

Související produkty 

Přečtěte si více o řešeních z oblasti péče o zákazníka a příběhy úspěšně realizovaných projektů.

SAP CCtr SAP CRM SAP C4C