con4PAS, přední poskytovatel konzultačních služeb pro SAP Customer Experience (CRM), a Ras Al Khaimah e-Government Authority (EGA) úspěšně spustili kontaktní centrum založené na SAP technologii.
Electronic Government Authority (EGA) poskytuje centralizované služby pro vládní útvary v Ras Al Khaimah (RAK), jednom ze Spojených arabských emirátů.
Aby RAK zajistil svým občanům jednotný zážitek, zvážila RAK EGA konsolidované kontaktní centrum stojící na SAP technologii. A protože již měla SAP IT landscape (SAP ERP / SAP CRM), bylo SAP Contact Center přirozeným krokem vpřed. Hlavní důvody pro konsolidaci:
SAP Contact Center bylo dodáno a zprovozněno do dvou měsíců včetně úplných procesních scénářů, jakými jsou například zpracování příchozích a odchozích hovorů, servisních požadavků a e-mailový management.
Centralizace kontaktního centra umožňuje vládě RAK rychleji reagovat, zvýšit spokojenost občanů díky pravidelnému kontaktu s jedním operátorem, a přináší i růst efektivity využití operátorů.
„Vytvoření sjednoceného kontaktního centra pro příchozí i odchozí komunikaci s našimi občany je prvním krokem ke kompletní vícekanálové komunikaci a harmonizaci jednohlasného přístupu Ras Al Khaimah napříč všemi jeho útvary,“ řekl Eng Ahmad Al Sayyah, generální ředitel Electronic Government Authority (EGA).
Ras Al Khaimah je jedním z celkem sedmi Emirátů, které se spojily do Spojených arabských emirátů.
Úřad pro elektronickou vládu (EGA) poskytuje centralizované služby vládním úřadům v Ras Al Khaimah v následujících oblastech: technické projektové řízení, správa technických služeb, vzdělávací programy a e-služby. EGA se také snaží vytvořit strategii IT pro vládu v Ras Al Khaimah, realizovat ji ve spolupráci s vládními útvary v Emirátech a podporovat bezpečnost informací prostřednictvím uplatňování mezinárodních bezpečnostních standardů ve vládním Informačním centru Emirátu Ras Al Khaimah.
EGA zajišťuje kvalitu a vedoucí postavení v poskytování služeb všem svým zákazníkům a staví je na špičku svých priorit, aby splňovala jejich potřeby a požadavky, vždy usilovala o implementaci nejlepších mezinárodních postupů v oblasti informačních technologií, aby zvýšila technickou výkonnost instituce, splňovala současné a budoucí potřeby a požadavky vládních oddělení, zajistila efektivní pracovní prostředí pro zaměstnance ke zlepšení jejich výkonnosti, zjednodušení obchodních procesů a zvýšila spokojenost zákazníků.
Online portál vlády Ras Al Khaimah www.rak.ae je společným oknem všech elektronických služeb pro místní oddělení, k čemuž mu pomáhají některé federální instituce, poskytující své služby občanům a obyvatelům Emirátu Ras Al Khaimah i Spojeným arabským emirátům obecně.
Přečtěte si více o řešeních z oblasti péče o zákazníka a příběhy úspěšně realizovaných projektů.
SAP CCtr SAP CRM SAP C4C