Konsolidace kontaktního centra ve vládě Ras Al Khaimah

Konsolidace kontaktního centra ve vládě Ras Al Khaimah | con4PAS

con4PAS, přední poskytovatel konzultačních služeb pro SAP Customer Experience (CRM), a Ras Al Khaimah e-Government Authority (EGA) úspěšně spustili kontaktní centrum založené na SAP technologii.

12. června 2020

Electronic Government Authority (EGA) poskytuje centralizované služby pro vládní útvary v Ras Al Khaimah (RAK), jednom ze Spojených arabských emirátů.

Aby RAK zajistil svým občanům jednotný zážitek, zvážila RAK EGA konsolidované kontaktní centrum stojící na SAP technologii. A protože již měla SAP IT landscape (SAP ERP / SAP CRM), bylo SAP Contact Center přirozeným krokem vpřed. Hlavní důvody pro konsolidaci:

  • Plynulý procesní tok příchozích a odchozích scénářů s úplnou integrací do stávajícího SAP CRM Interaction Center.
  • Flexibilní řešení, dovolující vládě RAK začít s relativně malým týmem, které bude moci dynamicky rozšiřovat dle svých potřeb.
  • Osvědčená technologie v SAP portfoliu.

 

SAP Contact Center bylo dodáno a zprovozněno do dvou měsíců včetně úplných procesních scénářů, jakými jsou například zpracování příchozích a odchozích hovorů, servisních požadavků a e-mailový management.

 

Centralizace kontaktního centra umožňuje vládě RAK rychleji reagovat, zvýšit spokojenost občanů díky pravidelnému kontaktu s jedním operátorem, a přináší i růst efektivity využití operátorů.

Vytvoření sjednoceného kontaktního centra pro příchozí i odchozí komunikaci s našimi občany je prvním krokem ke kompletní vícekanálové komunikaci a harmonizaci jednohlasného přístupu Ras Al Khaimah napříč všemi jeho útvary,“ řekl Eng Ahmad Al Sayyah, generální ředitel Electronic Government Authority (EGA).

 

 

Ras Al Khaimah je jedním z celkem sedmi Emirátů, které se spojily do Spojených arabských emirátů.

Úřad pro elektronickou vládu (EGA) poskytuje centralizované služby vládním úřadům v Ras Al Khaimah v následujících oblastech: technické projektové řízení, správa technických služeb, vzdělávací programy a e-služby. EGA se také snaží vytvořit strategii IT pro vládu v Ras Al Khaimah, realizovat ji ve spolupráci s vládními útvary v Emirátech a podporovat bezpečnost informací prostřednictvím uplatňování mezinárodních bezpečnostních standardů ve vládním Informačním centru Emirátu Ras Al Khaimah.

EGA zajišťuje kvalitu a vedoucí postavení v poskytování služeb všem svým zákazníkům a staví je na špičku svých priorit, aby splňovala jejich potřeby a požadavky, vždy usilovala o implementaci nejlepších mezinárodních postupů v oblasti informačních technologií, aby zvýšila technickou výkonnost instituce, splňovala současné a budoucí potřeby a požadavky vládních oddělení,  zajistila efektivní pracovní prostředí pro zaměstnance ke zlepšení jejich výkonnosti, zjednodušení obchodních procesů a zvýšila spokojenost zákazníků.

Online portál vlády Ras Al Khaimah www.rak.ae je společným oknem všech elektronických služeb pro místní oddělení, k čemuž mu pomáhají některé federální instituce, poskytující své služby občanům a obyvatelům Emirátu Ras Al Khaimah i Spojeným arabským emirátům obecně.

 

Související produkty 

Přečtěte si více o řešeních z oblasti péče o zákazníka a příběhy úspěšně realizovaných projektů.

SAP CCtr SAP CRM SAP C4C