SAP Cloud for Customer – Co je nového – Květen 2019
O víkendu 27. dubna společnost SAP upgradovala všechny testovací tenanty na novou verzi řešení SAP Cloud for Customer 1905. Produktivní tenanty následovaly o víkendu 11. května. SAP učinil strategické rozhodnutí, při vydání verze v květnu 2019 ukončí podporu aplikací rozšířené edice SAP Cloud for Customer v operačním systému Windows 10 Mobile a Windows 8.1.
15. května 2019
Jak bylo oznámeno s verzí 1808, společnost SAP učinila strategické rozhodnutí ukončit s květnovým výdaním podporu aplikací rozšířené edice SAP Cloud for Customer v operačním systému Windows 10 Mobile a Windows 8.1. HTML5 UI přestane fungovat, jakmile se v listopadu 2019 objeví produktivní upgrade, který nelze kvůli technickým omezením rozšířit.
Prohlédněte si vybrané funkce, jež vám přináší nová verze řešení SAP Cloud for Customer z května 2019!
Získejte jasnou představu o inovacích přímo od týmu pro produktový management a zjistěte, co je nového v oblasti prodeje, servisu a platformy. Prohlédněte si videa v přiloženém playlistu.
Klient Fiori se od verze 1908 stává výchozím klientem:
Aktivní vývoj pro systém Windows Mobile byl ukončen
Windows 8.1 se blíží ke konci své životnosti
Řešení SAP Cloud for Customer nadále podporuje použití Windows 8.1, pokud je používáno prostřednictvím prohlížeče
V rámci snahy nabízet konzistentní uživatelské zkušenosti napříč všemi produkty C/4 HANA byly přidány dvě nové funkce:
Grafický motiv Fiori 3
Nové navigační menu (menu nelze kompletně skrýt)
Nastavení externích ID hlavních klientů – Nyní můžete definovat hlavní externí identifikátory pro účty, kontakty a zaměstnance. Hlavní externí ID jsou nově dostupné i pro OData služby pro relevantní obchodní partnery:
Každý replikovaný objekt / objekt výměny může mít více než jedno externí ID
Správce nyní může definovat, které externí ID se mají zobrazovat v seznamech a nabídce Value Help (stejně tak jako v dalších oblastech jako je tisk formulářů a analytika)
Nový kontakt z kontaktů v nabídce Value Help – můžete vytvořit kontakt z nabídky pro výběr hodnoty a tento kontakt bude zpětně zapsán do kontaktního pole aplikace
Je dostupná nová verze rozšířené edice aplikace pro chytré telefony:
Push notifikace týkající se pravidel průběhu práce (iOS a Android)
Veškerá analytická rozhraní byla optimalizována pro lepší prohlížení na chytrých telefonech (použití ikon režimu zobrazení u hlášení, přepínání mezi zobrazením hlášení v režimu na výšku nebo na šířku)
Automatické přizpůsobení šířky sloupce (prohlížeče Microsoft Internet Explorer a Microsof Edge ve verzi 16 a starší tuto možnost nepodporují):
Automaticky přizpůsobí šířku sloupce tabulek, aby se správně zobrazil obsah a minimalizoval bílý prostor
Pokud je text hlavičky sloupce moc dlouhý, automaticky se zalomí do 2 řádků
Fiori Client nově nabízí funkce pro správce. Jsou dostupná následující pracoviště (dostupná pouze na prohlížečích stolních zařízení):
Editovatelné datové soubory – uživatelé mohou rychle editovat položku v seznamu, aniž by museli otevřít konkrétní stránku objektu s detailními informacemi
Nový rychlý náhled – uživatelé mohou chtít rychle zobrazit náhled informací a editovat specifické pole nebo provést činnost na úrovni objektu, a to bez nutnosti otevírat stránku s detaily daného obchodního objektu
Co je nového v sekci prodeje:
Okamžité hromadné mazání produktů v části Příležitosti pomocí možnosti odstranit
Přiřaďte vlastní partnerské role, abyste v rychlosti založili/zobrazili přehled cenových nabídek / prodejních objednávek (v uživatelském rozhraní můžete přidat až 3 pole pro zadání vlastní partnerské role – tato funkce však není podporována v režimu offline)
Prodejní objednávka – Offline výpočet ceny na základě hmotnosti netto a hmotnosti brutto
Zákazníci, kteří k výpočtu ceny používají hmotnost produktu, mohou povolit druhy podmínek pro výpočet ceny na základě hrubé nebo čisté hmotnosti produktu
Prodejní objednávka – Založení objednávky pro příjemce materiálu z nabídky Návštěvy
Prodejní objednávka – Zobrazení externích ID pro zúčastněné strany
Prodejní objednávka – Podpora přepočtu měn při offline výpočtu ceny
Výchozí doba trvání pro návštěvy během vytváření (může být upřesněna správcem)
Co je nového v sekci servisu:
Do e-mailového editoru byl zaveden nový nástroj pro správu podpisů (podporuje firemní i osobní podpisy, které mohou být definovány v centru pro tvorbu šablon)
Zákazník nyní může spravovat hovory týkající se objednávek přímo z nabídky Live Activity
Zástupci mohou prohledávat prodejní objednávky a potvrzovat zákazníky přímo z objednávky bez nutnosti přecházet do jiných zobrazení
E-maily podporují výběr několika příloh najednou (limitace zpětné vazby uživateli na případy, kdy velikost e-mailu překročí 20 MB – limit velikosti závisí na velikosti příloh + textu + vložených obrázků)
Vysílání zpráv souboru uživatelů (příjemci mohou být všichni uživatelé nebo skupina uživatelů vybraná na základě obchodní organizace, podnikové role nebo specifických uživatelů)
Uživatelé nyní mohou přidávat další pole v pokročilém vyhledávání:
Kategorie služeb
Kategorie objektu
Kategorie události
Kategorie příčiny
Kategorie řešení v pokročilém vyhledávání a seznam pro Tickety v oknech Účet, Kontakt a Jednotlivý zákazník
Místo instalace lze nyní zobrazit na mapě
Na základě předem definované sítě můžete v nástroji Smartforms vytvářet bezpečnostní štítky dle směrnice ISO-7010
Bezpečnostní prvky jsou viditelné na všech mobilních platformách
Uživatelé mají nyní v nástroji Utilities 360 k dispozici možnost třetího typu zobrazení: