SAP Cloud for Customer – Co je nového – Listopad 2019

SAP Cloud for Customer – Co je nového – Listopad 2019 | con4PAS

O víkendu 2. listopadu společnost SAP upgradovala všechny testovací tenanty na verzi 1911. Prostředí vývoje přišlo na řadu následující víkend – 16. listopadu. Protože seznam vylepšení je tradičně dlouhý, rádi bychom zde zdůraznili podporu přiřazení více rolí obchodním partnerům a obrovské zlepšení v uživatelském rozhraní, konkrétně v layoutu s přehledem tiketů.

22. listopadu 2019

SAP také dostál svému slovu a na základě svého strategického rozhodnutí (oznámeného ve vydání 1808) ukončil podporu HTML 5 UI v rámci řešení Cloud for Customer, HTML5 UI již není podporováno v testovacích, ani v produkčních tenatech. Fiori UI je jediným podporovaným uživatelským rozhraním.

 

Obecné informace:

Fiori Client: New Quick View

  • S vydáním v únoru 2020 (February 2020 release) budou všechny standardní synchronní API založeny pouze na protokolu C4C OData API v2:
    • Dříve neschválené protokoly SOAP (A2X) a C4C OData API v1 už nejsou podporovány.
    • Existující implementace nebudou nijak ovlivněny a budou stále fungovat.
  • Motiv SAP Blue Crystal je nahrazen výchozím motivem SAP Fiori 3.
  • Nové navigační menu je jedinou dostupnou možností.
  • Podpora více osobních filtrů na kartě s filtry domovské stránky (Homepage Filter).
  • Hromadně editovatelné Datasets – pro mnoho Datasets lze nahradit hodnoty všech vybraných řad novou hromadně editovatelnou řadou.
  • Fixní okno rychlého náhledu – okno s přehledem informací bude otevřeno na straně obrazovky s možností editace a dalších činností. Součástí je speciální tlačítko k přímému otevření objektů. Konec informacím, které se zobrazují až po najetí myší.
  • Business Partner: Multiple Role assignment to Business PartnersObchodní partner nyní může přiřazovat více rolí, např. Účet, Partner, Konkurence:
    • Toto přiřazení je podporováno pro Účty, Kontakty a Individuální Zákazníky.
    • Proces vytvoření účtu může být spuštěn ze sekce hledání hodnoty.
    • Kontrola duplicity ukáže podobnosti/shodnosti partnerských rolí.
  • Obchodní partner má nyní rozšířená přístupová práva založená na přiřazení k prodejním datům.
  • Mobilní aplikace má vylepšená gesta.
  • Vestavěné analytiky Live Connect do SAP Analytics Cloud.
  • Vylepšené workflow nyní dovoluje fixní příjemce e-mailů a nastavení BADI příjemců.
  • SDK může nyní mazat dříve rozšířená pole a stahovat předchozí verze řešení.
  • Pracovní data mohou nyní využívat interně známá ID, namísto skrytých externích klíčů:
    • Vylepšení integrace REST API přes OData.
    • Implementace technický uživatelů pro OData. 

 

Co je nového v oblasti prodeje:

  • Nová doporučení produktů skrze cross, up a down prodej na položce produktu dané příležitosti, založená na definici Produktového listu.
  • Vylepšené workflow Cenotvorby o aktualizaci příležitosti nebo vytvoření nové následné příležitosti.
  • U příležitostí je nyní možné zakázat obrazovku rychlého vytváření a nahradit ji kompletní přímou úpravou.
  • Nové funkce v nativní mobilní aplikaci (podporovány na iOS 13+).
  • Značný upgrade uživatelského rozhraní v kalendáři aktivit, aby odpovídala novému rozložení akčních polí a výběrům.
  • E-Mail – Preview of response E-MailPovolení e-mailových šablon v aktivitách.
  • Vylepšení hromadné editace procesoru v činnostech.
  • Rozpoznání příloh dotazníků pomocí nové klasifikace Doplňkové Přílohy (Related Attachments).
  • Doplňková funkce ke stažení všech souvisejících příloh ve formě PDF dokumentu.
  • Vylepšení KPI v Perfect Store:
    • Rozšířené rozbalení pro zobrazení dalších podrobností, například předchozích skóre.
    • Cílené a dynamické prahy založené na hodnotách účtu.
    • Vizuální zlepšení zobrazení hodnot KPI.

 

Co je nového v oblasti servisu:

  • Zlepšené propojení Live aktivit pro události a telefonní hovory.
  • Samoobslužný portál – přidání formátu RTF a příloh.
  • Vylepšení sociálních médií:
    • Přizpůsobení pouze přímé konverze zpráv, spíše než všech odpovědí.
    • Uživatelský status pro znovuotevřené tikety.
    • Mobilní App UX má revidované a optimalizované uživatelské rozhraní.
  • Ticket – New Overview Layout DesignCelkové vylepšení přehledu tiketu v rámci uživatelského rozhraní.
  • Nová kontrola časové osy v rámci tiketu pro řízení celé časové osy, včetně možnosti přímého přidání poznámek ve formátu RTF na libovolné místo na časové ose.
  • Vylepšení dříve implementované funkce šablony značky, nyní umožňuje vybrat šablonu značky pro e-mail a zobrazit náhled e-mailu před odesláním.
  • E-mailové šablony mohou být nyní vytvořeny ve všech jazycích bez nutnosti nejprve v rámci customizace vybrat konkrétní jazyk.
  • Vylepšení funkcionality aktivit k vytváření schůzek v tiketech.
  • Posílání schválené pracnosti z FSM do C4C.
  • Aktualizace integrace Field Service Management (FSM)
    • Plná integrace dovedností z C4C do FSM (tiket, produkt aj.)
  • Vylepšení správy instalace
    • Umožnění vytváření tiketu pro více registrovaných produktů.
    • Export instalačních bodů.
    • Změna polohy registrovaných produktů současně se změnou polohy zákazníka.

 

Kde získáte další informace?

Sales Features 1911

Service Features 1911

kbEoTd4UH.iwR7b

Webový formulář

 

Související produkty 

Přečtěte si více o řešeních z oblasti péče o zákazníka a příběhy úspěšně realizovaných projektů.

SAP C4C SAP CPQ SAP CRM SAP CCtr