O víkendu 2. listopadu společnost SAP upgradovala všechny testovací tenanty na verzi 1911. Prostředí vývoje přišlo na řadu následující víkend – 16. listopadu. Protože seznam vylepšení je tradičně dlouhý, rádi bychom zde zdůraznili podporu přiřazení více rolí obchodním partnerům a obrovské zlepšení v uživatelském rozhraní, konkrétně v layoutu s přehledem tiketů.
SAP také dostál svému slovu a na základě svého strategického rozhodnutí (oznámeného ve vydání 1808) ukončil podporu HTML 5 UI v rámci řešení Cloud for Customer, HTML5 UI již není podporováno v testovacích, ani v produkčních tenatech. Fiori UI je jediným podporovaným uživatelským rozhraním.
Obecné informace:
- S vydáním v únoru 2020 (February 2020 release) budou všechny standardní synchronní API založeny pouze na protokolu C4C OData API v2:
- Dříve neschválené protokoly SOAP (A2X) a C4C OData API v1 už nejsou podporovány.
- Existující implementace nebudou nijak ovlivněny a budou stále fungovat.
- Motiv SAP Blue Crystal je nahrazen výchozím motivem SAP Fiori 3.
- Nové navigační menu je jedinou dostupnou možností.
- Podpora více osobních filtrů na kartě s filtry domovské stránky (Homepage Filter).
- Hromadně editovatelné Datasets – pro mnoho Datasets lze nahradit hodnoty všech vybraných řad novou hromadně editovatelnou řadou.
- Fixní okno rychlého náhledu – okno s přehledem informací bude otevřeno na straně obrazovky s možností editace a dalších činností. Součástí je speciální tlačítko k přímému otevření objektů. Konec informacím, které se zobrazují až po najetí myší.
- Obchodní partner nyní může přiřazovat více rolí, např. Účet, Partner, Konkurence:
- Toto přiřazení je podporováno pro Účty, Kontakty a Individuální Zákazníky.
- Proces vytvoření účtu může být spuštěn ze sekce hledání hodnoty.
- Kontrola duplicity ukáže podobnosti/shodnosti partnerských rolí.
- Obchodní partner má nyní rozšířená přístupová práva založená na přiřazení k prodejním datům.
- Mobilní aplikace má vylepšená gesta.
- Vestavěné analytiky Live Connect do SAP Analytics Cloud.
- Vylepšené workflow nyní dovoluje fixní příjemce e-mailů a nastavení BADI příjemců.
- SDK může nyní mazat dříve rozšířená pole a stahovat předchozí verze řešení.
- Pracovní data mohou nyní využívat interně známá ID, namísto skrytých externích klíčů:
- Vylepšení integrace REST API přes OData.
- Implementace technický uživatelů pro OData.
Co je nového v oblasti prodeje:
- Nová doporučení produktů skrze cross, up a down prodej na položce produktu dané příležitosti, založená na definici Produktového listu.
- Vylepšené workflow Cenotvorby o aktualizaci příležitosti nebo vytvoření nové následné příležitosti.
- U příležitostí je nyní možné zakázat obrazovku rychlého vytváření a nahradit ji kompletní přímou úpravou.
- Nové funkce v nativní mobilní aplikaci (podporovány na iOS 13+).
- Značný upgrade uživatelského rozhraní v kalendáři aktivit, aby odpovídala novému rozložení akčních polí a výběrům.
- Povolení e-mailových šablon v aktivitách.
- Vylepšení hromadné editace procesoru v činnostech.
- Rozpoznání příloh dotazníků pomocí nové klasifikace Doplňkové Přílohy (Related Attachments).
- Doplňková funkce ke stažení všech souvisejících příloh ve formě PDF dokumentu.
- Vylepšení KPI v Perfect Store:
- Rozšířené rozbalení pro zobrazení dalších podrobností, například předchozích skóre.
- Cílené a dynamické prahy založené na hodnotách účtu.
- Vizuální zlepšení zobrazení hodnot KPI.
Co je nového v oblasti servisu:
- Zlepšené propojení Live aktivit pro události a telefonní hovory.
- Samoobslužný portál – přidání formátu RTF a příloh.
- Vylepšení sociálních médií:
- Přizpůsobení pouze přímé konverze zpráv, spíše než všech odpovědí.
- Uživatelský status pro znovuotevřené tikety.
- Mobilní App UX má revidované a optimalizované uživatelské rozhraní.
- Celkové vylepšení přehledu tiketu v rámci uživatelského rozhraní.
- Nová kontrola časové osy v rámci tiketu pro řízení celé časové osy, včetně možnosti přímého přidání poznámek ve formátu RTF na libovolné místo na časové ose.
- Vylepšení dříve implementované funkce šablony značky, nyní umožňuje vybrat šablonu značky pro e-mail a zobrazit náhled e-mailu před odesláním.
- E-mailové šablony mohou být nyní vytvořeny ve všech jazycích bez nutnosti nejprve v rámci customizace vybrat konkrétní jazyk.
- Vylepšení funkcionality aktivit k vytváření schůzek v tiketech.
- Posílání schválené pracnosti z FSM do C4C.
- Aktualizace integrace Field Service Management (FSM)
- Plná integrace dovedností z C4C do FSM (tiket, produkt aj.)
- Vylepšení správy instalace
- Umožnění vytváření tiketu pro více registrovaných produktů.
- Export instalačních bodů.
- Změna polohy registrovaných produktů současně se změnou polohy zákazníka.
Kde získáte další informace?
Sales Features 1911
Service Features 1911
kbEoTd4UH.iwR7b
Webový formulář
Související produkty
Přečtěte si více o řešeních z oblasti péče o zákazníka a příběhy úspěšně realizovaných projektů.
SAP C4C
SAP CPQ
SAP CRM
SAP CCtr