O víkendu 1. srpna, společnost SAP upgradovala všechny testovací tenanty na verzi 2008. Produkční prostředí bude následovat o víkendu 15.–16. srpna. Jako obvykle společnost SAP vydala jak drobné, tak významné aktualizace a přidala nové funkce napříč všemi cloudovými řešeními. Podívejte se na přehled hlavních změn.
Tentokrát se aktualizace netýkala jen technologie, nová verze přímo zareagovala na požadavky zákazníků a představila obrovská vylepšení v oblasti tzv. user experience (zážitky uživatelů).
Doslova na první pohled viditelné je nové téma od SAP − Safira (v beta verzi). Jeho vzhled byl vytvořen na základě nejčastěji zasílaných požadavků na podporu pro řešení incidentů (Support Incident), cílem bylo zlepšení user experience.
Různobarevná Safira působí moderně, má lepší ergonomické uspořádání i vizualizace, a současně zvyšuje efektivitu uživatelů snížením počtu nutných kliknutí. Mimo to, vycházejí z ní nové dlaždice pro domovskou obrazovku nazvané Kanban Board.
Kanban Board pro tikety (není k dispozici na tabletech a smartphonech) – toto zobrazení ukazuje tikety uspořádané dle jejich statusu do barevně odlišených skupin. Záznamy jsou propojeny s původními objekty, díky čemuž se odsud uživatel snadno dostane přímo do tiketu. Přímý přístup z domácí obrazovky k předdefinovaným filtrům uživateli šetří čas a zvyšuje jeho efektivitu.
Propojte samostatně vytvořené Příležitosti s Tipy (předchůdce/následovník).
Nyní je možné propojit Tipy s Příležitostmi, přestože byly vytvořeny samostatně nebo jsou zpracovávány současně. Tím je zajištěna flexibilita propojení Tipů s Příležitostmi, obzvláště v obchodních situacích, ve kterých se s Tipy a Příležitostmi pracuje paralelně.
Ukazatel doby trvání (Duration Key Figure) vyjadřuje dobu, kterou tiket strávil daném kroku procesu.
Podívejte se, jak dlouho byl tiket v jednotlivých krocích procesu. To pomáhá identifikovat slabá místa servisu ticketů a identifikovat oblasti s vysokým nebo nízkým výkonem v celém servisním procesu. Aby bylo možné použít data o historii tiketu, historie tiketu musí být v rozsahu aktivována.
Přečtěte si více o řešeních z oblasti péče o zákazníka a příběhy úspěšně realizovaných projektů.
SAP C4C SAP CPQ SAP CRM SAP CCtr