Co je nového v SAP Sales and Service Cloud 2008?

SAP Cloud for Customer – Co je nového ve vydání 2008 | con4PAS

O víkendu 1. srpna, společnost SAP upgradovala všechny testovací tenanty na verzi 2008. Produkční prostředí bude následovat o víkendu 15.–16. srpna. Jako obvykle společnost SAP vydala jak drobné, tak významné aktualizace a přidala nové funkce napříč všemi cloudovými řešeními. Podívejte se na přehled hlavních změn.

14. srpna 2020

Tentokrát se aktualizace netýkala jen technologie, nová verze přímo zareagovala na požadavky zákazníků a představila obrovská vylepšení v oblasti tzv. user experience (zážitky uživatelů).

Doslova na první pohled viditelné je nové téma od SAP − Safira (v beta verzi). Jeho vzhled byl vytvořen na základě nejčastěji zasílaných požadavků na podporu pro řešení incidentů (Support Incident), cílem bylo zlepšení user experience.

Různobarevná Safira působí moderně, má lepší ergonomické uspořádání i vizualizace, a současně zvyšuje efektivitu uživatelů snížením počtu nutných kliknutí. Mimo to, vycházejí z ní nové dlaždice pro domovskou obrazovku nazvané Kanban Board.

2020-08-12-Blog-C4C-2008-Safira

 

User Experience – nové dlaždice pro domovskou obrazovku

  • Kanban Board pro tikety (není k dispozici na tabletech a smartphonech) – toto zobrazení ukazuje tikety uspořádané dle jejich statusu do barevně odlišených skupin. Záznamy jsou propojeny s původními objekty, díky čemuž se odsud uživatel snadno dostane přímo do tiketu. Přímý přístup z domácí obrazovky k předdefinovaným filtrům uživateli šetří čas a zvyšuje jeho efektivitu.

2020-08-12-Blog-C4C-2008-Kanban Board

  • Konfigurovatelné tzv. rychlé odkazy (Quick Links) pro přístup k rychlému vytváření z domovské obrazovky (např. reporty, filtry, nástěnky, externí odkazy atd.) – dlaždice s rychlými odkazy s přístupem k rychlému vytváření přímo z domovské obrazovky. Konfigurace v příštích verzích bude vycházet z tohoto vzoru. Zákazníci se stanou efektivnějšími, budou moci konfigurovat různé typy odkazů, díky nimž budou moci přímo z domácí obrazovky přistupovat k tvorbě objektů a jiným oblastem aplikace. 

2020-08-12-Blog-C4C-2008-Quick Links

  • Video dlaždice (videa nejsou uložena jako součást SAP Cloud) – video se otevře v samostatném okně.

 

Co je nového v Sales

Propojte samostatně vytvořené Příležitosti s Tipy (předchůdce/následovník).

Nyní je možné propojit Tipy s Příležitostmi, přestože byly vytvořeny samostatně nebo jsou zpracovávány současně. Tím je zajištěna flexibilita propojení Tipů s Příležitostmi, obzvláště v obchodních situacích, ve kterých se s Tipy a Příležitostmi pracuje paralelně.

2020-08-12-Blog-C4C-2008-Link leads and Opporunity

  • Jsou dostupné další funkce v QuickView Příležitosti (převést na účet a kontakt, propojit účet a kontakt, převést na jednotlivého zákazníka, přiřadit k jednotlivému zákazníkovi).
  • Vylepšené oceňování Příležitostí (k dispozici na kartě pro stanovení ceny).
  • Ceny ve fakturách za materiál je možné upravovat v prodejní nabídce/zakázce.
  • Nová verze prodejní nabídky kopíruje také odkaz na příležitost použitý v původní prodejní nabídce.
  • Zablokování vytváření smluv pro vybrané zákazníky (blok na objednávání prodejních dokladů – k dispozici i pro servisní smlouvy).
  • Cenu položky v kontraktu je nyní možné stanov přímo na kartě s položkami (k dispozici i pro servisní smlouvy).
  • Možnost „odstranit nulové množství“ a „hromadně odebrat“ v detailech prodejní zakázky – vlastnosti produktu.

 

Co je nového v Service

Ukazatel doby trvání (Duration Key Figure) vyjadřuje dobu, kterou tiket strávil daném kroku procesu.

Podívejte se, jak dlouho byl tiket v jednotlivých krocích procesu. To pomáhá identifikovat slabá místa servisu ticketů a identifikovat oblasti s vysokým nebo nízkým výkonem v celém servisním procesu. Aby bylo možné použít data o historii tiketu, historie tiketu musí být v rozsahu aktivována.

2020-08-12-Blog-C4C-2008-Duration Key Figure

  • Live activity – SMS Chat (standardně integrován v SAP Contact Center 365).
  • Blokování příchozích e-mailů do C4C.
  • Vytváření tiketů z aplikace Microsoft Outlook (doplněk).
  • E-mailová interakce může být zkopírována do již existujícího tiketu.
  • Možnost výběru více příjemců e-mailu při odesílání odpovědi.
  • I jiné než administrátorské obchodní role mají povoleno upravovat všechny šablony (nastavení otázky rozsahu).
  • Pravidlo omezení tiketů pro servisní organizaci.
  • Ověřování uzavřených tiketů (nastavení otázek rozsahu).
  • Stanovení záruky SAP ERP v C4C Ticketing.

 

Další témata

  • Internetový prohlížeč od Microsoft, Internet Explorer, nebude po produkčním upgrade ve verzi 2011 podporován (Microsoft Edge je podporován od verze 2005).
  • Sjednocená přihlašovací stránka.
  • Analytics:
    • Dostupný datový zdroj konkurenta.
    • Informace o závodě ve zdroji dat účtu.
  • LinkedIn Sales Navigator (API Update) ve verzi 2.1.
  • Omezení seznamu kódu u objektu kontraktu/partnera/konkurenta.
  • Mobilní aplikace – tvorba aktivity přímo v kalendáři.

2020-08-12-Blog-C4C-2008-Calendar

 

 

Kde získáte další informace?

kbEoTd4UH.iwR7b

Webový formulář

 

Související produkty 

Přečtěte si více o řešeních z oblasti péče o zákazníka a příběhy úspěšně realizovaných projektů.

SAP C4C SAP CPQ SAP CRM SAP CCtr