Co je nového v SAP Sales Cloud 2102?

SAP Sales Cloud– Co je nového – Únor 2021

Společnost SAP během víkendu 6.–7. února 2021 provedla upgrade všech klientů testovacího prostředí. Klienti produkčního prostředí budou aktualizováni mezi 20. a 21. únorem 2021. Společnost SAP jako obvykle představila řadu nových funkcí a vylepšení systému. Většinou se jedná o vylepšení stávajících funkcí, avšak budou zavedeny i některé zcela nové funkce. Seznamte se s novinkami ve světě cloudových služeb SAP ve verzi 2102.

9. února 2021

Co je nového v oblasti prodeje

Nových funkcionalit a inovací je ve verzi 2102 opět mnoho. Z oblasti prodejních procesů jsme pro Vás vybrali a popsali ty nejzajímavější.

 

 

Podpora prodeje

V předchozí verzi společnost SAP představila nové pracovní centrum. Nyní jej společnost SAP vylepšuje pomocí několika klíčových inovací:

  • Byl přidán nový typ účastníka – individuální zákazník. K dispozici budou nové prstencové grafy pro filtrování seznamů hovorů podle sdílených vlastností, barvy ke zvýraznění klíčových vlastností seznamu hovorů a vylepšení uživatelského rozhraní k zobrazení časové osy seznamu hovorů.

  • Scénáře hovorů založené na obchodních objektech podle průzkumu C4C lze nyní připojit k seznamu hovorů a obchodní zástupci je mohou využívat při konverzaci s účastníky.

  • Do scénářů hovorů bude během hovoru možné vkládat odpovědi účastníků. Tím bude zajištěno, že se obchodní zástupci budou držet hlavního sdělení a zaznamenají veškeré požadované informace při komunikaci s účastníky ze seznamu hovorů.

Podpora prodeje 1

  • Ve funkci rychlý náhled budou k dispozici nové akce pro hovory, e-mail a úpravy. To umožní aktualizovat metadata seznamu hovorů pomocí funkce rychlý náhled a ušetřit čas tím, že bude možné provádět rychlé úpravy bez nutnosti otevírat obrazovku s podrobnostmi seznamu hovorů (tato funkce musí být povolena v nastavení společnosti).

Podpora prodeje 2

  • Přehled postupu seznamu hovorů bude možné (v procentech) zobrazit podle sloupce stav dokončení (součást výchozího řešení, v této verzi není možné upravovat barevné označení). Cílem je, aby byl každý seznam hovorů před svým konečným datem dokončen na 100 % (červená barva označuje méně než 33 % účastníků ve stavu dokončeno, oranžová značí 34–66 %, a pokud je dokončeno více než 67 %, seznam je označen zeleně).

Podpora prodeje 3

  • Vylepšené uživatelské rozhraní časové osy historie hovorů bude dostupné, pokud bude ve sloupci „Datum posledního hovoru“ uveden odkaz.

 

Inteligentní prodejní komponenty

Některé z klíčových inovací představují přeměnu účtu v rámci získávání zákazníků – tato funkce by poskytovala přesnější hodnocení, neboť bude brát v úvahu všechny scénáře vedoucí k získání zákazníka. Verze BETA dále přináší do aplikací na zpracování obchodních tipů a obchodních příležitostí funkci rozšířeného inteligentního zpracování textu (aktivace bude probíhat prostřednictvím zásahu podpory SAP).

 

Obchodní tipy

Integrace řešení společnosti Qualtrics

  • Konverze informací z webu na informace o obchodním tipu je jednou z klíčových novinek.
  • To umožňuje použít rozhraní činností Qualtrics k vytvoření nového obchodního tipu v aplikaci SAP Sales Cloud pomocí několika málo kliknutí v uživatelském rozhraní Qualtrics.

 

Účet nejvyšší úrovně a nadřazený účet

V nové verzi bude k dispozici možnost zadat pro obchodní tip účet nejvyšší úrovně a nadřazený účet v rámci informací o účtech. Stránka Tipy nově zobrazuje informace o účtu nejvyšší úrovně a nadřazeném účtu.

Účet nejvyšší úrovně a nadřazený účet

 

Jednotnost názvů

S cílem zachovat jednotnost názvů produktů byla akce „New“ (Nový) přejmenována na „Create Lead“ (Vytvořit Tip).

Jednotnost názvů

 

Příležitost

Následné objekty

  • Pokud vytvoříte následnou obchodní příležitost na základě kupní smlouvy, budou položky zkopírovány do této obchodní příležitosti (žádná konfigurace není nutná). Upozorňujeme, že ceny uvedené v kupní smlouvě do obchodní příležitosti zkopírovány nebudou.
  • Pokud vytvoříte následnou cenovou nabídku na základě takové obchodní příležitosti, nebudou položky, které jsou ve stavu „Ztraceno“ (Lost), zkopírovány do následné C4C kalkulace.

 

Další vylepšení/zaokrouhlení

Zobrazení rozdělení výnosů partnerů zahrnuje možnost zvolit prodejní jednotky (skryté pole) a také podporuje přidělování napříč organizací, aby bylo možné sestavovat zprávy podle organizačních jednotek.

 

Cenová nabídka

Integrace s více klienty systému CPQ

Různá oddělení prodeje mohou integrovat svá řešení CPQ do jednoho systému C4C.

Cenová nabídka_1
Cenová nabídka_2

 

Nabídka produktů

Na základě druhu dokumentu lze navrhnout odlišné produkty (tato funkce je k dispozici i pro objednávky).

Nabídka produktů

 

Kalendář

Barevné rozlišení aktivit/schůzek

Nyní můžete ve svém kalendáři barevně rozlišovat aktivity na základě různých parametrů. Přizpůsobte a filtrujte barevná označení v kalendáři podle priority, stavu, kategorie nebo typu aktivity.

Kalendář

 

Schůzky

K schůzce bude možné přidat více kontaktů. Aktivity a schůzky lze nyní odstranit z podrobného přehledu.

 

 

Kde získáte další informace?

Webový formulář

 

Související produkty 

Přečtěte si více o řešeních z oblasti péče o zákazníka a příběhy úspěšně realizovaných projektů.

SAP C4C SAP CPQ SAP CRM SAP CCtr