Společnost SAP během víkendu 6.–7. února 2021 provedla upgrade všech klientů testovacího prostředí. Klienti produkčního prostředí budou aktualizováni mezi 20. a 21. únorem 2021. Společnost SAP jako obvykle představila řadu nových funkcí a vylepšení systému. Většinou se jedná o vylepšení stávajících funkcí, avšak budou zavedeny i některé zcela nové funkce. Seznamte se s novinkami ve světě cloudových služeb SAP ve verzi 2102.
Nových funkcionalit a inovací je ve verzi 2102 opět mnoho. Z oblasti prodejních procesů jsme pro Vás vybrali a popsali ty nejzajímavější.
V předchozí verzi společnost SAP představila nové pracovní centrum. Nyní jej společnost SAP vylepšuje pomocí několika klíčových inovací:
Byl přidán nový typ účastníka – individuální zákazník. K dispozici budou nové prstencové grafy pro filtrování seznamů hovorů podle sdílených vlastností, barvy ke zvýraznění klíčových vlastností seznamu hovorů a vylepšení uživatelského rozhraní k zobrazení časové osy seznamu hovorů.
Scénáře hovorů založené na obchodních objektech podle průzkumu C4C lze nyní připojit k seznamu hovorů a obchodní zástupci je mohou využívat při konverzaci s účastníky.
Do scénářů hovorů bude během hovoru možné vkládat odpovědi účastníků. Tím bude zajištěno, že se obchodní zástupci budou držet hlavního sdělení a zaznamenají veškeré požadované informace při komunikaci s účastníky ze seznamu hovorů.
Ve funkci rychlý náhled budou k dispozici nové akce pro hovory, e-mail a úpravy. To umožní aktualizovat metadata seznamu hovorů pomocí funkce rychlý náhled a ušetřit čas tím, že bude možné provádět rychlé úpravy bez nutnosti otevírat obrazovku s podrobnostmi seznamu hovorů (tato funkce musí být povolena v nastavení společnosti).
Přehled postupu seznamu hovorů bude možné (v procentech) zobrazit podle sloupce stav dokončení (součást výchozího řešení, v této verzi není možné upravovat barevné označení). Cílem je, aby byl každý seznam hovorů před svým konečným datem dokončen na 100 % (červená barva označuje méně než 33 % účastníků ve stavu dokončeno, oranžová značí 34–66 %, a pokud je dokončeno více než 67 %, seznam je označen zeleně).
Vylepšené uživatelské rozhraní časové osy historie hovorů bude dostupné, pokud bude ve sloupci „Datum posledního hovoru“ uveden odkaz.
Některé z klíčových inovací představují přeměnu účtu v rámci získávání zákazníků – tato funkce by poskytovala přesnější hodnocení, neboť bude brát v úvahu všechny scénáře vedoucí k získání zákazníka. Verze BETA dále přináší do aplikací na zpracování obchodních tipů a obchodních příležitostí funkci rozšířeného inteligentního zpracování textu (aktivace bude probíhat prostřednictvím zásahu podpory SAP).
V nové verzi bude k dispozici možnost zadat pro obchodní tip účet nejvyšší úrovně a nadřazený účet v rámci informací o účtech. Stránka Tipy nově zobrazuje informace o účtu nejvyšší úrovně a nadřazeném účtu.
S cílem zachovat jednotnost názvů produktů byla akce „New“ (Nový) přejmenována na „Create Lead“ (Vytvořit Tip).
Zobrazení rozdělení výnosů partnerů zahrnuje možnost zvolit prodejní jednotky (skryté pole) a také podporuje přidělování napříč organizací, aby bylo možné sestavovat zprávy podle organizačních jednotek.
Různá oddělení prodeje mohou integrovat svá řešení CPQ do jednoho systému C4C.
![]() |
![]() |
Na základě druhu dokumentu lze navrhnout odlišné produkty (tato funkce je k dispozici i pro objednávky).
Nyní můžete ve svém kalendáři barevně rozlišovat aktivity na základě různých parametrů. Přizpůsobte a filtrujte barevná označení v kalendáři podle priority, stavu, kategorie nebo typu aktivity.
K schůzce bude možné přidat více kontaktů. Aktivity a schůzky lze nyní odstranit z podrobného přehledu.
Přečtěte si více o řešeních z oblasti péče o zákazníka a příběhy úspěšně realizovaných projektů.
SAP C4C SAP CPQ SAP CRM SAP CCtr