Společnost SAP během víkendu 6.–7. února 2021 provedla upgrade všech klientů testovacího prostředí. Klienti produkčního prostředí budou aktualizováni mezi 20. a 21. únorem 2021. Společnost SAP jako obvykle představila řadu nových funkcí a vylepšení systému. Většinou se jedná o vylepšení stávajících funkcí, avšak budou zavedeny i některé zcela nové funkce. Seznamte se s novinkami ve světě cloudových služeb SAP ve verzi 2102.
Nových funkcionalit a inovací je ve verzi 2102 opět mnoho. Z oblasti prodejních procesů jsme pro Vás vybrali a popsali ty nejzajímavější.
V předchozí verzi společnost SAP představila nové pracovní centrum. Nyní jej společnost SAP vylepšuje pomocí několika klíčových inovací:
Byl přidán nový typ účastníka – individuální zákazník. K dispozici budou nové prstencové grafy pro filtrování seznamů hovorů podle sdílených vlastností, barvy ke zvýraznění klíčových vlastností seznamu hovorů a vylepšení uživatelského rozhraní k zobrazení časové osy seznamu hovorů.
Scénáře hovorů založené na obchodních objektech podle průzkumu C4C lze nyní připojit k seznamu hovorů a obchodní zástupci je mohou využívat při konverzaci s účastníky.
Do scénářů hovorů bude během hovoru možné vkládat odpovědi účastníků. Tím bude zajištěno, že se obchodní zástupci budou držet hlavního sdělení a zaznamenají veškeré požadované informace při komunikaci s účastníky ze seznamu hovorů.
Ve funkci rychlý náhled budou k dispozici nové akce pro hovory, e-mail a úpravy. To umožní aktualizovat metadata seznamu hovorů pomocí funkce rychlý náhled a ušetřit čas tím, že bude možné provádět rychlé úpravy bez nutnosti otevírat obrazovku s podrobnostmi seznamu hovorů (tato funkce musí být povolena v nastavení společnosti).
Přehled postupu seznamu hovorů bude možné (v procentech) zobrazit podle sloupce stav dokončení (součást výchozího řešení, v této verzi není možné upravovat barevné označení). Cílem je, aby byl každý seznam hovorů před svým konečným datem dokončen na 100 % (červená barva označuje méně než 33 % účastníků ve stavu dokončeno, oranžová značí 34–66 %, a pokud je dokončeno více než 67 %, seznam je označen zeleně).
Vylepšené uživatelské rozhraní časové osy historie hovorů bude dostupné, pokud bude ve sloupci „Datum posledního hovoru“ uveden odkaz.
Některé z klíčových inovací představují přeměnu účtu v rámci získávání zákazníků – tato funkce by poskytovala přesnější hodnocení, neboť bude brát v úvahu všechny scénáře vedoucí k získání zákazníka. Verze BETA dále přináší do aplikací na zpracování obchodních tipů a obchodních příležitostí funkci rozšířeného inteligentního zpracování textu (aktivace bude probíhat prostřednictvím zásahu podpory SAP).
V nové verzi bude k dispozici možnost zadat pro obchodní tip účet nejvyšší úrovně a nadřazený účet v rámci informací o účtech. Stránka Tipy nově zobrazuje informace o účtu nejvyšší úrovně a nadřazeném účtu.
S cílem zachovat jednotnost názvů produktů byla akce „New“ (Nový) přejmenována na „Create Lead“ (Vytvořit Tip).
Zobrazení rozdělení výnosů partnerů zahrnuje možnost zvolit prodejní jednotky (skryté pole) a také podporuje přidělování napříč organizací, aby bylo možné sestavovat zprávy podle organizačních jednotek.
Různá oddělení prodeje mohou integrovat svá řešení CPQ do jednoho systému C4C.
Na základě druhu dokumentu lze navrhnout odlišné produkty (tato funkce je k dispozici i pro objednávky).
Nyní můžete ve svém kalendáři barevně rozlišovat aktivity na základě různých parametrů. Přizpůsobte a filtrujte barevná označení v kalendáři podle priority, stavu, kategorie nebo typu aktivity.
K schůzce bude možné přidat více kontaktů. Aktivity a schůzky lze nyní odstranit z podrobného přehledu.
Přečtěte si více o řešeních z oblasti péče o zákazníka a příběhy úspěšně realizovaných projektů.
SAP C4C SAP CPQ SAP CRM SAP CCtr