Společnost SAP aktualizovala během víkendu 8.–9. května 2021 všechna testovací prostředí SAP Sales Cloud. Produktivní prostředí byla aktualizována během 22.–23. května 2021. Jako obvykle společnost SAP představila řadu nových funkcí a vylepšení produktu. Většinou se jedná o zlepšení stávajících funkcí, avšak byly přidány i některé zcela nové funkce.
Co je nového v oblasti prodeje
Seznamte se s novinkami v SAP Sales Cloud ve verzi 2105:
Zrychlení prodeje
- Vytvoření následné objednávky přímo z Live Activity Center během hovoru umožňuje obchodním zástupcům vykonat nezbytné aktivity pro úspěšné zpracování hovoru.
- Návrh souvisejících produktů na základě algoritmů strojového učení (machine learning) zlepšuje prodej. Tato funkce je k dispozici u příležitostí a prodejních nabídek.
- Integrovaný přehled o zásobách produktů ze systému S/4HANA pomáhá prodejci lépe informovat zákazníka ohledně dostupnosti produktu na skladě.
- Nový design návštěvy umožňuje přímo vytvářet položky navazující na vaši návštěvu z jedné konsolidované obrazovky. Aktuální poznámky a poznámky z poslední návštěvy zobrazené v bočním panelu poskytují velmi rychlý přehled a šetří čas.
- Pokud během návštěvy prodejní zástupce zadá v průzkumu odpověď „Ne” na otázku „Je produkt dostupný v regálu?“, vytvoří se automaticky následný úkol „Zkontrolovat zásoby a znovu naskladnit regál“. K úkolu je vyplněný průzkum připojen, a tak jej může obchodník snadno otevřít ve formátu PDF a zkontrolovat, které z produktů splnily podmínku pro doplnění regálu. Tato nová automatizace pomáhá prodejci velmi rychle zkontrolovat výsledky auditu.
Analýzy
- Integrované řešení SAP Analytics Cloud přináší do C4C funkce pokročilých analýz bez dalších nákladů. Snadné analýzy v reálném čase.
Inteligentní prodej
Tato nová funkcionalita je součástí SAP Sales Cloud, Intelligent Sales add-on.
- Nové analýzy trendů vám poskytnou odpovědi na nejdůležitější otázky týkající se obchodní pipeline:
- Jaké jsou trendy v aktuálním čtvrtletí?
- Uzavíráme více obchodů?
- Roste nám pipeline?
- Mějte vždy přehled o tom, jak pipeline rostla v uplynulých čvrtletích.
- Hlavní výhodou Relationship Intelligence je schopnost odhalit skryté vztahy ve vaší organizaci. Prostřednictvím přímého připojení k e-mailovému serveru se automaticky zobrazují kontakty na základě interakcí z e-mailů a kalendáře v SAP Sales Cloud.
Kde získáte další informace?
Webový formulář
Související produkty
Přečtěte si více o řešeních z oblasti péče o zákazníka a příběhy úspěšně realizovaných projektů.
SAP C4C
SAP CPQ
SAP CRM
Sinch Contact Pro