Společnost Salehiya chtěla podpořit svůj strategický růst v oblasti obchodu a servisu. Pro projekt obchodní transformace si vybrala za implementačního partnera con4PAS, jehož vedení a zkušenosti vyústily v dosažení stanovených cílů.
Rychlost implementace řešení SAP Cloud for Customer byla oceněna cenou “Exceptionally Fast Go-Live”, která se udělovala v říjnu 2019 na fóru “SAP Customer Experience Live” pořádaném v Dubai.
				Cíle, výzvy a příležitosti
Hlavním cílem a výzvou společnosti Salehiya bylo sjednotit procesy prodeje a služeb do doposud chybějícího centrálního systému pro zákaznický management. Především zlepšit a zjednodušit prodejní proces, aby byl efektivnější a pro zákazníky přívětivější.
- Sjednocení procesů prodeje a služeb.
 
- Kompletní přehled o výkonnosti společnosti pro management.
 
Společnost Salehiya současně trápila chybějící kontrola právě probíhajících prodejních a servisních činnosti. Mezi další výzvy, kterým Salehiya čelila, patřily problémy s identifikací a udržením si významných zákazníků spolu s neefektivním řízení odlišných zákaznických segmentů.
 
Proč SAP?
Řešení SAP Sales & Service Cloud z balíčku C/4 HANA (SAP Customer Experience) bylo pro společnost Salehiya přirozená volba pro jeho:
- hladké a snadné přijetí systému,
 
- předem konfigurované scénáře připravené k použití,
 
- pravidelný čtvrtletní upgrade s minimálním vlivem na běžící systém,
 
- zabudovaná integrace,
 
- snadno pochopitelný a ovladatelný operační systém, který snižuje náklady na školení.
 
 
Implementované řešení
Cloudové řešení je plně integrováno do systému SAP S/4 HANA pomocí SAP Cloud Platform Integration (SCPI). Rozsah aktivovaných scénářů pokrývá následující procesy:
- Prodejní procesy:
- řízení obchodních tipů & příležitostí,
 
- řízení obchodní nabídek & smluv.
 
 
- Servisní procesy:
- řízení zákaznických servisních požadavků,
 
- reporting (Analytics for Service).
 
 
 
Výhody
Projekt digitální transformace byl uskutečněn během 4 měsíců. Rychlost implementace si zasloužila uznání v rámci fóra “SAP Customer Experience Live” pořádaném v Dubai, kdy projekt získal cenu “Exceptionally Fast Go-Live”. Po úspěšné realizaci bylo řešení velmi rychle přijato napříč všemi interními odděleními po celé zemi. 
- Vyžadován pouze 1 den školení.
 
- Nulové náklady na hardware.
 
- Snadné vylepšení dodaného řešení – aktivace scénářů SAP Sales and Service Cloud.
 
- Dostupnost mobilního přístupu již od začátku – žádné dodatečné náklady na infrastrukturu hardware.
 
 
O zákazníkovi
Salehiya Medical zahájila své obchodní činnosti v roce 1964 jako společnost specializovaná na oblast zdravotní péče. V současné době patří mezi přední saúdskoarabské společnosti zabývající se distribucí léčiv, lékařského a laboratorního vybavení, diagnostiky, jednorázových lékařských potřeb, zásob pro nemocnice a spotřebních materiálů.