Oceněný Sales & Service transformační projekt ve společnosti Salehiya

Společnost Salehiya chtěla podpořit svůj strategický růst v oblasti obchodu a servisu. Pro projekt obchodní transformace si vybrala za implementačního partnera con4PAS, jehož vedení a zkušenosti vyústily v dosažení stanovených cílů.
Rychlost implementace řešení SAP Cloud for Customer byla oceněna cenou “Exceptionally Fast Go-Live”, která se udělovala v říjnu 2019 na fóru “SAP Customer Experience Live” pořádaném v Dubai.

Cíle, výzvy a příležitosti

Hlavním cílem a výzvou společnosti Salehiya bylo sjednotit procesy prodeje a služeb do doposud chybějícího centrálního systému pro zákaznický management. Především zlepšit a zjednodušit prodejní proces, aby byl efektivnější a pro zákazníky přívětivější.

  • Sjednocení procesů prodeje a služeb.
  • Kompletní přehled o výkonnosti společnosti pro management.

Společnost Salehiya současně trápila chybějící kontrola právě probíhajících prodejních a servisních činnosti. Mezi další výzvy, kterým Salehiya čelila, patřily problémy s identifikací a udržením si významných zákazníků spolu s neefektivním řízení odlišných zákaznických segmentů.

 

Proč SAP?

Řešení SAP Sales & Service Cloud z balíčku C/4 HANA (SAP Customer Experience) bylo pro společnost Salehiya přirozená volba pro jeho:

  • hladké a snadné přijetí systému,
  • předem konfigurované scénáře připravené k použití,
  • pravidelný čtvrtletní upgrade s minimálním vlivem na běžící systém,
  • zabudovaná integrace,
  • snadno pochopitelný a ovladatelný operační systém, který snižuje náklady na školení.

 

Implementované řešení

Cloudové řešení je plně integrováno do systému SAP S/4 HANA pomocí SAP Cloud Platform Integration (SCPI). Rozsah aktivovaných scénářů pokrývá následující procesy:

  • Prodejní procesy:
    • řízení obchodních tipů & příležitostí,
    • řízení obchodní nabídek & smluv.
  • Servisní procesy:
    • řízení zákaznických servisních požadavků,
    • reporting (Analytics for Service).

 

Výhody

Projekt digitální transformace byl uskutečněn během 4 měsíců. Rychlost implementace si zasloužila uznání v rámci fóra “SAP Customer Experience Live” pořádaném v Dubai, kdy projekt získal cenu “Exceptionally Fast Go-Live”. Po úspěšné realizaci bylo řešení velmi rychle přijato napříč všemi interními odděleními po celé zemi. 

  • Vyžadován pouze 1 den školení.
  • Nulové náklady na hardware.
  • Snadné vylepšení dodaného řešení – aktivace scénářů SAP Sales and Service Cloud.
  • Dostupnost mobilního přístupu již od začátku – žádné dodatečné náklady na infrastrukturu hardware.

 

O zákazníkovi

Salehiya Medical zahájila své obchodní činnosti v roce 1964 jako společnost specializovaná na oblast zdravotní péče. V současné době patří mezi přední saúdskoarabské společnosti zabývající se distribucí léčiv, lékařského a laboratorního vybavení, diagnostiky, jednorázových lékařských potřeb, zásob pro nemocnice a spotřebních materiálů.

Nasazení SAP C/4HANA ve společnosti Salehiya | con4PAS

Nasazení řešení SAP C/4HANA – SAP Sales & Service Cloud

Aby Salehiya podpořila svůj růst, pustila se s con4PAS do transformačního projektu pro oddělení Sales & Service. Cílem projektu bylo zlepšit a zjednodušit náš prodejní proces, udělat jej efektivnější a zákaznicky přívětivější. Po úspěšné realizaci tohoto řešení jsme byli svědkem jeho rychlého přijetí napříč všemi interními odděleními. Sjednocení procesů prodeje a služeb nám nyní umožňuje podniknout další kroky transformace oddělení v souladu s našimi strategickými cíli.

Bandar Al-Otaibi, Information & Change Management Director, Salehiya
Řízení vztahu se zákazníky v cloudu (Sales & Service Core)