Jaké novinky přináší SAP Cloud for Customer verze 2111?

SAP C4C – Novinky – Listopad 2021 | con4PAS

Společnost SAP provede během víkendu 23.–24. října 2021 upgrade všech testovacích prostředí SAP Sales & Service Cloud. Produktivní prostředí budou aktualizována o víkendu 13.–14. listopadu 2021. Jako obvykle společnost SAP přidala v rámci čtvrtletní aktualizace řadu nových funkcionalit a vylepšení produktu. Většinou se jedná o vylepšení stávajících funkcí, avšak budou k dispozici i některé zcela nové funkce.

21. října 2021

Níže je podrobný přehled plánovaných inovací pro čtvrtou letos poslední verzi SAP Cloud for Customer 2111 a  hlavní novinky v oblasti Sales (Prodej), Service (Služba) a Platforma & Integrace.

 

Sales (Prodej) Příležitost Návštěvy Strojové učení Dynamické plánování návštěv (add-on) Inteligentní prodej (add-on) Service (Služba) Servis Desktop Agenta (add-on) Platforma & Integrace Výkon Integrace

Sales (Prodej)

Příležitost

  • Rychlé přiřazení již existující aktivity k příležitosti místo použití linku pro související položku. 

Opportunity - Sales img 1

  • Nově lze připojit přílohu i k položce, nejen k hlavičce příležitosti.

Opportunity - Sales img 2

 

Návštěvy

  • Rich Text Editor (RTE) pro poznámky – nyní můžete formátovat text poznámek podle potřeby.

Visit - Sales img 3

  • Možnost automatického bodování pro návštěvy Perfect Store zmírňuje nesrovnalosti. Často se stává, že obchodní zástupci aktualizující audity v obchodech zapomenou na bodování před zahájením návštěvy, což vede k nepřesnostem v bodování výkonnosti obchodu.
  • Pokud je schůzka nebo návštěva při zakládání označena jako „Draft“, pak není synchronizována do e-mailového boxu při serverové groupwarové integraci.

 

Strojové učení

  • Akční přehledy s použitím Business Text Intelligence – schůzky jsou navrhovány na základě textu poznámky, např. „sejdeme se 11. listopadu ve 13:00“, doporučí schůzku na 11. listopadu, což šetří čas.

Machine Learning - Sales img 4

 

Dynamické plánování návštěv (add-on)

  • „Naplánovat můj den“ – automatická nabídka návštěv na jeden klik. Zákazníci jsou vybíráni podle priority a vzdálenosti.

 Dynamic Visit Planning (add-on) - Sales img 5

 

Inteligentní prodej (add-on)

  • Doporučení – využívá zabudované strojové učení, které vyhodnotí poznatky napříč zákazníky a připraví doporučení, abyste se mohli zaměřit na relevantní zákazníky, kroky a zvýšili produktivitu prodejního týmu.

Intelligent Sales (add-on) - Sales img 6

  • Konsolidovaný pohled na každého zákazníka – sekce Klíčové metriky obsahuje kontextuální přehledy využívající data ze SAP Sales a Service Cloud, SAP Commerce Cloud a SAP S/4HANA Cloud.

Intelligent Sales (add-on) - Sales img 7

  • Řízený prodej (Guided Selling) – řízené zpracování příležitosti nabízí obchodníkům aktivity a akce podle aktuální fáze a pomáhá je tak provést procesem zpracování příležitosti.

Intelligent Sales (add-on) - Guided Selling - Sales img 8 

    • Vytvoření Playbooku – Playbooky jsou konfigurovatelné sady aktivit a akcí, které lze navrhnout pro určitou fázi prodeje nebo pro všechny fáze obchodního cyklu.

Intelligent Sales (add-on) - Guided Selling - Sales img 9

  • Inteligentní správa vztahů – karty „Doporučení“
    • Karty s doporučeními jsou dostupné na základě historie komunikace uživatele s externími kontakty/společnostmi.
    • Dodržení doporučení vám umožní udržet si vynikající vztahy s klíčovými zákazníky a kontakty.

Intelligent Sales (add-on) - Relationship Intelligence - Sales img 10

    • Zaměření se na zlepšení osobních vztahů s externími kontakty a zákazníky.

Intelligent Sales (add-on) - Relationship Intelligence - Sales img 11

 

Service (Služba)

Servis

  • Přílohy e-mailů – od listopadu 2021 mohou být přílohy e-mailů velké až 35 MB, což znamená 75% nárůst. Toto platí pro příchozí i odchozí e-maily.

 

Desktop Agenta (add-on)

  • Agentům umožňuje rychle získat přehled o dění u zákazníka díky úplnému přehledu všech posledních transakcí zákazníka a historii zákazníka.

Agent Desktop (add-on) - Service img 1

  • Nabízí také flexibilitu při vytváření řízených toků.

 

Platforma & Integrace

Výkon

  • C4C nabízí koncovým uživatelům nové možnosti trasování k zachycení stavu systému v případě problémů s výkonem systému.

Performance - Platform & Integration img 1

 

Integrace

  • E2E Integrace od Zákaznického servisu po Služby v terénu:
    • Paradigma E2E Integrace: žádná replikace základních servisních procesů mezi front-office a back-office.
    • Front-office – Desktop Agenta – procesy servisu jsou ve front-office dostupné prostřednictvím mashups.
    • Back-office – procesy servisu jsou implementovány na jednom místě – v back-office – S/4, tj. Servisní zakázky, Servisní nabídky, Faktury, Dodávky atd.

Integration - Platform & Integration img 2

 

 

Kde získáte další informace?

Wiki stránka SAP CX Cloud obsahuje oznámení a informace o portfoliu SAP Sales & Service Cloud. Doporučujeme všem, kteří se zajímají o SAP Sales & Service Cloud, si tuto stránku uložit. Pro přístup na stránku wiki je potřeba S-uživatel.

SAP Customer Experience Wiki – SAP Sales & Service Cloud (Cloud for Customer)

Webcast – SAP Cloud for Customer 2111 Release Briefing (video záznam, vyžaduje S-uživatele)

Forrester TEI studie – The Total Economic Impact of SAP Sales Cloud and SAP Service Cloud – Červen 2021 (obsah je chráněn)

Webový formulář

 

Související produkty 

Přečtěte si více o řešeních z oblasti péče o zákazníka a příběhy úspěšně realizovaných projektů.

SAP C4C SAP CPQ SAP CRM Sinch CCtr