Společnost SAP provede během víkendu 23.–24. října 2021 upgrade všech testovacích prostředí SAP Sales & Service Cloud. Produktivní prostředí budou aktualizována o víkendu 13.–14. listopadu 2021. Jako obvykle společnost SAP přidala v rámci čtvrtletní aktualizace řadu nových funkcionalit a vylepšení produktu. Většinou se jedná o vylepšení stávajících funkcí, avšak budou k dispozici i některé zcela nové funkce.
Níže je podrobný přehled plánovaných inovací pro čtvrtou letos poslední verzi SAP Cloud for Customer 2111 a hlavní novinky v oblasti Sales (Prodej), Service (Služba) a Platforma & Integrace.
Sales (Prodej)
Příležitost
Návštěvy
Strojové učení
Dynamické plánování návštěv (add-on)
Inteligentní prodej (add-on)
Service (Služba)
Servis
Desktop Agenta (add-on)
Platforma & Integrace
Výkon
Integrace
Sales (Prodej)
Příležitost
- Rychlé přiřazení již existující aktivity k příležitosti místo použití linku pro související položku.
- Nově lze připojit přílohu i k položce, nejen k hlavičce příležitosti.
Návštěvy
- Rich Text Editor (RTE) pro poznámky – nyní můžete formátovat text poznámek podle potřeby.
- Možnost automatického bodování pro návštěvy Perfect Store zmírňuje nesrovnalosti. Často se stává, že obchodní zástupci aktualizující audity v obchodech zapomenou na bodování před zahájením návštěvy, což vede k nepřesnostem v bodování výkonnosti obchodu.
- Pokud je schůzka nebo návštěva při zakládání označena jako „Draft“, pak není synchronizována do e-mailového boxu při serverové groupwarové integraci.
Strojové učení
- Akční přehledy s použitím Business Text Intelligence – schůzky jsou navrhovány na základě textu poznámky, např. „sejdeme se 11. listopadu ve 13:00“, doporučí schůzku na 11. listopadu, což šetří čas.
Dynamické plánování návštěv (add-on)
- „Naplánovat můj den“ – automatická nabídka návštěv na jeden klik. Zákazníci jsou vybíráni podle priority a vzdálenosti.
Inteligentní prodej (add-on)
- Doporučení – využívá zabudované strojové učení, které vyhodnotí poznatky napříč zákazníky a připraví doporučení, abyste se mohli zaměřit na relevantní zákazníky, kroky a zvýšili produktivitu prodejního týmu.
- Konsolidovaný pohled na každého zákazníka – sekce Klíčové metriky obsahuje kontextuální přehledy využívající data ze SAP Sales a Service Cloud, SAP Commerce Cloud a SAP S/4HANA Cloud.
- Řízený prodej (Guided Selling) – řízené zpracování příležitosti nabízí obchodníkům aktivity a akce podle aktuální fáze a pomáhá je tak provést procesem zpracování příležitosti.
-
- Vytvoření Playbooku – Playbooky jsou konfigurovatelné sady aktivit a akcí, které lze navrhnout pro určitou fázi prodeje nebo pro všechny fáze obchodního cyklu.
- Inteligentní správa vztahů – karty „Doporučení“
- Karty s doporučeními jsou dostupné na základě historie komunikace uživatele s externími kontakty/společnostmi.
- Dodržení doporučení vám umožní udržet si vynikající vztahy s klíčovými zákazníky a kontakty.
-
- Zaměření se na zlepšení osobních vztahů s externími kontakty a zákazníky.
Service (Služba)
Servis
- Přílohy e-mailů – od listopadu 2021 mohou být přílohy e-mailů velké až 35 MB, což znamená 75% nárůst. Toto platí pro příchozí i odchozí e-maily.
Desktop Agenta (add-on)
- Agentům umožňuje rychle získat přehled o dění u zákazníka díky úplnému přehledu všech posledních transakcí zákazníka a historii zákazníka.
- Nabízí také flexibilitu při vytváření řízených toků.
Platforma & Integrace
Výkon
- C4C nabízí koncovým uživatelům nové možnosti trasování k zachycení stavu systému v případě problémů s výkonem systému.
Integrace
- E2E Integrace od Zákaznického servisu po Služby v terénu:
- Paradigma E2E Integrace: žádná replikace základních servisních procesů mezi front-office a back-office.
- Front-office – Desktop Agenta – procesy servisu jsou ve front-office dostupné prostřednictvím mashups.
- Back-office – procesy servisu jsou implementovány na jednom místě – v back-office – S/4, tj. Servisní zakázky, Servisní nabídky, Faktury, Dodávky atd.
Kde získáte další informace?
Wiki stránka SAP CX Cloud obsahuje oznámení a informace o portfoliu SAP Sales & Service Cloud. Doporučujeme všem, kteří se zajímají o SAP Sales & Service Cloud, si tuto stránku uložit. Pro přístup na stránku wiki je potřeba S-uživatel.
SAP Customer Experience Wiki – SAP Sales & Service Cloud (Cloud for Customer)
Webcast – SAP Cloud for Customer 2111 Release Briefing (video záznam, vyžaduje S-uživatele)
Forrester TEI studie – The Total Economic Impact of SAP Sales Cloud and SAP Service Cloud – Červen 2021 (obsah je chráněn)
Webový formulář
Související produkty
Přečtěte si více o řešeních z oblasti péče o zákazníka a příběhy úspěšně realizovaných projektů.
SAP C4C
SAP CPQ
SAP CRM
Sinch Contact Pro