Během víkendu 7.–8. srpna 2021 společnost SAP provedla upgrade všech systémů testovacího prostředí. Systémy produkčního prostředí byly aktualizovány o víkendu 21.–22. srpna 2021. Společnost SAP jako obvykle představila řadu nových funkcí a vylepšení systému. Většinou se jedná o vylepšení stávajících funkcí, avšak přibyly některé zcela nové funkce.
Níže je podrobný přehled plánovaných inovací pro třetí letošní verzi SAP Cloud for Customer a hlavní novinky v oblasti Platforma & Integrace, Sales (Prodej) a Service (Služba).
Sales (Prodej)
Příležitost
Návštěva
Dynamické plánování návštěv (add-on)
Inteligentní prodej (add-on)
Service (Služba)
Servisní požadavek
Agent Desktop
Platforma & Integrace
Nový licenční model SAP Cloud for Customer
Integrace Microsoft Teams
Rychlý odkaz z domovské stránky
Integrace SAP Analytics Cloud
Konfigurace vyhledávání pro rozšiřující pole
Pravidla pro dynamické nastavení barvy písma
Nové globální vyhledávání
Rozšíření aplikace pro mobilní zařízení
Integrace s CPQ
Integrace kmenových produktů se SAP MDI
Sales (Prodej)
Příležitost
- Nastavení stavu postupu příležitosti (Irelevantní, V procesu, Pomalé, Stagnuje) na základě přiřazených činností.
- Možnost přiřazení existujících servisních požadavků (tiketů) k příležitosti.
Návštěva
- Úprava uživatelského rozhraní pro obrazovku Provedení návštěv (Visit Execution).
Dynamické plánování návštěv (add-on)
- Název licence SAP Sales and Service Core, dynamic visit planning add-on.
- Optimalizace cest (Routes) s využitím informací o provozu pro plánování nejkratší nebo nejrychlejší trasy.
- Možnost automatického plánování návštěv u zákazníků za pomoci nastavitelných pravidel pro jejich automatické generování.
- Možnost prioritizace návštěv u zákazníků na základě inteligentního skóre, které indikuje potřebu vykonat návštěvu u daného zákazníka.
Inteligentní prodej (add-on)
- Název licence SAP Sales and Service Core, intelligent sales add-on.
- Asistent prodeje (Sales Assistant) – možnost ovládání hlasem, textem nebo dotykem za účelem zefektivnění prodejních procesů díky službě prodejního asistenta.
- Řízený prodej (Guided Selling) – pomáhá obchodním zástupcům při práci s Příležitostí (Opportunity). Systém na základě aktuální fáze příležitosti doporučí různé aktivity a činnosti, které pomohou obchodnímu zástupci úspěšně uzavřít obchodní případ.
- Inteligentní správa vztahů na příležitosti (Opportunity Relationship Intelligence) – umožňuje zobrazení všech kontaktních osob a zaměstnanců, kteří se podílejí na vybrané příležitosti, a vypočítá jejich skóre vlivu pro danou příležitost.
- Inteligentní správa vztahů se zákazníkem – Moje kontaktní síť včetně sledování trendů vztahů se zákazníkem (Relationship Intelligence – My Network with Hug Trend) – tento indikátor zobrazuje aktuální informace o změnách ve vztazích mezi Vámi a dalšími kontaktními osobami.
- Customer 360
- Doporučí další akce na základě signálů ze SAP Commerce Cloud (interakce zákazníka na e-shopu) – například zákazník si prohlíží konkrétní zboží nebo opustil svůj košík bez provedení nákupu.
- Přiřazování skóre příležitostem v C4C pomocí umělé inteligence.
- Inteligentní správa vztahů se zákazníkem.
- Časová osa kompletního přehledu schůzek a kontaktů se zákazníkem.
Service (Služba)
Servisní požadavek (Ticket)
- Editor TinyMCE nyní podporuje také funkci Internal & Portal Memo a e-mail. Ve srovnání s nástrojem Kendo nabízí lepší výkon.
Agent Desktop
- Moderní pracovní plocha operátora pomáhá zvýšit efektivitu poskytovaných služeb zákazníkům.
- Všechny klíčové funkce a zákaznické informace v rámci jedné obrazovky (jednoho pracovního prostoru).
- Možnost úpravy a rozšíření podle potřeb (businessu).
- Odkazy v mapách v záložce (kartě) adres.
- Integrace znalostní databáze.
- Integrace CTI pomocí widgetu s podporou pro telefon, chat a SMS s vylepšenou identifikací zákazníka.
- Zákaznické centrum (Customer Data Hub)
- Detailní údaje o zákazníkovi.
- Prokliky pro rychlé vytvoření e-mailu, tiketu (servisního požadavku), registrovaného produktu.
- Vyhledávání historických interakcí (telefon, chat, e-mail), tiketů a registrovaných produktů.
- KB widget – integrace na znalostní bázi Mind-Touch a SAP Jam.
Platforma & Integrace
Nový licenční model SAP Cloud for Customer
- Došlo ke zjednodušení licenčního modelu.
- C4C je v současné době nabízen jako základní (Core) systém s možností rozšíření pomocí doplňků (add-onů).
- Nové licence:
- SAP Sales and Service Core,
- SAP Sales and Service Core, intelligent sales add-on,
- SAP Sales and Service Core, service agent console,
- SAP Sales and Service Core, dynamic visit planning add-on.
Integrace Microsoft Teams
- Možnost spolupráce pomocí Microsoft Teams a integrace schůzek ze systému SAP Sales Cloud.
- MS Teams poskytuje přístup ke kontextovým informacím ze systému SAP Sales Cloud, a to i v průběhu schůzek.
- Tyto informace jsou uživatelům dostupné jediným kliknutím a na základě oprávnění mohou zobrazovat relevantní informace a upravovat záznamy.
Rychlý odkaz z domovské stránky
- Možnost konfigurace rychlého odkazu za použití vlastního vyhledávání či filtrů vytvořených klíčovým uživatelem.
Integrace SAP Analytics Cloud
- Vložení funkcí SAC do C4C (integrace živého propojení mezi C4C a SAC).
- Možnost využití funkcí Pokročilé analýzy SAC pro analýzu dat ze C4C, a to bez dalších licenčních nákladů.
- Analýza v reálném čase.
- Query Designer pro tvorbu Příběhů (Stories) C4C dat, detailní náhled konkrétních polí, filtry příběhů a stránek.
Konfigurace vyhledávání pro rozšiřující pole
- Rozšiřující pole (Extension Fields), která jsou součástí vyhledávání, již nebudou ve výchozím nastavení základního vyhledávání (Basic Search).
- Zákazník si nyní přímo vybere, která rozšiřující pole mají být součástí základního vyhledávání.
Pravidla pro dynamické nastavení barvy písma
- Nově je možné zvolit barvu písma pole pomocí definovaných pravidel (aktuálně k dispozici šest předdefinovaných barev).
Nové globální vyhledávání
- Založené na tzv. Elasticsearch – rychlé, přesné a flexibilní.
- Historie vyhledávání.
- Vyhledávání v rozhraní příkazového řádku (CLI) pro pokročilé uživatele.
Rozšíření aplikace pro mobilní zařízení
- Funkce Asistent prodeje add-onu Inteligentní prodej (Intelligent Sales).
- Verze aplikace pro iOS nově s podporou iOS 15.
Integrace s CPQ
- Synchronizace dat z nabídek CPQ do nabídek C4C.
- Využití možností nového enginu CPQ 2.0 Quote.
Integrace kmenových produktů se SAP MDI
- Replikace kmenových produktů ze systémů S/4HANA a S/4HANA Cloud pomocí služby Master Data Integration (MDI) do C4C.
Kde získáte další informace?
Wiki stránka SAP CX Cloud obsahuje oznámení a informace o portfoliu SAP Sales & Service Cloud. Doporučujeme všem, kteří se zajímají o SAP Sales & Service Cloud, si tuto stránku uložit. Pro přístup na stránku wiki je potřeba S-uživatel.
SAP Customer Experience Wiki – SAP Sales & Service Cloud (Cloud for Customer)
Webcast – SAP Cloud for Customer 2108 Release Briefing (video záznam, vyžaduje S-uživatele)
Webový formulář
Související produkty
Přečtěte si více o řešeních z oblasti péče o zákazníka a příběhy úspěšně realizovaných projektů.
SAP C4C
SAP CPQ
SAP CRM
Sinch Contact Pro