Jaké novinky přináší SAP Cloud for Customer verze 2108?

SAP C4C – Novinky – Srpen 2021 | con4PAS

Během víkendu 7.–8. srpna 2021 společnost SAP provedla upgrade všech systémů testovacího prostředí. Systémy produkčního prostředí byly aktualizovány o víkendu 21.–22. srpna 2021. Společnost SAP jako obvykle představila řadu nových funkcí a vylepšení systému. Většinou se jedná o vylepšení stávajících funkcí, avšak přibyly některé zcela nové funkce.

26. srpna 2021

Níže je podrobný přehled plánovaných inovací pro třetí letošní verzi SAP Cloud for Customer a  hlavní novinky v oblasti Platforma & Integrace, Sales (Prodej) a Service (Služba).

 

Sales (Prodej)

Příležitost Návštěva Dynamické plánování návštěv (add-on) Inteligentní prodej (add-on)

Service (Služba)

Servisní požadavek Agent Desktop

Platforma & Integrace

Nový licenční model SAP Cloud for Customer Integrace Microsoft Teams Rychlý odkaz z domovské stránky Integrace SAP Analytics Cloud Konfigurace vyhledávání pro rozšiřující pole Pravidla pro dynamické nastavení barvy písma Nové globální vyhledávání Rozšíření aplikace pro mobilní zařízení Integrace s CPQ Integrace kmenových produktů se SAP MDI

Sales (Prodej)

Příležitost

  • Nastavení stavu postupu příležitosti (Irelevantní, V procesu, Pomalé, Stagnuje) na základě přiřazených činností.
  • Možnost přiřazení existujících servisních požadavků (tiketů) k příležitosti.

 

Návštěva

  • Úprava uživatelského rozhraní pro obrazovku Provedení návštěv (Visit Execution).

Visit - Sales img 1

 

Dynamické plánování návštěv (add-on)

  • Název licence SAP Sales and Service Core, dynamic visit planning add-on.
  • Optimalizace cest (Routes) s využitím informací o provozu pro plánování nejkratší nebo nejrychlejší trasy.
  • Možnost automatického plánování návštěv u zákazníků za pomoci nastavitelných pravidel pro jejich automatické generování.
  • Možnost prioritizace návštěv u zákazníků na základě inteligentního skóre, které indikuje potřebu vykonat návštěvu u daného zákazníka.

Dynamic Visit Planning (add-on) - Sales img 2

 

Inteligentní prodej (add-on)

  • Název licence SAP Sales and Service Core, intelligent sales add-on.
  • Asistent prodeje (Sales Assistant) – možnost ovládání hlasem, textem nebo dotykem za účelem zefektivnění prodejních procesů díky službě prodejního asistenta.

Intelligent Sales (add-on) - Sales Assistant - Sales img 3

  • Řízený prodej (Guided Selling) – pomáhá obchodním zástupcům při práci s Příležitostí (Opportunity). Systém na základě aktuální fáze příležitosti doporučí různé aktivity a činnosti, které pomohou obchodnímu zástupci úspěšně uzavřít obchodní případ.

Intelligent Sales (add-on) - Guided Selling - Sales img 4

Intelligent Sales (add-on) - Guided Selling - Sales img 5

  • Inteligentní správa vztahů na příležitosti (Opportunity Relationship Intelligence) – umožňuje zobrazení všech kontaktních osob a zaměstnanců, kteří se podílejí na vybrané příležitosti, a vypočítá jejich skóre vlivu pro danou příležitost.

Intelligent Sales (add-on) - Opportunity Relationship Intelligence - Sales img 6

  • Inteligentní správa vztahů se zákazníkem – Moje kontaktní síť včetně sledování trendů vztahů se zákazníkem (Relationship Intelligence – My Network with Hug Trend) – tento indikátor zobrazuje aktuální informace o změnách ve vztazích mezi Vámi a dalšími kontaktními osobami.

Intelligent Sales (add-on) - Relationship Intelligence - Sales img 7

  • Customer 360
    • Doporučí další akce na základě signálů ze SAP Commerce Cloud (interakce zákazníka na e-shopu) – například zákazník si prohlíží konkrétní zboží nebo opustil svůj košík bez provedení nákupu.
    • Přiřazování skóre příležitostem v C4C pomocí umělé inteligence.
    • Inteligentní správa vztahů se zákazníkem.
    • Časová osa kompletního přehledu schůzek a kontaktů se zákazníkem.

Intelligent Sales (add-on) - Customer 360 - Sales img 8

Intelligent Sales (add-on) - Customer 360 - Sales img 9

 

Service (Služba)

Servisní požadavek (Ticket)

  • Editor TinyMCE nyní podporuje také funkci Internal & Portal Memo a e-mail. Ve srovnání s nástrojem Kendo nabízí lepší výkon.

 

Agent Desktop

  • Moderní pracovní plocha operátora pomáhá zvýšit efektivitu poskytovaných služeb zákazníkům.
  • Všechny klíčové funkce a zákaznické informace v rámci jedné obrazovky (jednoho pracovního prostoru).
  • Možnost úpravy a rozšíření podle potřeb (businessu).
  • Odkazy v mapách v záložce (kartě) adres.
  • Integrace znalostní databáze.

Agent Desktop - Knowledge base integration - Service img 1

  • Integrace CTI pomocí widgetu s podporou pro telefon, chat a SMS s vylepšenou identifikací zákazníka.

Agent Desktop - CTI integration - Service img 2

  • Zákaznické centrum (Customer Data Hub)
    • Detailní údaje o zákazníkovi.
    • Prokliky pro rychlé vytvoření e-mailu, tiketu (servisního požadavku), registrovaného produktu.
    • Vyhledávání historických interakcí (telefon, chat, e-mail), tiketů a registrovaných produktů.
    • KB widget – integrace na znalostní bázi Mind-Touch a SAP Jam.

Agent Desktop - Customer Hub - Service img 3

 

 

Platforma & Integrace

Nový licenční model SAP Cloud for Customer

  • Došlo ke zjednodušení licenčního modelu.
  • C4C je v současné době nabízen jako základní (Core) systém s možností rozšíření pomocí doplňků (add-onů).
  • Nové licence:
    • SAP Sales and Service Core,
    • SAP Sales and Service Core, intelligent sales add-on,
    • SAP Sales and Service Core, service agent console,
    • SAP Sales and Service Core, dynamic visit planning add-on.

 

Integrace Microsoft Teams

  • Možnost spolupráce pomocí Microsoft Teams a integrace schůzek ze systému SAP Sales Cloud.

Microsoft Teams Integration - Platform & Integration img 1

  • MS Teams poskytuje přístup ke kontextovým informacím ze systému SAP Sales Cloud, a to i v průběhu schůzek.
  • Tyto informace jsou uživatelům dostupné jediným kliknutím a na základě oprávnění mohou zobrazovat relevantní informace a upravovat záznamy.

Microsoft Teams Integration - Platform & Integration img 2

 

Rychlý odkaz z domovské stránky

  • Možnost konfigurace rychlého odkazu za použití vlastního vyhledávání či filtrů vytvořených klíčovým uživatelem.

 

Integrace SAP Analytics Cloud

  • Vložení funkcí SAC do C4C (integrace živého propojení mezi C4C a SAC).
  • Možnost využití funkcí Pokročilé analýzy SAC pro analýzu dat ze C4C, a to bez dalších licenčních nákladů.
  • Analýza v reálném čase.
  • Query Designer pro tvorbu Příběhů (Stories) C4C dat, detailní náhled konkrétních polí, filtry příběhů a stránek.

SAP Analytics Cloud Integration - Platform & Integration img 3

 

Konfigurace vyhledávání pro rozšiřující pole

  • Rozšiřující pole (Extension Fields), která jsou součástí vyhledávání, již nebudou ve výchozím nastavení základního vyhledávání (Basic Search).
  • Zákazník si nyní přímo vybere, která rozšiřující pole mají být součástí základního vyhledávání.

 

Pravidla pro dynamické nastavení barvy písma

  • Nově je možné zvolit barvu písma pole pomocí definovaných pravidel (aktuálně k dispozici šest předdefinovaných barev).

Dynamic Font Color Using Rules - Platform & Integration img 4

 

Nové globální vyhledávání

  • Založené na tzv. Elasticsearch – rychlé, přesné a flexibilní.
  • Historie vyhledávání.
  • Vyhledávání v rozhraní příkazového řádku (CLI) pro pokročilé uživatele.

New Global Search - Platform & Integration img 5

 

Rozšíření aplikace pro mobilní zařízení

  • Funkce Asistent prodeje add-onu Inteligentní prodej (Intelligent Sales).
  • Verze aplikace pro iOS nově s podporou iOS 15.

 

Integrace s CPQ

  • Synchronizace dat z nabídek CPQ do nabídek C4C.
  • Využití možností nového enginu CPQ 2.0 Quote.

 

Integrace kmenových produktů se SAP MDI

  • Replikace kmenových produktů ze systémů S/4HANA a S/4HANA Cloud pomocí služby Master Data Integration (MDI) do C4C.

 

 

Kde získáte další informace?

Wiki stránka SAP CX Cloud obsahuje oznámení a informace o portfoliu SAP Sales & Service Cloud. Doporučujeme všem, kteří se zajímají o SAP Sales & Service Cloud, si tuto stránku uložit. Pro přístup na stránku wiki je potřeba S-uživatel.

SAP Customer Experience Wiki – SAP Sales & Service Cloud (Cloud for Customer)

Webcast – SAP Cloud for Customer 2108 Release Briefing (video záznam, vyžaduje S-uživatele)

Webový formulář

 

Související produkty 

Přečtěte si více o řešeních z oblasti péče o zákazníka a příběhy úspěšně realizovaných projektů.

SAP C4C SAP CPQ SAP CRM Sinch Contact Pro