V úterý 11. května 2021 se uskutečnil webinář con4PAS, který se zabýval tématem centralizace a optimalizace nákupních operací. Jednalo se o další ze série tematicky orientovaných webinářů, které tento rok pořádáme.
Tentokrát se téma našeho webináře dotklo SAP řešení S/4 HANA Central Procurement Hub, moderního nástroje pro řízení operativního i strategického nákupu, pomocí kterého je možné vytvořit komplexní integrovaný nákupní proces.
Nástroj Central Procurement Hub pro centralizované řízení nákupních procesů podporuje následující procesy/scénáře:
Central Procurement Hub umožňuje nativní integraci cloudových i on-premise SAP ERP / S/4HANA systémů do centrálního nákupního systému (central hub). Změny procesů v napojených systémech neovlivňují centrální systém. Řešení je možné integrovat se SAP Ariba Guided Buying.
Zaujala Vás některá další z níže připravovaných témat? Nenechte si je ujít. Zarezervujte si své místo pomocí krátkého online formuláře. Pozvánku na Vámi zvolená setkání Vám vždy zašleme s dostatečným předstihem.
Rezervujte si své místo |
Konsolidace obchodních aktivit v online světě Záznam z webináře naleznete zde |
Nákupní procesy v prostředí SAP Ariba Záznam z webináře naleznete zde |
||
|
|
||
Kolik do toho investovat? Spolupráce marketingu a obchodu v praxi Záznam z webináře naleznete zde |
Centralizace nákupních procesů napříč organizacemi Více informací naleznete zde |
||
|
|
||
Harmonizace podpory jako dalšího zdroje příjmu společnosti Záznam z webináře naleznete zde |
Sjednocená elektronická komunikace s dodavateli Termín: 15. června 2021 ve 13:00 |
||
|
|
||
Digitální multikanálová komunikace se zákazníkem na dálku Termín: 25. června 2021 v 10:00 |
Efektivní nastavení vnitropodnikového workflow Termín: září 2021 |