V úterý 25. května 2021 se uskutečnil webinář con4PAS, ve kterém jsme se věnovali servisním procesům a jejich nasazení u našich zákazníků. Jednalo se o další ze série tematicky orientovaných webinářů, které tento rok pořádáme.
V návaznosti na naše předchozí online setkání, v rámci kterých jsme představili přehled best practices v oblasti obchodu a marketingu, jsme nyní navázali s oblastí servisu a řešením SAP Service Cloud, které je součástí SAP Cloud for Customer. Podívali jsme se na důvody, které vedou společnosti k investicím do Cloud řešení a na benefity, které jim toto rozhodnutí může přinést. Zaměřili jsme se na očekávání a východiska jednotlivých společností a na typický postup při transformaci servisu.
Na webináři jsme sdíleli naše zkušenosti z projektů ve dvou společnostech:
Více informací o projektu naleznete zde >>
Více informací o projektu naleznete zde >>
Zaujala Vás některá další z níže připravovaných témat? Nenechte si je ujít. Zarezervujte si své místo pomocí krátkého online formuláře. Pozvánku na Vámi zvolená setkání Vám vždy zašleme s dostatečným předstihem.
Rezervujte si své místo |
![]() |
Konsolidace obchodních aktivit v online světě Záznam z webináře naleznete zde |
![]() |
Nákupní procesy v prostředí SAP Ariba Záznam z webináře naleznete zde |
|
|
||
![]() |
Kolik do toho investovat? Spolupráce marketingu a obchodu v praxi Záznam z webináře naleznete zde |
![]() |
Centralizace nákupních procesů napříč organizacemi Více informací naleznete zde |
|
|
||
![]() |
Harmonizace podpory jako dalšího zdroje příjmu společnosti Záznam z webináře naleznete zde |
![]() |
Sjednocená elektronická komunikace s dodavateli Termín: 15. června 2021 ve 13:00 |
|
|
||
![]() |
Digitální multikanálová komunikace se zákazníkem na dálku Termín: 25. června 2021 v 10:00 |
![]() |
Efektivní nastavení vnitropodnikového workflow Termín: září 2021 |