Ohlédnutí za online setkáním s con4PAS – Harmonizace podpory jako dalšího zdroje příjmu společnosti

Ohlédnutí za online setkáním s con4PAS – Harmonizace podpory jako dalšího zdroje příjmu společnosti | con4PAS

V úterý 25. května 2021 se uskutečnil webinář con4PAS, ve kterém jsme se věnovali servisním procesům a jejich nasazení u našich zákazníků. Jednalo se o další ze série tematicky orientovaných webinářů, které tento rok pořádáme.

10. června 2021

V návaznosti na naše předchozí online setkání, v rámci kterých jsme představili přehled best practices v oblasti obchodu a marketingu, jsme nyní navázali s oblastí servisu a řešením SAP Service Cloud, které je součástí SAP Cloud for Customer. Podívali jsme se na důvody, které vedou společnosti k investicím do Cloud řešení a na benefity, které jim toto rozhodnutí může přinést. Zaměřili jsme se na očekávání a východiska jednotlivých společností a na typický postup při transformaci servisu.

 

Na webináři jsme sdíleli naše zkušenosti z projektů ve dvou společnostech:

  • Sharjah Cooperative Society, která se rozhodla transformovat svůj přístup k zákazníkům a v rámci transformace jejich podpory sjednotila komunikační kanály do jednotného procesu obsluhy všech příchozích zpráv (dotazů, stížností atp.).

Více informací o projektu naleznete zde >>

 

  • Gulf Medical Company, velkoobchod s medicínskou technikou, který konsolidoval poprodejní podporu kritických zařízení (CT, RTG přístroje, Leksellův gama nůž atp...) do jednoho řešení, které podporuje jak preventivní, tak ad-hoc podporu s nativním napojením na SAP back-office pro proces vyskladnění náhradních dílů.

Více informací o projektu naleznete zde >>

 

Chcete se dozvědět více? Podívejte se na záznam z našeho virtuálního setkání.

 

 

 

Co Vás čeká dále?

Zaujala Vás některá další z níže připravovaných témat? Nenechte si je ujít. Zarezervujte si své místo pomocí krátkého online formuláře. Pozvánku na Vámi zvolená setkání Vám vždy zašleme s dostatečným předstihem.