Digitální multikanálová komunikace se zákazníkem na dálku

Datum 25. června 2021 od 10:00 do 11:00
Místo Webinář
Téma Digitální multikanálová komunikace se zákazníkem na dálku
Cena Zdarma

Registrujte se na webinář

Na našem pátečním online setkání jsme se věnovali procesům multikanálové komunikace a zkušenostem s nasazením kontaktního centra u našich zákazníků.

Představili jsme řešení pro kontaktní centra Sinch Contact Center, které zákazníkům umožnuje komfortní a snadný způsob komunikace se společnostmi. Díky inteligentní multikanálové komunikaci mohou společnosti poskytovat servis flexibilně a efektivně.

 

V rámci našeho 45minutového virtuálního setkání jsme probrali:

  • jak vybudovat integrované velkokapacitní call centrum s agenty po celé Evropě,
  • představíme naše zkušenosti z projektů implementace multikanálových kontaktních center,
  • a podíváme se na procesy obsluhy zákaznického servisu (e-mail, telefon).

 

Pevně věříme, že Vám tento webinář přinesl zajímavé podněty ke zvýšení zákaznické spokojenosti podpořením preferovaných komunikačních kanálů. Přibližte se svým zákazníkům, i na dálku lze být osobní.

 

 

 

2021 s con4PAS online

V letošním roce pro Vás připravujeme sérii tématicky orientovaných webinářů, které se zaměří na specifické potřeby jednotlivých oddělení ve Vaší společnosti.

Zaujala Vás některá z níže připravovaných témat? Nenechte si je ujít. Zarezervujte si své místo pomocí krátkého online formuláře. Pozvánku na Vámi zvolená setkání Vám vždy zašleme s dostatečným předstihem.