Datum | 25. června 2021 od 10:00 do 11:00 |
Místo | Webinář |
Téma | Digitální multikanálová komunikace se zákazníkem na dálku |
Cena | Zdarma |
Na našem pátečním online setkání jsme se věnovali procesům multikanálové komunikace a zkušenostem s nasazením kontaktního centra u našich zákazníků.
Představili jsme řešení pro kontaktní centra Sinch Contact Center, které zákazníkům umožnuje komfortní a snadný způsob komunikace se společnostmi. Díky inteligentní multikanálové komunikaci mohou společnosti poskytovat servis flexibilně a efektivně.
V rámci našeho 45minutového virtuálního setkání jsme probrali:
Pevně věříme, že Vám tento webinář přinesl zajímavé podněty ke zvýšení zákaznické spokojenosti podpořením preferovaných komunikačních kanálů. Přibližte se svým zákazníkům, i na dálku lze být osobní.
V letošním roce pro Vás připravujeme sérii tématicky orientovaných webinářů, které se zaměří na specifické potřeby jednotlivých oddělení ve Vaší společnosti.
Zaujala Vás některá z níže připravovaných témat? Nenechte si je ujít. Zarezervujte si své místo pomocí krátkého online formuláře. Pozvánku na Vámi zvolená setkání Vám vždy zašleme s dostatečným předstihem.
Rezervujte si své místo |
![]() |
Konsolidace obchodních aktivit v online světě Záznam z webináře naleznete zde |
![]() |
Nákupní procesy v prostředí SAP Ariba Záznam z webináře naleznete zde |
|
|
||
![]() |
Kolik do toho investovat? Spolupráce marketingu a obchodu v praxi Záznam z webináře naleznete zde |
![]() |
Centralizace nákupních procesů napříč organizacemi Více informací naleznete zde |
|
|
||
![]() |
Harmonizace podpory jako dalšího zdroje příjmu společnosti Záznam z webináře naleznete zde |
![]() |
Sjednocená elektronická komunikace s dodavateli Více informací naleznete zde |
|
|
||
![]() |
Digitální multikanálová komunikace se zákazníkem na dálku Termín: 25. června 2021 v 10:00 |
![]() |
Efektivní nastavení vnitropodnikového workflow Termín: září 2021 |