Datum | 25. května 2021 od 13:00 do 14:00 |
Místo | Webinář |
Téma | Harmonizace podpory jako dalšího zdroje příjmu společnosti |
Cena | Zdarma |
Na tomto webináři jsme se věnovali servisním procesům a jejich nasazení u našich vybraných zákazníků. Zaměřili jsme se na důvody, které vedou jednotlivé společnosti k investicím do Cloudových řešení, jaké z toho pro ně plynou benefity a jaká bývají jejich očekávání a východiska.
Sdíleli jsme naše zkušenosti s řešením SAP Service Cloud ze dvou projektů:
Více informací o projektu naleznete zde >>
Více informací o projektu naleznete zde >>
V letošním roce pro Vás připravujeme sérii tématicky orientovaných webinářů, které se zaměří na specifické potřeby jednotlivých oddělení ve Vaší společnosti.
Zaujala Vás některá z níže připravovaných témat? Nenechte si je ujít. Zarezervujte si své místo pomocí krátkého online formuláře. Pozvánku na Vámi zvolená setkání Vám vždy zašleme s dostatečným předstihem.
Rezervujte si své místo |
![]() |
Konsolidace obchodních aktivit v online světě Záznam z webináře naleznete zde |
![]() |
Nákupní procesy v prostředí SAP Ariba Záznam z webináře naleznete zde |
|
|
||
![]() |
Kolik do toho investovat? Spolupráce marketingu a obchodu v praxi Záznam z webináře naleznete zde |
![]() |
Centralizace nákupních procesů napříč organizacemi Více informací naleznete zde |
|
|
||
![]() |
Harmonizace podpory jako dalšího zdroje příjmu společnosti Záznam z webináře naleznete zde |
![]() |
Sjednocená elektronická komunikace s dodavateli Termín: 15. června 2021 ve 13:00 |
|
|
||
![]() |
Digitální multikanálová komunikace se zákazníkem na dálku Termín: 25. června 2021 v 10:00 |
![]() |
Efektivní nastavení vnitropodnikového workflow Termín: září 2021 |