Česká pošta, s.p., nasazuje řešení SAP Ariba SNAP Automation

Česká pošta, s.p., nasazuje řešení SAP Ariba SNAP Automation | con4PAS

Dne 10.10.2019 Česká pošta, s.p., zahájila elektronickou komunikaci se svými dodavateli pomocí cloudového řešení SAP Ariba SNAP Automation.

24. října 2019

Nasazení SAP Ariba SNAP Automation je prvním implementačním projektem v České republice pro ryze českou společnost.

 

Řešení integruje nákupní procesy stávajících systémů SAP ERP a SAP SRM České pošty s cloudovým řešením SAP Ariba Network. V rámci pilotní fáze byla aktivována část potvrzování nákupních objednávek dodavateli. Dodavatelé mohou využít pro realizaci svých aktivit webového rozhraní SAP Ariba Network nebo mobilní aplikaci. Pokud se dodavatelé rozhodnou pro přímou integraci se SAP Ariba Network, mohou výměnu a zpracování obchodních dokumentů realizovat přímo ve svých účetních systémech.

Pilotní fáze je startovním bodem komplexní integrace nákupního procesu, podporující strategický přechod společnosti na plně elektronickou výměnu obchodních dokumentů. Cílem je vytvořit transparentní a flexibilní řešení, které významně podpoří budování a rozvoj vztahů s dodavateli.

Implementaci realizovala společnost con4PAS, přední poskytovatel konzultačních služeb pro řešení nákupních a prodejních procesů s plnou podporou workflow řešení.

 

Související produkty

Přečtěte si více o řešeních z oblasti nákupních procesů a řízení vztahu s dodavateli.

SAP Ariba Procurement SAP SRM SAP S/4HANA for Central Procurement

Související články

 SAP Ariba Commerce Automation

 Správa kontraktů v prostředí SAP Ariba

 Elektronický podpis přehledně a jednoduše pomocí služby DocuSign

 Nákupní katalogy v cloudovém prostředí SAP Ariba

 SAP Business Network – jednotná inteligentní síť pro obchodní spolupráci

 Mobilní aplikace SAP Ariba Procurement

 SAP Ariba Guided Sourcing

 SAP Ariba Buying

 SAP Ariba Discovery

 Jak se stát dodavatelem v SAP Ariba Network

 SAP Ariba Network – dynamický digitální trh