Správa kontraktů v prostředí SAP Ariba

Správa kontraktů v prostředí SAP Ariba | con4PAS

SAP Ariba Contract Management je cloudové řešení určené pro kompletní správu smluvních ujednání.

31. srpna 2021

Poskytuje komplexní podporu jednotlivých fází životního cyklu smlouvy:

  • založení požadavku na smlouvu,
  • vytvoření smlouvy,
  • vyjednávání o smlouvě s protistranou,
  • interní schválení,
  • elektronické podepsání smlouvy,
  • čerpání smlouvy formou odvolávek,
  • revidování a tvorba dodatků,
  • integrace se SAP ERP/ S/4HANA systémem.

SAP Ariba Contract Management obr. 1

Hlavní benefity SAP Ariba Contract Management

  • Řízení všech smluvních podmínek a ujednání (jak na straně kupujícího, tak na straně dodavatele).
  • Efektivnější vyjednávání smluvních podmínek díky urychlení celého cyklu.
  • Standardizace procesů pro tvorbu a správu smluv a jejich schvalování.
  • Snížení nákladů administrativy a právních služeb při vytvoření šablon.
  • Centralizované úložiště smluv.
  • Integrace s DocuSign – nejpoužívanější aplikací pro elektronické podepisování.

SAP Ariba Contract Management obr. 2

 

 

Kde získáte další informace?

Webový formulář

 

Související produkty

Přečtěte si více o řešeních z oblasti nákupních procesů a řízení vztahu s dodavateli.

SAP Ariba Procurement SAP SRM SAP S/4HANA for Central Procurement

Související články

 SAP Ariba Commerce Automation

 Správa kontraktů v prostředí SAP Ariba

 Elektronický podpis přehledně a jednoduše pomocí služby DocuSign

 Nákupní katalogy v cloudovém prostředí SAP Ariba

 SAP Business Network – jednotná inteligentní síť pro obchodní spolupráci

 Mobilní aplikace SAP Ariba Procurement

 SAP Ariba Guided Sourcing

 SAP Ariba Buying

 SAP Ariba Discovery

 Jak se stát dodavatelem v SAP Ariba Network

 SAP Ariba Network – dynamický digitální trh