Filip Myška ze společnosti SAP objasnil koncept "One Office", založený na nativní integraci backoffice procesů v návaznosti na obsluhu zákazníka a z toho vyplývající jednotlivé procesy marketingu, obchodu a podpory.

Zároveň představil vizi společnosti SAP v oblasti CX (Customer experience), která stojí na třech hlavních pilířích:
- Důvěře zákazníků
- Integraci
- Inovacích napříč řešeními
Do programu konference přispěla i naše společnost a to hned dvěma vstupy.
V prvním jsme se zaměřili na odpovědi na otázky typu – co vede společnosti k investici do cloudových řešení? Jaká jsou nejčastější očekávání a úspěšnost jejich naplnění? S jakými dopady lze počítat? Následně nám p. Petr Horák ze společnosti Cerva Group popsal svou dlouholetou zkušenost s využitím SAP Cloud řešení v oblasti naplňování obchodních cílů společnosti v Evropě.
V druhém vstupu jsme představili typické procesy v oblasti servisu zákazníků s přímým napojením na multikanálovou komunikaci prostřednictvím jak hlasu a instant messaging služeb, tak využitím technologií typu chatbot/voicebot na platformě Sinch. Zároveň jsme účastníky provedli obchodním procesem od založení obchodního tipu až po vystavení zakázky.
Závěr konference byl věnován konkrétním otázkám účastníků, kde se v jednotlivých diskuzních skupinách řešily konkrétní výzvy, kterým jednotlivé společnosti dnes čelí.
Související produkty
Přečtěte si více o řešeních z oblasti péče o zákazníka a příběhy úspěšně realizovaných projektů.
Sinch Contact Pro
SAP CRM
SAP C4C
Intelligent Sales Add-On
Dynamic Visit Planning Add-On
Service Agent Console Add-On
SAP CPQ