Ohlédnutí za konferencí Zákaznická zkušenost v moderní praxi

Ohlédnutí za konferenci Zákaznická zkušenost v moderní praxi

Dne 6.6. se uskutečnila SAP konference na téma Zákaznická zkušenost v moderní praxi, kde účastníci spolu se zástupci společnosti SAP měli možnost diskutovat nejnovější trendy v oblasti obsluhy zákazníků.

14. června 2023

Filip Myška ze společnosti SAP objasnil koncept "One Office", založený na nativní integraci backoffice procesů v návaznosti na obsluhu zákazníka a z toho vyplývající jednotlivé procesy marketingu, obchodu a podpory.

OneOffice

Zároveň představil vizi společnosti SAP v oblasti CX (Customer experience), která stojí na třech hlavních pilířích:

  • Důvěře zákazníků
  • Integraci
  • Inovacích napříč řešeními

Do programu konference přispěla i naše společnost a to hned dvěma vstupy.

V prvním jsme se zaměřili na odpovědi na otázky typu – co vede společnosti k investici do cloudových řešení? Jaká jsou nejčastější očekávání a úspěšnost jejich naplnění? S jakými dopady lze počítat? Následně nám p. Petr Horák ze společnosti Cerva Group popsal svou dlouholetou zkušenost s využitím SAP Cloud řešení v oblasti naplňování obchodních cílů společnosti v Evropě.

V druhém vstupu jsme představili typické procesy v oblasti servisu zákazníků s přímým napojením na multikanálovou komunikaci prostřednictvím jak hlasu a instant messaging služeb, tak využitím technologií typu chatbot/voicebot na platformě Sinch. Zároveň jsme účastníky provedli obchodním procesem od založení obchodního tipu až po vystavení zakázky.

Závěr konference byl věnován konkrétním otázkám účastníků, kde se v jednotlivých diskuzních skupinách řešily konkrétní výzvy, kterým jednotlivé společnosti dnes čelí.

 

 

 

 

Související produkty 

Přečtěte si více o řešeních z oblasti péče o zákazníka a příběhy úspěšně realizovaných projektů.

Sinch Contact Pro SAP CRM SAP C4C Intelligent Sales Add-On Dynamic Visit Planning Add-On Service Agent Console Add-On SAP CPQ