V pátek 25. června 2021 se uskutečnil webinář con4PAS, ve kterém jsme se věnovali procesům multikanálové komunikace a sdíleli zkušenosti s nasazením kontaktního centra u našich zákazníků. Jednalo se o další ze série tematicky orientovaných webinářů, které tento rok pořádáme.
Tentokráte jsme se zaměřili na řešení pro kontaktní centra Sinch Contact Center, které zákazníkům umožnuje komfortní a snadný způsob komunikace se společnostmi. Díky inteligentní multikanálové komunikaci mohou společnosti poskytovat servis flexibilně a efektivně.
Online komunikujeme stále častěji. Lidé mají své preferované kanály, přes které chtějí komunikovat se svou značkou, dodavatelem nebo poskytovatelem služeb.
Trh se vyvíjí a s novými technologiemi vše postupuje kupředu mílovými kroky. Společnosti musí adaptovat své procesy a optimalizovat je pro tu nejlepší zákaznickou zkušenost. Nejinak je tomu u našich zákazníků, jejichž příběhy jsme sdíleli. Od implementace malého kontaktního centra pro jednotky operátorů po velké integrované velkokapacitní call centrum s agenty po celé Evropě.
Napište nám
Zajímá Vás více? Kontaktujte nás. Rádi Vám pomůžeme.
Tímto jsme zároveň tematicky navázali na některé z našich předchozích webinářů:
Konsolidace obchodních aktivit v online světě
Kolik do toho investovat? Spolupráce marketingu a obchodu v praxi
Harmonizace podpory jako dalšího zdroje příjmu společnosti
Zaujala Vás některá další z níže připravovaných témat? Nenechte si je ujít. Zarezervujte si své místo pomocí krátkého online formuláře. Pozvánku na Vámi zvolená setkání Vám vždy zašleme s dostatečným předstihem.
Rezervujte si své místo |
Konsolidace obchodních aktivit v online světě Záznam z webináře naleznete zde |
Nákupní procesy v prostředí SAP Ariba Záznam z webináře naleznete zde |
||
|
|
||
Kolik do toho investovat? Spolupráce marketingu a obchodu v praxi Záznam z webináře naleznete zde |
Centralizace nákupních procesů napříč organizacemi Více informací naleznete zde |
||
|
|
||
Harmonizace podpory jako dalšího zdroje příjmu společnosti Záznam z webináře naleznete zde |
Sjednocená elektronická komunikace s dodavateli Více informací naleznete zde |
||
|
|
||
Digitální multikanálová komunikace se zákazníkem na dálku Termín: 25. června 2021 v 10:00 |
Efektivní nastavení vnitropodnikového workflow Termín: září 2021 |