Ohlédnutí za online setkáním s con4PAS – Digitální multikanálová komunikace se zákazníkem na dálku

Ohlédnutí za online setkáním s con4PAS – Digitální multikanálová komunikace se zákazníkem na dálku | con4PAS

V pátek 25. června 2021 se uskutečnil webinář con4PAS, ve kterém jsme se věnovali procesům multikanálové komunikace a sdíleli zkušenosti s nasazením kontaktního centra u našich zákazníků. Jednalo se o další ze série tematicky orientovaných webinářů, které tento rok pořádáme.

30. června 2021

Tentokráte jsme se zaměřili na řešení pro kontaktní centra Sinch Contact Center, které zákazníkům umožnuje komfortní a snadný způsob komunikace se společnostmi. Díky inteligentní multikanálové komunikaci mohou společnosti poskytovat servis flexibilně a efektivně.

Online komunikujeme stále častěji. Lidé mají své preferované kanály, přes které chtějí komunikovat se svou značkou, dodavatelem nebo poskytovatelem služeb.

Trh se vyvíjí a s novými technologiemi vše postupuje kupředu mílovými kroky. Společnosti musí adaptovat své procesy a optimalizovat je pro tu nejlepší zákaznickou zkušenost. Nejinak je tomu u našich zákazníků, jejichž příběhy jsme sdíleli. Od implementace malého kontaktního centra pro jednotky operátorů po velké integrované velkokapacitní call centrum s agenty po celé Evropě.

 

Napište nám

Zajímá Vás více? Kontaktujte nás. Rádi Vám pomůžeme.

Související 

Tímto jsme zároveň tematicky navázali na některé z našich předchozích webinářů:

Konsolidace obchodních aktivit v online světě

Kolik do toho investovat? Spolupráce marketingu a obchodu v praxi

Harmonizace podpory jako dalšího zdroje příjmu společnosti

 

 

Co Vás čeká dále?

Zaujala Vás některá další z níže připravovaných témat? Nenechte si je ujít. Zarezervujte si své místo pomocí krátkého online formuláře. Pozvánku na Vámi zvolená setkání Vám vždy zašleme s dostatečným předstihem.