V úterý 15. června 2021 se uskutečnil webinář con4PAS, který se zabýval tématem elektronické komunikace s dodavateli. Jedná se o další ze série tematicky orientovaných webinářů, které tento rok pořádáme.
Tentokrát se téma našeho webináře týkalo elektronické komunikace s dodavateli pomocí jedné z největších obchodních sítí na světě, která efektivně spojuje kupující a dodavatele. Chceme-li v dnešní době držet krok a nevypadnout ze hry, musíme hledat chytrá řešení, postupy, ale i systémy a nástroje, které nás v digitální ekonomice podpoří. Právě k tomu slouží nástroj SAP Ariba Commerce Automation.
Na našem online setkání jsme se zaměřili na:
Chcete se dozvědět více? Stáhněte si prezentaci z našeho webináře.
Tímto jsme zároveň tematicky navázali na některé z našich předchozích webinářů:
Nákupní procesy v prostředí SAP Ariba
Centralizace nákupních procesů napříč organizacemi
Zaujala Vás některá další z níže připravovaných témat? Nenechte si je ujít. Zarezervujte si své místo pomocí krátkého online formuláře. Pozvánku na Vámi zvolená setkání Vám vždy zašleme s dostatečným předstihem.
Rezervujte si své místo |
Konsolidace obchodních aktivit v online světě Záznam z webináře naleznete zde |
Nákupní procesy v prostředí SAP Ariba Záznam z webináře naleznete zde |
||
|
|
||
Kolik do toho investovat? Spolupráce marketingu a obchodu v praxi Záznam z webináře naleznete zde |
Centralizace nákupních procesů napříč organizacemi Více informací naleznete zde |
||
|
|
||
Harmonizace podpory jako dalšího zdroje příjmu společnosti Záznam z webináře naleznete zde |
Sjednocená elektronická komunikace s dodavateli Termín: 15. června 2021 ve 13:00 |
||
|
|
||
Digitální multikanálová komunikace se zákazníkem na dálku Termín: 25. června 2021 v 10:00 |
Efektivní nastavení vnitropodnikového workflow Termín: září 2021 |