
Konference přinesla mnoho inspirativních příběhů v různých oblastech, od transformačních projektů v oblasti nasazení řešení SAP S/4 HANA, až po soulad SAP řešení s bezpečnostní směrnicí NIS2.
con4PAS jako zlatý partner konference, představil v oblasti nákupu se společností ČEZ projekt obnovy nákupního řešení pod názvem GO Procurement SW ve skupině ČEZ, který získal cenu Grand Winner – SAP Quality Awards v oblasti Business Transformation. Projekt byl velmi rozsáhlý nejen z pohledu široké škály nákupních procesů a integrace s okolními systémy, ale i v oblasti zapojení uživatelů (9 000) a onboardingu dodavatelů (2 000).

V oblasti prodeje byl představen projekt E.ON Energie: Konsolidace prodejních procesů v jednotné multikanálové CRM platformě, který je zaměřen na optimalizaci a konsolidaci obchodních procesů, správy leadů, kontaktů, kampaní, zakázek a zákaznického servisu. Cílem projektu bylo vytvoření 360° pohledu na zákazníka, který umožní efektivní analýzu životního cyklu leadů, personalizovanou komunikaci a maximální využití dat pro prodejní procesy. Implementace zahrnovala centralizaci dat, automatizaci procesů a reporting, což povedlo k vyšší efektivitě, lepšímu zákaznickému zážitku a růstu NPS.
Na základě zájmu účastníků o prezentovaná témata, splnila konference svůj účel nastínit další směřováni SAP řešení v oblasti Utilit a pomocí reálných příběhů inspirovat v oblasti digitální transformace.
Související produkty
Přečtěte si více o řešeních z oblasti péče o zákazníka a příběhy úspěšně realizovaných projektů.
Sinch Contact Pro
SAP CRM
SAP C4C
Intelligent Sales Add-On
Dynamic Visit Planning Add-On
Service Agent Console Add-On
SAP CPQ