SAP Now 2024 – ohlédnutí za konferencí

SAP Now 2024 – ohlédnutí za konferencí

Minulý týden, 10. a 11. září se konal další ročník konference SAP NOW, tentokrát s podtitulem „Jak naplno využít potenciál vašeho podniku“, který se věnoval nejnovějším trendům v oblasti podnikových řešení.

19. září 2024

Konference přinesla mnoho inspirativních příběhů v různých oblastech, od transformačních projektů v oblasti nasazení řešení SAP S/4 HANA, od využití GenAI v jednotlivých oblastech, jako např. nákupních procesech, až po řešení otázky udržitelnosti použitím SAP nástrojů. 

 

Conference_001

 

con4PAS jako dlouholetý zlatý partner konference představil se společností ČEZ projekt obnovy nákupního řešení pod názvem GO Procurement SW ve skupině ČEZ.  

Centrální nákupní systém SAP SRM byl nahrazen řešením SAP S/4HANA for Central Procurement – podporující následující scénáře: 

  • Centrální požadování 
  • Centrální nákup včetně výběru dodavatelů 
  • Centrální řízení smluv 

Pro elektronickou komunikaci vybráno řešení SAP Ariba (cloudové prostředí): 

  • SAP Ariba Guided Sourcing (poptávkové řízení) 
  • SAP Ariba Supplier Lifecycle and Performance (registrace a správa dodavatelů) 
  • Business Network (výměna dokladů s dodavateli) 

 

Conference_002

 

Vzhledemtomu, že  ve Skupině ČEZ  nakupovaný sortiment enormní variabilitu od běžných kancelářský potřeb, ochranných pomůcek, HW a SW, přes údržbu stávajícíchvýstavbu nových výrobních zdrojů   po zajištění paliva do elektráren, byla implementace velmi rozsáhlá jižhlediska nákupních procesů, taki integraceokolními systémy. High level přehled procesů je zachycen na následujícím schématu:   

 

CZ_Pic_01

 

Plynulý přechod generační obnovy nákupního řešení velmi výstižně shrnuje následující statistika porovnávající data za Q1 a Q2 roku 2024 vůči roku 2023  

 

CZ_Pic_02

 

 

Samotná prezentace se zmiňovanými výstupy projektu je k dispozici níže pod článkem.

Na stánku naší společnosti jsme představili i scénáře v oblasti obsluhy multikanálové komunikace postavené na platformě Sinch Contact Pro s pokročilými procesy obsluhy v SAP řešeních ERP a S/4 HANA. 

Podle počtu účastníků a jejích zájmu o prezentovaná témata, konference splnila svůj účel nastínit další směřováni SAP řešení a pomocí reálných příběhů inspirovat v oblasti digitální transformace. 

 

 

 

 

Související produkty 

Přečtěte si více o řešeních z oblasti péče o zákazníka a příběhy úspěšně realizovaných projektů.

Sinch Contact Pro SAP CRM SAP C4C Intelligent Sales Add-On Dynamic Visit Planning Add-On Service Agent Console Add-On SAP CPQ