Sinch Contact Pro – Novinky v březnové verzi 22Q1

Sinch Contact Pro – Novinky v březnové verzi 22Q1 | con4PAS

Nová verze systému Sinch Contact Pro je k dispozici již několik dní. Podívejme se na nejdůležitější nové funkce, změny a vylepšení.

7. dubna 2022

Komunikační panel – došlo k vylepšení obsahu a použitelnosti komunikačního panelu s cílem zlepšit celkový uživatelský dojem a reakce systému.

 

Vylepšení chatu – podporovány jsou nové komunikační kanály, např. WeChat (jedna z nejpopulárnějších komunikačních aplikací na sociálních sítích – podporuje hlasový chat, zasílání obrázků, videohovory). Další již dostupné kanály, např. Telegram, Instagram a Line, byly vylepšeny tak, aby mohly být začleněny do řešení SAP Cloud for Customer.

WeChat obrázek 1

 

Řídicí panel (nadřízeného) – nově upravený a vylepšený Řídicí panel nadřízeného je nyní označován jako „Řídicí panel“ (Dashboard). Jak napovídá samotná změna označení, Řídicí panel není určen pouze pro nadřízené, ale prostřednictvím uživatelských práv (rolí a skupin uživatelů) je možné spravovat, co mohou jednotliví uživatelé vidět a dělat, např.:

  • které fronty vidí,
  • jaký obsah konverzace vidí,
  • kteří uživatelé jsou pro ostatní uživatele viditelní,
  • jaký typ činností mohou uživatelé provádět v Řídicím panelu (měnit profil a přiřazení fronty ostatních uživatelů, spustit poradenství agenta, spravovat stav kampaně).

 Dashboard obrázek 2

 

Integrační rozhraní – významných vylepšení se dočkala také rozhraní RESTful a API, která zlepšují integraci s jinými obchodními aplikacemi. Změny se týkají konfigurace a výstupních rozhraní, ale také těsnější integrace s komunikačním panelem.

 

Další zlepšení – změn se dočkaly také další stávající funkce a vlastnosti komunikačního panelu, řídicího panelu a webového chatu. Umožňují rychlejší odezvu uživatelského rozhraní a zlepšují celkovou použitelnost.

 

Zlepšení zabezpečení – pozornosti neušlo ani zabezpečení a systém Sinch Contact Pro již dále nepoužívá řešení Log4j-core.

 

Více informací naleznete na webových stránkách společnosti Sinch v sekci What's New in March 2022 Release (22Q1) (Novinky v březnové verzi 22Q1).

 

 

Související produkty 

Přečtěte si více o řešeních z oblasti péče o zákazníka a příběhy úspěšně realizovaných projektů.

Sinch Contact Pro SAP C4C Intelligent Sales Add-On Dynamic Visit Planning Add-On Service Agent Console Add-On SAP CPQ SAP CRM