Nová verze systému Sinch Contact Pro je k dispozici již několik dní. Podívejme se na nejdůležitější nové funkce, změny a vylepšení.
Komunikační panel – došlo k vylepšení obsahu a použitelnosti komunikačního panelu s cílem zlepšit celkový uživatelský dojem a reakce systému.
Vylepšení chatu – podporovány jsou nové komunikační kanály, např. WeChat (jedna z nejpopulárnějších komunikačních aplikací na sociálních sítích – podporuje hlasový chat, zasílání obrázků, videohovory). Další již dostupné kanály, např. Telegram, Instagram a Line, byly vylepšeny tak, aby mohly být začleněny do řešení SAP Cloud for Customer.
Řídicí panel (nadřízeného) – nově upravený a vylepšený Řídicí panel nadřízeného je nyní označován jako „Řídicí panel“ (Dashboard). Jak napovídá samotná změna označení, Řídicí panel není určen pouze pro nadřízené, ale prostřednictvím uživatelských práv (rolí a skupin uživatelů) je možné spravovat, co mohou jednotliví uživatelé vidět a dělat, např.:
Integrační rozhraní – významných vylepšení se dočkala také rozhraní RESTful a API, která zlepšují integraci s jinými obchodními aplikacemi. Změny se týkají konfigurace a výstupních rozhraní, ale také těsnější integrace s komunikačním panelem.
Další zlepšení – změn se dočkaly také další stávající funkce a vlastnosti komunikačního panelu, řídicího panelu a webového chatu. Umožňují rychlejší odezvu uživatelského rozhraní a zlepšují celkovou použitelnost.
Zlepšení zabezpečení – pozornosti neušlo ani zabezpečení a systém Sinch Contact Pro již dále nepoužívá řešení Log4j-core.
Více informací naleznete na webových stránkách společnosti Sinch v sekci What's New in March 2022 Release (22Q1) (Novinky v březnové verzi 22Q1).
Zaujal Vás článek a chcete se dozvědět více? |
Přečtěte si více o řešeních z oblasti péče o zákazníka a příběhy úspěšně realizovaných projektů.
Sinch Contact Pro SAP C4C Intelligent Sales Add-On Dynamic Visit Planning Add-On Service Agent Console Add-On SAP CPQ SAP CRM